Kuvia olohuoneista?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Määä
[QUOTE="Meemee";26833622]Toi verhoton olohuone oli kyl yksinkertaisin olohuone mitä mä olen koskaan nähnyt! verhot vois tehä ihmeitä ja vaaleampi ja pienempi sohva tehdä tilantuntua....[/QUOTE]

Et uskokkaan kuinka tilava tämä kämppä on. Korkeet katot, se tuo tilantuntua myös. Mää kirjotin tonne että sinne ei sovi oikein mitkään verhot. Kappakin ois ruma.. Ja valkosta sohvaa ei ikinä :D Mää en tykkääkkään et on kaikenlaista roinaa joka puolella ym..
 
Kiitos!
Kiitos kaikille, jotka jaksavat laittaa kuvia, olen muuttamassa, ja on niin kiva katsella oikeiden ihmisten oikeita olohuoneita inspiraatioksi, eikä mitään asuntomessumaalaisunelmakamaa. Joka sekin on välillä ihanaa, tietenkin.
 
Ihanan raikas, tykkään :)

Onko toi verhokangas Anttilasta? Katoin samanlaisia, mutta en löytänyt mun turkoosille seinälle sopivaa...
Kyseessä on Vallilan kelohonka-kangas mitä saa todella monessa värissä. Nuo verhot ostin citymarketista. Hävyttömän hintaiset mutku oli pakko saada :D Samaa kuosia on myös tapettina mikä ensi viikolla isketäänkin yhteen seinään tehosteeksi, värinä tosin on hillitty valkoinen pohja, hopeiset puut. On turkoosia kangasta myös muistaakseni.
 
Ihanat ikkunaruudukot ja ihana lattia. Ja nätti sisustus, vaikka valkoinen ja vaaleanpunainen eivät minun värejä olekaan. Silti viihtyisin.
Kiitos kaunis :) Noihin ikkunaruutuihin ja lattiaan ihastuin kun tätä taloa tultiin syksyllä katsomaan. Ei siis olla edes vuotta vielä tässä asuttu mutta mielestäni kivaan järjestykseen ollaan kämppä saatu.
 
7thHeaven
Kyseessä on Vallilan kelohonka-kangas mitä saa todella monessa värissä. Nuo verhot ostin citymarketista. Hävyttömän hintaiset mutku oli pakko saada :D Samaa kuosia on myös tapettina mikä ensi viikolla isketäänkin yhteen seinään tehosteeksi, värinä tosin on hillitty valkoinen pohja, hopeiset puut. On turkoosia kangasta myös muistaakseni.
Ah, no sehän se olikin :D Mut turkoosi kangas ja turkoosi seinä on liikaa.. eikä tota kangasta ollut pinkki, turkoosi, vihreä väreissä?

Tollasta tapettia jopa vois miettiä, Hmm...... :D
 
Ah, no sehän se olikin :D Mut turkoosi kangas ja turkoosi seinä on liikaa.. eikä tota kangasta ollut pinkki, turkoosi, vihreä väreissä?

Tollasta tapettia jopa vois miettiä, Hmm...... :D
Jos tapettia mietit niin mun mielestä k-rauta on vallilan omien liikkeiden lisäksi ainoa jälleenmyyjä. Ja jälleen hinta aivan kauhea :) Onneks toi meidän tehosteseinä on pieni niin riitti 2 rullaa.
 
"vieras"
[QUOTE="Meemee";26833622]Toi verhoton olohuone oli kyl yksinkertaisin olohuone mitä mä olen koskaan nähnyt! verhot vois tehä ihmeitä ja vaaleampi ja pienempi sohva tehdä tilantuntua....[/QUOTE]
Juu ei.
 

Yhteistyössä