:O
Aika.. en tiedä mitä
Pitäisköhän kokeilla, tuolla kaapissa olisi sellaisia vähän kulahtaneita lakanoita. Mulla olis tässä sellainen uusi idea rakas...![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:O
Aika.. en tiedä mitä
Pitäisköhän kokeilla, tuolla kaapissa olisi sellaisia vähän kulahtaneita lakanoita. Mulla olis tässä sellainen uusi idea rakas...![]()
Olen nelikymppinen raitis, savuton, täyttä rautaa niin päältä kun sisältä oleva katseenkestävä kovaluonteinen ensimmäisellä kierroksella oleva mies - oikea mies!
Olen täysraitis niinkuin miehen ja naisenkin tulee olla - vain heikot ja estoiset henkilöt käyttävät päihteitä - päihtyneenä he luulevat olevansa jollain tavoin parempia, menestyvämpiä tahi rohkeampia, vaikka todellisuudessa he ovat täysnollia - siis olen supermies!
Minulle kuuluu kunnollinen nainen, eikä mitään jämäpalaa - kunnollinen nainen on raitis, savuton, aiemmin naimaton, lapseton, irtosuhteita harrastamaton, katseenkestävä ja kiva.
Kunhan kerroin että missä mennään!
Olin oman äitini kanssa siellä vintissä siivoamassa kun löydettiin ne...meinasin niellä kieleni
Mun äitini ilme oli näkemisen arvoinen...
Sä tästä ketjusta vielä puutuitkin.![]()
Musta ei ole kauhean intiimiä paljastaa kokemustensa PUUTETTA.Silloin ei voi kovinkaan paljon yksityiskohtiakaan ruotia. Ymmärrän kyllä, ettei kovin moni kertoisi tällaista asiaa keskustelupalstalla.
Mä voin kyllä puhua seksistä ihan avoimesti, mutta se on silti mun kohdalla vain rakkaussuhteeseen kuuluva asia.
Kävin sitten kommentoimassa väärään ketjuun:ashamed:
Mutta eikös sitä ole arkiseksiä ja juhlaseksiä.. palstalta olen oppinut käsitteet isänpäiväpano, syntymäpäiväseksi jne.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26812956:Ehkä sen voi toisaalta ajatella niinkin päin, ettei seksiin ja seksuaalisuuteen kannata ladata niin paljon odotuksia. Jos ajatellaan esimerkiksi erästäkin kommentoijaa, joka pitää käsitteestä "käyttöaste" (monet varmaan tietävät tapauksen), tuntuu, että se seksin pyhyys on jotenkin niin valtavan tärkeää, että millään muulla ei ole merkitystä ja vapaampi suhtautuminen asiaan tekee ihmisestä automaattisesti huonon ja kumppanista kelpaamattoman.
Tämä on kyllä niin kaksipiippuinen juttu, kun toisaalta seksi on niin arkista ja ei-pyhää, vain fyysinen akti ilman sen kummempaa sisältöä, mutta kuitenkin sen vuoksi ollaan valmiita rikkomaan parisuhteita, perheitä ja ongelmat tällä saralla voivat tehdä elämästä todella hankalaa.
Kävin sitten kommentoimassa väärään ketjuun:ashamed:
Mutta eikös sitä ole arkiseksiä ja juhlaseksiä.. palstalta olen oppinut käsitteet isänpäiväpano, syntymäpäiväseksi jne.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niin intiimiä:Taidat sitten oikein kovasti rakastaa itseäsi.
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...in-tyydytatte-itseanne-ja-miten/#post18791472
Ihan on jokaisen oma asia miten seksiin suhtautuu. Minun tehtävä ei ole sanoa toiselle, että minun tapani elää on parempi kuin toisen tapa elää...Ainoa kerta kun itse olen hämmentynyt seksikeskustelussa on ollut se kun isoäitini vintiltä löydettiin siveyslakanoita...se oli minulle super kinkya![]()
Siksi, että seksi ei ole intiimiä ja romanttista. Se on likaista, hikistä, siinä lähtee kaikenlaisia ääniä molempien molemmista päistä. Se ei ole myöskään kaunista katsottavaa (prkl laajakuvatelkkari ja heijastus).
Olisin itse selvinnyt vähemmillä estoilla ja ahdistuksilla, jos olisin tämän tajunnut alusta asti. Nyt 26-vuotiaana vasta opettelen nauttimaan asiasta, joka ei ole yhtään romanttista. Ei kynttilöitä, ei hellyyttä, ei pehmeitä sanoja (joskus toki mutta on niin kornia että nauretaan silloin yhdessä kesken touhun) vaan rynkytystä ja itsensä hieromista, hikeä ja huohotusta.
Saa seksin toki romantisoida, mutta minulle se tuotti vain vakavia vaikeuksia.
Tuohan koskee vain omaa suhdettasi. =) Mä pystyn repimään romantiikkaa mistä vain.Halutessani.
Aivan. Tuntuu, että sitä yritetään pitää kevyempänä asiana kuin mitä se onkaan. Seksuaalisuus on muuten äärimmäisen mielenkiintoinen ja monisyinen aihe.Tuo käyttöaste-höpinä menee mielestäni täysin yli. Olen pyöritellyt silmiäni sille.
Tuosta odotusten asettamisesta. Vaikea uskoa, että kovin moni palstalainen etenkään ihan vaan hyväntahtoisesti yrittäisi varoitella, ettei tulisi pettymyksiä.Mä koen, että puhe suurista odotuksista liittyy juurikin tuohon suorituskeskeiseen näkökulmaan seksistä. Mä henk. koht en tarvitse romantiikkaan mitään sen kummempaa magiaa. Seksinkään ei tarvitse olla (fyysisesti) täydellistä, kuten se ei varmasti kellään ole ensialkuun.
Se voi silti olla ihanaa jo siksi, että sen kokee rakkaan ihmisen kanssa.
Tytsi-89 on tyypillinen seksuaalisesti arka, hiukan tuossa suhteessa teinin tasolle jäänyt. Tarttis jonkun avaamaan portit sekä kirjaimellisesti että kuvaannollisesti. Joku syyllisyys tai ahdistus lapsuudesta tai nuoruudesta varmaan painaa ja siksi olet niin pirun rajoittunut. Mutta tosiaan, tietysti asian voi pukea niinkin että haluaa pitää seksin "intiiminä ja romantisoida sitä". Tunnen paljon naisia, jotka ovat olleet tuollaisia (ja osa jääneet tuollaisiksi) ja kaikkia yhdistää se, että joku trauma tai vahva häpeäntunne tms. löytyy sieltä jostain...
Ja toinen mikä on varma on se, että aniharva myöntää tätä. Ainakaan kovin nuorena - sitten kenties aikuimpana alkavat kohdata itsensä.
Tuohan koskee vain omaa suhdettasi. =) Mä pystyn repimään romantiikkaa mistä vain.Halutessani.
Kyllä se seksi on tuollaista. Kokeile niin tiedät.
Kyllä se seksi on tuollaista. Kokeile niin tiedät.
Siis on mielestäsi avaukseni jotka ovat käsitelleet naisten korkeaa käyttöastetta höpinää?
Pitäisikö minun ajatella että kun mukava kumppani osuu kohdalle, rakasteleminen on juuri meidän näköistämme ja saamme molemmat olla juuri sellaisia kuin olemme.
Rauhallinen ja kaunis kokemus molemmille - olkoon nainen vaikka 10 - 20 käyttämä?
Niinkö minun pitäisi asioihin suhtautua
Just tällaista tarkoitin.On siis teinin tasolle jäämistä, arkuutta ja ahdistusta, ettei harrasta yhden illan juttuja? Onko tämä oikeasti aikuisen ihmisen kommentti? Onko ihmisessä siis automaattisesti vikaa, jos elää koko elämänsä ilman seksiä, harrastaa sitä vain parisuhteessa/parisuhteissa jne.? Sä olet varmaan etevä psykologi. =) Onneksi olkoon. Ketjun kaikkitietävin ja putkinäköisin lausahdus.