Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90 ja piuu
Naapurin tyttö
Suski90 näen tuostakin kuvasta kaukaa mut taas läheltä sit en... Voi että näitä kuvia kun ne ei näytä sitä mitä itse näkee livenä... Murrrrrr... :) jos on haamu niin kyl se jo viim. Ylihuomenna varmasti näkyy kuvassa kunnolla... :)
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
Leo81 No sun testistä kyllä erotti selvästi värin :) mut kun katsoo tota mun kontrolliaki nii ei siinäkää punaväri näy vaikka punanen oliki :confused: Kunnon kamera pitäs jo ostaa mut ei raahi testailun takia vaan ku muuten pärjää tolla kännykameralla =)
Mut siis tässä apteekintesti tänään,ei hyppiny viiva silmille vaikka kovasti luulin :D
no seuraavan teen vasta perjantaina korkeintaan ja jos ei jo tummunu ole niin lopetan testauksen




Viiva se on pieniki viiva...? :D
Eikä muuten näy taas viivat jos klikkaa suuremmaksi :/
 
Viimeksi muokattu:
Upitan! ja kerron myös että läppärillä noita testinkuvia on helppo katsoa, kun pystyy näyttöä kääntämään jolloin kontrasti muuttuu ja näkee niistä esi-isien haamuistakin että onko siinä jotain vai ei :D kokeilkaas! Ei tarvitse niin paljon tihrustella :)) Ja noista testeistä missä on tuo muoviläpykkä päällä niin ottakaa se pois, lähtee suhteellisen helposti, niin helpommin näkee itsekin onko siinä haamuviivaa vai ei, kun se muovi hirveästi kiiltelee kun koittaa katsella tarkemmin, läpyskä veke ja tutkailemaan :)
 
Sunflower11
^ Näinhän se on. Kyllä ne reagoi pienempäänkin määrään hcg:tä.
Noista halpistesteistä (david, sofi) on sanottu että niillä ei paljoo kannata dpo 10-11 jälkeen testailla ettei ne välttämättä esim. vahvistu. Vaan on just aikaseen testailuun tarkotettuja. Paremmin viivoja tulee Pregcheckillä, apteekin omalla jne.
 
Naapurin tyttö
Pian se nähdään mitä ne miulle näyttää, voisi olla huomenna jo täällä että perjantai aamuna pääsee testaamaan...

Mutta mutta, tein tuossa huvikseni ovulaatiotestin ja se on nyt ollut kohta 2vko haamua koko ajan, mutta mie kun tätä testiä kahtoin niin jotenkin tuntuu että kohta on saman vahvuiset viivat o_O

Aijaa.com - 10629330

Yleensä ennen menkkoja ei tuu ovistestiin minkäänlaista testiviivaa... eikä menkkojen aikaan.. en ymmärrä tätä miksi se on tuolta oviksen ajoilta asti ollut haamuna...

Pistän kohta kaikki testaamiset hyllylle kun ei tunnu antavan rauhaa :p

Huomiselle olisi vielä yksi sofi ultimate jälellä mutta jos se on sen testin kanssa tuollaista niin voipi olla että samaa pähkäilyä on edelleen, en ymmärrä miksi sitten valmistetaan noin erilaisia testejä ja noinkin paskoja (anteeksi kielenkäyttö).

Kun paremmat, täällä hyväksytyt testit tulevat niin olen taas hieman viisaampi :LOL::LOL::LOL:
 
Mulla ei ole One Stepin liuska vahvistunut maanantaista yhtään. Ja kuitenkin digiin tuli jo 2-3 vkoa. Mulla on nuo digit olleet kaapissa jo viime syksystä, vielä on yksi ja siihen pisasen jossain vaiheessa, kun pitäisi olla jo 3+.
 
Naapurin tyttö
Voiko muuten linea negra eli raskausviiva tulla jo heti alkumetreillä? :O Miettii vain hän joka juuri tuli suihkusta ja vatsan yli keskellä hävystä aina tuonne napaan asti näkyy selkeä viiva ja ei ole siis painauma... En ole ennen tuota huomannut... Oonko mä hei hereillä? :LOL::LOL::LOL:
 
Mä tein tossa päivällä apteekin oman r-testin..ja on nyt pakko jakaa kuvat, kun en tiennyt sen käyttäytyvän näin ihmeellisesti! Eli testiajalla ei näy juuri mitään, mutta 2 tunnin päästä selvä viiva! Eihän apteekin omalla pitänyt tulla roskishaamuja!!?? :eek: :confused:

Kuva otettu testiajalla:


Testiajan jälkeen (n.2h):


Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia ko. testistä?!
 
^mun näytöllä näkyy haalea viivan jo tuossa ekassa, mutta näyttää viivanpaikalta. roskis viivoja kyllä tulee joskus. ei aina. joko sulla on ihan alku vasta tai sitten sun viivanpaikka on vain nyt muuttunut testiajan jälkeen vääräksi plussaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo

Yhteistyössä