"vieras"
Haluaisiko muut jakaa kuvia olohuoneistaan?
Millaisia olkkareita teillä on?
Tykkäätkö sisustaa?
Millaisia olkkareita teillä on?
Tykkäätkö sisustaa?
mä näkisin kyl mielelläni :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26824446:En viitsi järkyttää kuvilla Mutta joo, tykkään sisustaa. Mun tapani sisustaa vaan on hmm...hivenen outo. Kaikki huoneet kodissani on eri tavalla, eri värein ja eri teemalla sisustettu. Mutta ei ole väliä, tarvitsenko piristystä, rentoutumista, hiljentymistä, lisää energiaa vai mitä tarvitsenkaan vaan kodistani löytyy paikka jokaiselle mielentilalle.
Löyty multa pari kuvaa olohuoneesta tältä läppäriltä...viime joulun aikaan otettumä näkisin kyl mielelläni :wave:
meidän uusi valkoinen sohva... noh ei ole enää niin valkoinenVitsi, en saa laitettua kuvaa kun oon luurilla taas täällä, ja mulla on uus valkoinen sohva (tai siis uudet päälliset) mikä ois jopa vielä puhdas
Hmph, ja voin kertoa ettei kestänyt. Enkä edes löydä syyllistä kun kukaan ei myönnä mitään.Näinpä, mä vaihdoin päälliset viime yönä, saa nähdä kestääkö vuorokauden puhtaana
Katsoin eka, että Venakon halli.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26824379:Vähän sotkuista juuri nyt
Sillonkun mä olin pieni, meillä oli täysin sama merimaisema seinällä Mistä oot sen hommannut?sitä palstan lol määrityksen mukaan inhottua tyyliä jota ei saa olla mut ompas..mä vaan tykkään siitä
Verhojen väri on tosin vaihtumassa (sivuverhot vaihtuu joko vanhaks roosaks tai haaleen kanervaiseksi). Muoks ei näy siis kunnolla mutta kuvassa keskellä valkoiset satiiniverhot ja laidoilla verenpunaiset. Päällä kullan-verenpunaiset "valoverhot".
Valoverhot on varastossa samoin ku punasten paikalla vihreet. Uuden taulun myötä vaihtuu vihreet sivut uusiks
muoks ja tää taulu on ton merimaiseman tilalla
Ihanan raikasta!