Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Naapurin tyttö
Suski90 Mie näkisin siinä hieman väriäkin :)

Ihmettelen kun jos toiset haamuilee ennenkuin menkkojen pitäs alkaa niin miksi mulla ei sit näkyisi kunnolla jo nyt.. hmmh hmmh hmmh.. kerpele... :D
 
Naapurin tyttö
miekin halluisin tietää näkkeekö meitin asiantuntija mur-mur mittää mun pc r testissä... :)

Hitsiläinen kun tekisi mieli koko ajan testata :D Jotenkin vaan ei malttaisi aamuun oottaa, mutta PAKKO on oottaa :p
 
Naapurin tyttö
Suski90 ja edelleen näkyy :)

Miepä malttamaton tein testin ja siinäkin oon näkevinäni jottain :p

Aijaa.com - 10635650

Nyt ootan aamuun ja jos ei nyt aamulla tuu mittään selkeempää niin alan luovuttamaan tämän kierron osalta... sit vaan paukutetaan päätä seinään tätiä ootellessa...

kun kerta on jo kp 32/29 niin luulis näkyvän jo jos ollenkaan....
 
Minullakin oli ongelmia tulkinnoissa, koska käytin kahta eri testimerkkiä. Niitä ei koskaan pysty täysin vertaamaan, koska voivat reagoida eri tavoin, toinen testi tekee erivahvuista viivaa kuin toinen. Testattu on, reilun vuoden aikana :) Ja pissan vahvuus vaikuttaa, minulle tulee vahvimmat viivat jostain syystä iltapäivästä.
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
nyt 24/26-28.. no emmä saanu siittä kuvvaa ku vasta ku kuivu, testiajalla ois parempi ollu, nyt näkyy vaan sitä reunaviivaa.. vai?

mä en nyt tiiä, mut tuo viiva on kyllä mun näytöllä ihan valkoinen ja tuo tummempi on taas liian lähellä kontrollia. Mut jos tuo oikeanpuoleinen on nyt oikea niin haamu se on. valkoinen viivanpaikka vaan näkyy siinä vieressä aika selvästi.
 
Leo tossa missä näit viivanpaikan, niin on likaa siin vasemmalla puolella mikä musta näyttää viivanpaikan reunalta,mut ku otin ton alemman kuvan, mikä on kapeempi ku otin eri kuvakulmasta, ni putsasin ni siinei näy sitä viivanpaikkaa enää. tajuakko XD
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83

Yhteistyössä