Kuvia olohuoneista?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
En viitsi järkyttää kuvilla :D Mutta joo, tykkään sisustaa. Mun tapani sisustaa vaan on hmm...hivenen outo. Kaikki huoneet kodissani on eri tavalla, eri värein ja eri teemalla sisustettu. Mutta ei ole väliä, tarvitsenko piristystä, rentoutumista, hiljentymistä, lisää energiaa vai mitä tarvitsenkaan vaan kodistani löytyy paikka jokaiselle mielentilalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26824446:
En viitsi järkyttää kuvilla :D Mutta joo, tykkään sisustaa. Mun tapani sisustaa vaan on hmm...hivenen outo. Kaikki huoneet kodissani on eri tavalla, eri värein ja eri teemalla sisustettu. Mutta ei ole väliä, tarvitsenko piristystä, rentoutumista, hiljentymistä, lisää energiaa vai mitä tarvitsenkaan vaan kodistani löytyy paikka jokaiselle mielentilalle.
mä näkisin kyl mielelläni :wave:
 
Nyt en kyllä mene yhtään kuvaa ottamaan, siellä on viisi poikaa pelaamassa ja sotkemassa leluja :D

Jotain löytyi kuitenkin. Meidän tämän hetkinen olkkari palvelee myös lastenhuoneena.

Kuvassa on täysin turha ovi, joka löytyi pinkopahvin alta. Tein siitä hyllyn (oikealle puolelle saa kuvitella telkkaritason telkkareineen)


Vauvan juttuja


2v pojan nurkka (sängyn vieressä onkin sitten juuttikangasta muistuttava, ruskea sohva)
 
sitä palstan lol määrityksen mukaan inhottua tyyliä jota ei saa olla :p mut ompas..mä vaan tykkään siitä :)
Verhojen väri on tosin vaihtumassa (sivuverhot vaihtuu joko vanhaks roosaks tai haaleen kanervaiseksi). Muoks ei näy siis kunnolla mutta kuvassa keskellä valkoiset satiiniverhot ja laidoilla verenpunaiset. Päällä kullan-verenpunaiset "valoverhot".
Valoverhot on varastossa samoin ku punasten paikalla vihreet. Uuden taulun myötä vaihtuu vihreet sivut uusiks



muoks ja tää taulu on ton merimaiseman tilalla

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi ja as if
Siis nyt ihan pakko
sitä palstan lol määrityksen mukaan inhottua tyyliä jota ei saa olla :p mut ompas..mä vaan tykkään siitä :)
Verhojen väri on tosin vaihtumassa (sivuverhot vaihtuu joko vanhaks roosaks tai haaleen kanervaiseksi). Muoks ei näy siis kunnolla mutta kuvassa keskellä valkoiset satiiniverhot ja laidoilla verenpunaiset. Päällä kullan-verenpunaiset "valoverhot".
Valoverhot on varastossa samoin ku punasten paikalla vihreet. Uuden taulun myötä vaihtuu vihreet sivut uusiks



muoks ja tää taulu on ton merimaiseman tilalla

Sillonkun mä olin pieni, meillä oli täysin sama merimaisema seinällä:D Mistä oot sen hommannut?
 

Yhteistyössä