Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

WP - en miekään raskisi dippailla päivässä..parhaillaan jopa kym..hmmmm..usiampaa testiä:whistle: jos en ostaisi niitä ulkomailta.
..välistä ostan edullisesti parilta myyjältä huutisestahin, esim. 10kpl R-testi 3.40+0.60e(postarit)
 
Viimeksi muokattu:
Tämä on oikeasti niin ihana palsta-tai paremmin palstalaiset ootte ihania:heart:
Harmittaa,kun aikaisemmin oon vaan taustaillu täällä jo vaikka kuinka kauan!

Edelleen epäusko vaivaa noiden viivojeni kanssa, mutta jahka Raskauskeijulta tilaamani
ISO LÄJÄ ovis- ja raskaustestejä saapuu, niin ehkä pääsen selvyyteen asiasta :D

Oikein paljon plussatuulta kaikille murusille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu ja suski90
inq
Aua, hätähousuus (?) tarttuu :D Olen lueskellut ja tiiraillut testejänne taustalta jo pidemmän aikaa.

Itsellä menossa luultavimmin dpo8 (en oo tikuttanut) ja äsken tein testin n. 1,5h pidättelyn jälkeen ja sain haamun tai viivanpaikan?! Voiko näin aikaisilla päivillä saada jo haamun?? Viiva on kyllä tooodella haalea, mutta sen erottaa ilman kääntelyitäkin. Viiva tuli testiajalla.

Merkki on joku wondfo tms. mahtaako olla luotettava testi? :confused:

Ja kamerasta akku loppu
 
Minalo eikä sulla tosiaan mikään hätä vielä oo. Voihan se plussaksi muuttua vielä. Itsellä oli nega vielä dpo10 pc liuska mut dpo12 sain haamun. nuo on mun oletetusta oviksesta. Joten vielä on aikaa :) apteekin oma näytti tuolloin dpo 9 ja 10 tosi vaaleaa viivaa.
 
Leo tiedän, että aikaa on vielä paljonkin! Eikä tällä dpo:lla voi vielä edes näkyä mitään..Olen aina saanut oma ekat haamulaiseni dpo 9 aikaisintaan! Eli maltti ois valttia vaan kun juuri sitä mulla ei ole!! :p :D
 
Naapurin tyttö
Aijaa.com - 10624570
Aijaa.com - 10624571

Testasin mielenkiinnon vuoksi iltapissasta pirunmoisen pidättämisen jälkeen :D

Eli sama testi kotelossaan ja poistettu kotelostaan :D

Nyt kysynkin että antaako hieman toivoa jos eilen aamuisessa ja tämän aamuisessä näkyy jotain läpivalaistaessa mutta tässä ei näy yhtään mitään? :D Paitsi että mie oon muka näkevinäni noissa kuvissa jottai... ääh... Juu juu tiedetään, TODELLA TODELLA TOOOOODELLA epätoivoista :LOL: :ashamed:
 
inq Wondfo:n testit on tosi hyviä, ei anna turhia viivoja/viivanpaikkoja. Tai minulle ei ainakaan ole ikinä antanut ja olen niillä paljon testaillut, kun aina pitänyt negatestiä odottaa tosi pitkään keskenmenojen jälkeen. Mutta tietysti ei ikinä voi tietää: jollain tuntuu olevan sellainen pissa, että aina jonkin näköistä viivan paikkaa tulee vaikkei siihen olisi aihetta.

Minalo: tuossa aikaisemmassa viiva näkyy tosi selvästi ja tuossa kuivuneessakin näkee kyllä paikka mihin viiva TULEE muodostumaan eli odotellaan muutama päivä ja sitten ihaillaan kunnon haamua, jookos ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
inq
Minäkin näen Minalon ekassa kuvassa kaksi viivaa!

Toivottavasti olisi luotettava testi, ikinä en ole mitään tuollaista millään testillä saanut! Viiva todella oli selkeä ja sen näki kauempaakin. Nyt kuitenkin reilu tunti testaamisesta on se viiva haalennut paljon! Nyt näkyy vaan kun kääntelee testiä, niin hailakka viivanen. Voi kumpa nyt vahvistuisi, eikä olisi pelkästään mikään viivanpaikka :)
 
malttamaton Sitä minäkin toivon! :) Antaa jotenki toivoa, ehkä liikaakin, toi kun testiajalla heti näkyy testissä jotain. Hitsit kun koko illan on jomotellut alaselkää! Sitäkin oli viime plussakierrossa..Voih, mä putoan kyllä korkeelta ja kovaa jossei sitä plussaa tulekaan! :headwall:
 
Hmm.. Miten pian oviksen jälkeen ovisplussa haalee testissä? Tarkoitan, että jos vaikka sunnuntaina ois ollut ovis... Maanantaina tein tosi vahvan testiviivan, mutta ei ihan yltänyt kontrolliin... Tänään oli taas vähän haaleempi mutta tosi vahva kuitenkin. Testeinä mulla oli pregchecin ovistestit. Ja nyt eilen ja tänään varsinkin kunnon vihlontaa vasemmalla puolen vatsaa. Välillä tuntuu kuin joku sukkapuikolla "kutittelis". Siitä ajattelin, että oiskohan mahollisesti ovis voinut olla jo sunnuntaina vaikka tänään on vasta kp10. Ja etenkin ku viime keirrossa ovisplussan sain kp19. On vaan oudot olot välillä, kuin menkat alkais just kohta... Vai onkohan mahollista, että ois jotain siihen liittyvää kun ne ns. menkat kesti vaan sen 2,5pvä.... Mielipiteitä, komennetteja ja asiantuntevuutta kaipaan minä :) Kiitos :confused:
 
Do diin..:D

Minalo:n vasta dipatussa tuoreessa, näkyy kyllä miun röntgen katseellani viivan paikka.;)
..tuossa kuivuneessa..jotahin pientä, hyyyyvin haaleaa..mutta mutta, kunhan tässä 2-4vrk menee, saattapi jo alkaa näkymään kummasti..punaväriä:heart:

inq - hyvin voi näkyä dpo8 haalea haamuinen - sille vahvistumista toivon ma.:heart:
..ja Wondfo:t ON hyviä, ei turhia viivan paikkoja.

Pinkkikissa - toivon parasta tulosta.:heart:

Naapurin tyttö - näen ekassa kuvassa haalean viivan paikan..vaikka olisi niin ihuna se haamuinen nähdä, en vain näe..:(
..toivon vielä siulle pylläriä.:heart:

maimai83..hmmm.. olen kyllä jo niin väsy, ettei ajatus kulje..haaauukootus|O
..duoda duoda..voihan se O-testi pitkäänhin näyttää vahvaa(ei tasavahvaa)viivasta..sitten haaleta ja taas loppukiertoa kohden alkaa vahveta - se kuulemma nousee myös raskautuneilla..näin mie muisteleisin?


..vaan nyt - nati nati, nukkukaatte makoisat unet:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Hmm... Oiskohan se sitten ollut ovis, koska nyt tänäänkin se taas haaleempi kuin eilen. Ja niitä vihlasui on jo nyt heti aamusta. kahtotaan tuleeko muita oviksen jälkeisii tuntemuksii tässä viikon sisällä. Harmi ettei tullut mieleen alkaa tuota oviksen bongaamista jo aikasemmin tai no miks oisin kp7 sitä alkanut bongaamaan... Jos oli ovis niin on tosi lyhyt kierto tulossa. Ja jos ei ollut ovis niin kaippa se sitten on tuloillaan, testailuja sen suhteen jatkan. Tein r-testin siitä samalla ja se anto vaan hailakan viivan paikan testiajan jälkeen. Eli nyt ootellaan...

Mukavaa päivää! Ja mieluusti otan vastaan lisäanalysointeja liittyen edelliseen viestiini :)
 
piuu: Sun eilisen illan kolmen kuvan satsissa nään etenkin alimmaisessa nyt vaaleanpunertavaa, heikkoa viivaa, mut viivaa kuitenkin! Toivottavasti tää aamu tois tullessaan paremmin näkyvän viivan! <3

ON: Eilen illalla menkkamaisia tuntemuksia mahassa, vihlontaa (kovaa) etenkin vasemmalla puolella. Ovis kolkuttelee. Mut joo, ne mun mahikset on mitä on, mut elättelen tässä toivoa silti. :D
 
minalolla näkyy (ainakin) viivanpaikka! :) samoin suskilla! :D
Naapurintytöllä en valitettavasti nää mitään.. :(

Mulla ei yleensä mee hirveesti rahaa testeihin, mut kyllä tässä kun on viimein raskaana, on tullut testejä osteltua :D kaksi digiä ja varmaan 4pkt 2 kpl:n pregcheck liuskoja mennyt tähän mennessä :D

Tämän aamuinen testi luo taas toivoa, että tämä raskaus on normaali :heart: Ainakin hormoni nousee!
Aijaa.com - Raskaana 2-3
 
Minäkin testasin - taas. Ja ihan kaikella arsenaalilla. Ensin One Stepillä, tuloksena onneton viivanen, sitten apteekin omalla. Sen viivojen rohkaisemana tein digin, ja tulos oli iloinen. Menköön syteen tai saveen, ainakin olen raskaana. Vuosi sitten tähän aikaan aamusta olin leikkaussalissa kaavinnassa, tämä päivä jää mieleen eri syystä. (Vaikka silti en täysillä uskalla iloita, en ennen ar- ja np-ultria.)


Aijaa.com - 10626285
 
Aamun pc-liuska,ei ole testattu aamupissasta vaan seuraavasta joka oli rakossa alle 3h.
(enää en testaa pc:llä enkä aamupissasta joka on huomattavasti laimeempaa)
Viiva siinä on mutta näkeekö kukaan muu??
HUONO LAATU,MUTTA LAITOIN KUN SELVITEN VIIVAN EROTTAA


 
piuu mä en näe valitettavasti mitään, mutta on kyllä aika sumea kuva varsinkin tuo eka! Toivotaan viivalle vahvistumista =)

eufemia negapahoittelut! :(

WP mikäs dpo sulla olikaan nytten menossa? Samoissa mennään :heart:
 

Yhteistyössä