Miksei seksiä "saa" pitää intiiminä asiana tai "romantisoida" sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:O
Aika.. en tiedä mitä

Pitäisköhän kokeilla, tuolla kaapissa olisi sellaisia vähän kulahtaneita lakanoita. Mulla olis tässä sellainen uusi idea rakas...:rolleyes:

:laugh: Olin oman äitini kanssa siellä vintissä siivoamassa kun löydettiin ne...meinasin niellä kieleni :laugh: Mun äitini ilme oli näkemisen arvoinen...

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Olen nelikymppinen raitis, savuton, täyttä rautaa niin päältä kun sisältä oleva katseenkestävä kovaluonteinen ensimmäisellä kierroksella oleva mies - oikea mies!

Olen täysraitis niinkuin miehen ja naisenkin tulee olla - vain heikot ja estoiset henkilöt käyttävät päihteitä - päihtyneenä he luulevat olevansa jollain tavoin parempia, menestyvämpiä tahi rohkeampia, vaikka todellisuudessa he ovat täysnollia - siis olen supermies!

Minulle kuuluu kunnollinen nainen, eikä mitään jämäpalaa - kunnollinen nainen on raitis, savuton, aiemmin naimaton, lapseton, irtosuhteita harrastamaton, katseenkestävä ja kiva.

Kunhan kerroin että missä mennään!

Sä tästä ketjusta vielä puutuitkin. :laugh:

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="KääKKä";26812972]Hyi h*lvetti (anteeksi ).[/QUOTE]

Kun seksin pitää olla mahdollisimman siveää ja pyhää tarkoituksena vain tuottaa jälkeläisiä. Nautinnolle ei ole siinä mitään tilaa.
Tosin tämä taas ei ole minun sanojani. Minusta tuo siveyslakana on kaukana siveydestä.

Musta ei ole kauhean intiimiä paljastaa kokemustensa PUUTETTA. :D Silloin ei voi kovinkaan paljon yksityiskohtiakaan ruotia. Ymmärrän kyllä, ettei kovin moni kertoisi tällaista asiaa keskustelupalstalla. :) Mä voin kyllä puhua seksistä ihan avoimesti, mutta se on silti mun kohdalla vain rakkaussuhteeseen kuuluva asia.

Taidat sitten oikein kovasti rakastaa itseäsi ;).

http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...in-tyydytatte-itseanne-ja-miten/#post18791472

[QUOTE="vieras";26813004]Mistäs sä muuten tiedät mikä on siveyslakana? :D käytätkö itsekin sellaista? ;)
Tuskin itse olisin älynnyt jonkin reikäisen lakanan olevan jokin seksilelu :D[/QUOTE]

Kuuluu uskontooni tuo tai siis tiukemmalle linjaukselle eli ultraortodokseille.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26812956:
Ehkä sen voi toisaalta ajatella niinkin päin, ettei seksiin ja seksuaalisuuteen kannata ladata niin paljon odotuksia. Jos ajatellaan esimerkiksi erästäkin kommentoijaa, joka pitää käsitteestä "käyttöaste" (monet varmaan tietävät tapauksen), tuntuu, että se seksin pyhyys on jotenkin niin valtavan tärkeää, että millään muulla ei ole merkitystä ja vapaampi suhtautuminen asiaan tekee ihmisestä automaattisesti huonon ja kumppanista kelpaamattoman.

Tämä on kyllä niin kaksipiippuinen juttu, kun toisaalta seksi on niin arkista ja ei-pyhää, vain fyysinen akti ilman sen kummempaa sisältöä, mutta kuitenkin sen vuoksi ollaan valmiita rikkomaan parisuhteita, perheitä ja ongelmat tällä saralla voivat tehdä elämästä todella hankalaa.

Aivan. Tuntuu, että sitä yritetään pitää kevyempänä asiana kuin mitä se onkaan. Seksuaalisuus on muuten äärimmäisen mielenkiintoinen ja monisyinen aihe. :D Tuo käyttöaste-höpinä menee mielestäni täysin yli. Olen pyöritellyt silmiäni sille.

Tuosta odotusten asettamisesta. Vaikea uskoa, että kovin moni palstalainen etenkään ihan vaan hyväntahtoisesti yrittäisi varoitella, ettei tulisi pettymyksiä. ;) Mä koen, että puhe suurista odotuksista liittyy juurikin tuohon suorituskeskeiseen näkökulmaan seksistä. Mä henk. koht en tarvitse romantiikkaan mitään sen kummempaa magiaa. Seksinkään ei tarvitse olla (fyysisesti) täydellistä, kuten se ei varmasti kellään ole ensialkuun. :D Se voi silti olla ihanaa jo siksi, että sen kokee rakkaan ihmisen kanssa.

[QUOTE="mä";26812960]Jaa... No kyllä mulle on jäänyt mieleen tahtomattankin, ja ilman tiimarivihkoa, aika paljon Tytsin seksielämästä. Ihan dildoilusta lähtien.

Enkä lue tätä palstaa kuin satunnaisesti. :|[/QUOTE]

Tuota...mulla EI ole dildoa enkä ole sellaista ikinä käyttänyt. :D

Siksi, että seksi ei ole intiimiä ja romanttista. Se on likaista, hikistä, siinä lähtee kaikenlaisia ääniä molempien molemmista päistä. Se ei ole myöskään kaunista katsottavaa (prkl laajakuvatelkkari ja heijastus).

Olisin itse selvinnyt vähemmillä estoilla ja ahdistuksilla, jos olisin tämän tajunnut alusta asti. Nyt 26-vuotiaana vasta opettelen nauttimaan asiasta, joka ei ole yhtään romanttista. Ei kynttilöitä, ei hellyyttä, ei pehmeitä sanoja (joskus toki mutta on niin kornia että nauretaan silloin yhdessä kesken touhun) vaan rynkytystä ja itsensä hieromista, hikeä ja huohotusta.

Saa seksin toki romantisoida, mutta minulle se tuotti vain vakavia vaikeuksia.

Siksi, että seksi ei ole intiimiä ja romanttista. Se on likaista, hikistä, siinä lähtee kaikenlaisia ääniä molempien molemmista päistä. Se ei ole myöskään kaunista katsottavaa (prkl laajakuvatelkkari ja heijastus).

Olisin itse selvinnyt vähemmillä estoilla ja ahdistuksilla, jos olisin tämän tajunnut alusta asti. Nyt 26-vuotiaana vasta opettelen nauttimaan asiasta, joka ei ole yhtään romanttista. Ei kynttilöitä, ei hellyyttä, ei pehmeitä sanoja (joskus toki mutta on niin kornia että nauretaan silloin yhdessä kesken touhun) vaan rynkytystä ja itsensä hieromista, hikeä ja huohotusta.

Saa seksin toki romantisoida, mutta minulle se tuotti vain vakavia vaikeuksia.

Tuohan koskee vain omaa suhdettasi. =) Mä pystyn repimään romantiikkaa mistä vain. :D Halutessani.

Aivan. Tuntuu, että sitä yritetään pitää kevyempänä asiana kuin mitä se onkaan. Seksuaalisuus on muuten äärimmäisen mielenkiintoinen ja monisyinen aihe. :D Tuo käyttöaste-höpinä menee mielestäni täysin yli. Olen pyöritellyt silmiäni sille.

Tuosta odotusten asettamisesta. Vaikea uskoa, että kovin moni palstalainen etenkään ihan vaan hyväntahtoisesti yrittäisi varoitella, ettei tulisi pettymyksiä. ;) Mä koen, että puhe suurista odotuksista liittyy juurikin tuohon suorituskeskeiseen näkökulmaan seksistä. Mä henk. koht en tarvitse romantiikkaan mitään sen kummempaa magiaa. Seksinkään ei tarvitse olla (fyysisesti) täydellistä, kuten se ei varmasti kellään ole ensialkuun. :D Se voi silti olla ihanaa jo siksi, että sen kokee rakkaan ihmisen kanssa.

Siis on mielestäsi avaukseni jotka ovat käsitelleet naisten korkeaa käyttöastetta höpinää?

Pitäisikö minun ajatella että kun mukava kumppani osuu kohdalle, rakasteleminen on juuri meidän näköistämme ja saamme molemmat olla juuri sellaisia kuin olemme.
Rauhallinen ja kaunis kokemus molemmille - olkoon nainen vaikka 10 - 20 käyttämä?

Niinkö minun pitäisi asioihin suhtautua

Tytsi-89 on tyypillinen seksuaalisesti arka, hiukan tuossa suhteessa teinin tasolle jäänyt. Tarttis jonkun avaamaan portit sekä kirjaimellisesti että kuvaannollisesti. Joku syyllisyys tai ahdistus lapsuudesta tai nuoruudesta varmaan painaa ja siksi olet niin pirun rajoittunut. Mutta tosiaan, tietysti asian voi pukea niinkin että haluaa pitää seksin "intiiminä ja romantisoida sitä". Tunnen paljon naisia, jotka ovat olleet tuollaisia (ja osa jääneet tuollaisiksi) ja kaikkia yhdistää se, että joku trauma tai vahva häpeäntunne tms. löytyy sieltä jostain...

Ja toinen mikä on varma on se, että aniharva myöntää tätä. Ainakaan kovin nuorena - sitten kenties aikuimpana alkavat kohdata itsensä.

Just tällaista tarkoitin. :D On siis teinin tasolle jäämistä, arkuutta ja ahdistusta, ettei harrasta yhden illan juttuja? Onko tämä oikeasti aikuisen ihmisen kommentti? Onko ihmisessä siis automaattisesti vikaa, jos elää koko elämänsä ilman seksiä, harrastaa sitä vain parisuhteessa/parisuhteissa jne.? Sä olet varmaan etevä psykologi. =) Onneksi olkoon. Ketjun kaikkitietävin ja putkinäköisin lausahdus.

Tottakai saa.

Mutta kyllä mä vähän naiivina pidän sitä ajatusta, että seksi on niin ihanaa ja herkkä ja kaksi ihmistä toisiinsa kietovaa, tajunnat yhteen liittävää, tähtitieteellisen mahtavaa ja muuta semmosta romanttista lässytystä :D

Siis TOKI se voi sitäkin olla. Joskus. Mutta on AIVAN TURHA ajatella mitään barbieunelmia siitä seksistä. MIKÄÄN asia tässä maailmassa ei ole aina ruusunpunaista ja täydellistä, ei edes se seksi.

Mun puolestani seksiin saa kukin suhtautua miten haluaa. Mutta mun sänkyyni on ihan turha tulla mikään vaalenapunainen hattaraunelma mielessä, koska mä en olekkaan sitten niin pätkääkään romanttinen. Mutta ei mua hetkauta se, jos jotakuta muuta vaahtokarkituttaa. En vaan tunne YHTÄKÄÄN ihmistä, joka siis on jo seksiä harrastanut ja jonka mielestä se on aina kaunista...ehkä siksi ajatus siitä hattaraseksistä on kovin kaukainen.

Ja mullakin on kyllä kokemuksia siitä, että seksiä on ollut ensimmäisen kerran vasta silloin, kun tunteet olivat jo todella suuret. Kyseessä oli ensirakkauteni, joka on ollut yksi merkittävimmistä suhteistani elämäni aikana.
Voi luoja mikä PETTYMYS se ensimmäinen kerta (ja toinen ja kolmeskin) hänen kanssaan oli. Kyllä siitä touhusta oli hattarat melko kaukana. Pohdin jopa ihan tosissani sitä, että suhteemme tulee kaatumaan uskomattoman huonoon seksiin, mikä olisi kyllä ihan mieletön sääli, koska mies oli muutoin niin upea. Onneksi puhuminen auttoi ja seksi saatiin lopulta ihan tajuttoman hyväksi.

Mutta pointti oli siis se, ettei se nyt vaan mene niin, että kaikki on aina kaunista. Edes seksin suhteen.

Siis on mielestäsi avaukseni jotka ovat käsitelleet naisten korkeaa käyttöastetta höpinää?

Pitäisikö minun ajatella että kun mukava kumppani osuu kohdalle, rakasteleminen on juuri meidän näköistämme ja saamme molemmat olla juuri sellaisia kuin olemme.
Rauhallinen ja kaunis kokemus molemmille - olkoon nainen vaikka 10 - 20 käyttämä?

Niinkö minun pitäisi asioihin suhtautua

Miten se nainen on siitä kulunut piloille, jos on harrastanut seksiää useamman miehen kanssa ennen sinua? Tietääpähän ehkä mistä pitää ja tykkää. Vai poelottaako sinua kenties että alapää on venynyt liikaa, eikä tunnu enää hyvälle?

Just tällaista tarkoitin. :D On siis teinin tasolle jäämistä, arkuutta ja ahdistusta, ettei harrasta yhden illan juttuja? Onko tämä oikeasti aikuisen ihmisen kommentti? Onko ihmisessä siis automaattisesti vikaa, jos elää koko elämänsä ilman seksiä, harrastaa sitä vain parisuhteessa/parisuhteissa jne.? Sä olet varmaan etevä psykologi. =) Onneksi olkoon. Ketjun kaikkitietävin ja putkinäköisin lausahdus.

En minä puhunut mistään yhden illan jutuista. Tapansa kullakin. Ratkaisevaa ei ole se miten paljon ja miten monen kanssa seksiä harrastaa, vaan miten siihen suhtautuu.

Yhteistyössä