Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Naapurin tyttö
Piuu Kiitos :)

Aijaa.com - 10626693

Tässä olisi tämän aamuinen, mie näin vajaan viiden minuutin jälkee heikkoakin heikomman viivan mutta nyt testiajan jälkeen en olis niinkään varma ja tuossa kuvassa mitään ole... se on kuvattu testiajalla... :(

Toivo menetetty mutta täti on karkuteillä silti... :'(
 
piuu en mäkään valitettavasti näy yhtään mitään toista viivaa. Kierto voi myös venyä stressin takia, kun koko ajan mietit, että onko jotain tapahtunut vai ei. Kannattaa varmaan vähäksi aikaa unohtaa ja yrittää olla stressaamatta niin jospa se kiertokin palautuisi normaaliksi. Tsemppiä :hug:
 
itseasiassa mä en edes stressaa olenko raskaana vai en koska tässä kierrossa ei ollut minkäänlaista yritystä koska alkoi tuntuun että tämä lapsiluku on hyvä sittenkin(tietysti periaate että tulen raskaaksi jos tulen ja sekin on hyvä vaihtoehto),ja enkä edes puuttuvaa kiertoa tavallaan :) maanantaina soitan lääkäriin jos ei ala vuoto.
Laitoin vielä miehen mukaan kauppalistaan apteekin testin ja teen sen sitten kun olen pidätellyt tarpeeksi. viikonloppuna sitten seuraava apteekintesti
 
Viimeksi muokattu:
Laitan vielä eilisen pc:n (eilen testiajalla kuvattu) Näkeekö kukaan siinäkään mitään?
Se on tehty iltapäivällä jolloin ei niin laimee pissa ole..



MiNalo Minä nään punaistaväriäkin mutta aika leveän palkin...mutta siis myös testiviivan päällä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
piuu - siun ylemmässä testissä näkyy 2viivaa:wave:.. jopa pienessä kuvassa ilman suurennoksia.
..väristä en mene sanomaan, sen verta vielä haalea..
(aamun dippauksessa yläkuvassa viivan paikka)

MiNalo
:n testissä näkyy viivasta, ei ole ihan tark-ka-ra-jai-nen..mutta punertaa..siitä josse alkais kuule vahvistua.:)
 
Viimeksi muokattu:
Piuu mä en myöskään näe kuin tosi himmeäsyi vaalean viivanpaikan tuos ekasta kuvassa. Outoa nuo apteekin omat. Ne antaa kyllä roskis viivoja joskus, mut jos oon testi ajalla viivoja saanut niin raskaana oon ollu.
 
Vaihda testiä Naapurin tyttö. Mä näen tuon viivan myös, väristä en niin tiiä. Saattaa olla sen testin ominaisuus että näyttää viivanpaikan tai jotkut herkät testit näyttää tosi haaleita viivoja (esim. Davidin ja sofi one step liuskat) pc liuska vois sulla näyttää kunnon haamun jos tuo on raskaudesta johtuvaa. Annan sulle kuitenkin vinkin. Älä osta cb plus testiä tai rfsu:n testejä. Ne antaa tosi selkeitä vääriä viivoja ilman raskautta.
 
Naapurin tyttö
Leo81 öööö... Pc? Mulle on tulossa apteekkituotteet.fi:stä paketti mutta ei ole saapunut vielä. Tilasin apteekin omia, predictor tai sinnepäin olevia ja cb:n viikkonäytöllisiä... Saisivat pian jo tulla... :(
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä