Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Minun mies ei nähny tota mun viivaa :confused: tai no näki sen sitte kun tiuskasin että tossahan tuo selvästi on! mumisi hädissään että niimpäs onki,jos sinä näet..Argh,ja sai tiuskimaan vielä enemmän :D MIEHET!! Tänään pidän testivapaan päivän OIKEESTI! huomenna apteekintesti kun pitäisi varmistaa viikonlopun juhlien takia mitä kulauttaa kurkusta alas :whistle:
KAIKILLE KOVASTI PLUSSIA TESTIIN!!!
 
LAALA: aitiyspoli laskee viikot alkavan 0+0:sta, neuvola ja laskurit 0+1:sta. sen takia mulla aina la ollut polilla kaydessa paivan vahemman. molemmat tavat siis kylla oikeita. Nain nauvolassa mulle asia selitettiin kun asiasta kysyin.
 
Pari haamuviivatestiä tehty! Eilen ja malttamattomana tänään... Eilen Pregcheck ja tänään Apteekin raskaustesti... Näihin jää koukkuun... :cool: Tosin testailen ihan (liiankin) hyvissä ajoin, mutta luotan haamuihinkin... :D ja on vaan sellaiset oireet ja olotila muutenkin. Jopa mieheni näkee nää haamuiset... :heart: En vaan saa niistä kunnon kuvia tuolla puhelimen kameralla... :(
 
  • Tykkää
Reactions: suski90 ja Sintu74
Eikös tuo suski ole liuskatesti, mihin olet pissannut...? Siihen on kyllä niin vaikea osua, että ei ole tullut mieleenkään testata muuten kuin dippaamalla. Myöskin minun läppärini näyttö on vissiin niin likainen, etten näe tuossa haamulaista :/ Siinä yksi syy, miksi viime pe marssin apteekkiin digin ostoon, se kun ei valehtele eikä arvuuttele :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä