Määä
Meillä ei oo olkkarissa eikä keittiössä verhoja, eikä tuu Musta ei vaan sovi, oon koittanu paneeliverhojakin, ei sovi
Aijaa.com - 10646654
Aijaa.com - 10646654
Ei meilläkään. Kahdessa lastenhuoneessa on pimennyssyistä mutta muuten en oikein diggaile verhoista.Alkuperäinen kirjoittaja Määä;26833406:Meillä ei oo olkkarissa eikä keittiössä verhoja, eikä tuu Musta ei vaan sovi, oon koittanu paneeliverhojakin, ei sovi
Aijaa.com - 10646654
Ihanan raikas, tykkään
Ihanat ikkunaruudukot ja ihana lattia. Ja nätti sisustus, vaikka valkoinen ja vaaleanpunainen eivät minun värejä olekaan. Silti viihtyisin.
Kyseessä on Vallilan kelohonka-kangas mitä saa todella monessa värissä. Nuo verhot ostin citymarketista. Hävyttömän hintaiset mutku oli pakko saada Samaa kuosia on myös tapettina mikä ensi viikolla isketäänkin yhteen seinään tehosteeksi, värinä tosin on hillitty valkoinen pohja, hopeiset puut. On turkoosia kangasta myös muistaakseni.Ihanan raikas, tykkään
Onko toi verhokangas Anttilasta? Katoin samanlaisia, mutta en löytänyt mun turkoosille seinälle sopivaa...
Kiitos kaunis Noihin ikkunaruutuihin ja lattiaan ihastuin kun tätä taloa tultiin syksyllä katsomaan. Ei siis olla edes vuotta vielä tässä asuttu mutta mielestäni kivaan järjestykseen ollaan kämppä saatu.Ihanat ikkunaruudukot ja ihana lattia. Ja nätti sisustus, vaikka valkoinen ja vaaleanpunainen eivät minun värejä olekaan. Silti viihtyisin.
Ah, no sehän se olikin Mut turkoosi kangas ja turkoosi seinä on liikaa.. eikä tota kangasta ollut pinkki, turkoosi, vihreä väreissä?Kyseessä on Vallilan kelohonka-kangas mitä saa todella monessa värissä. Nuo verhot ostin citymarketista. Hävyttömän hintaiset mutku oli pakko saada Samaa kuosia on myös tapettina mikä ensi viikolla isketäänkin yhteen seinään tehosteeksi, värinä tosin on hillitty valkoinen pohja, hopeiset puut. On turkoosia kangasta myös muistaakseni.
Jos tapettia mietit niin mun mielestä k-rauta on vallilan omien liikkeiden lisäksi ainoa jälleenmyyjä. Ja jälleen hinta aivan kauhea Onneks toi meidän tehosteseinä on pieni niin riitti 2 rullaa.Ah, no sehän se olikin Mut turkoosi kangas ja turkoosi seinä on liikaa.. eikä tota kangasta ollut pinkki, turkoosi, vihreä väreissä?
Tollasta tapettia jopa vois miettiä, Hmm......