G: Jos vaihtoehtona olisi elää varastaen tai itseään myyden, kumman valitsisit?

Elättäisitkö itsesi/perheesi ennemmin varastamalla vai ryhtymällä prostituoiduksi?

• Varastaisin

Ääniä: 19 43,2%
  • Ryhtyisin prostituoiduksi

Ääniä: 26 59,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    44
No aika idiootti olisit jos ET pyytäisi mahdollisimman suurta hintaa ja valitsisi mieleisiä asiakkaita... Miksi kukaan itseään alihintaan möisi? (Tosin fyysisen olemuksen sijaan sitä kyllä oppii arvostamaan ihmisen sisintä tämmöisessä työssä) Koska kyse ei varsinaisesti ole seksistä työntekijän puolelta niin en ymmärrä tuota vaatimusta, että asiakas pyrkisi saada minutkin nauttimaan. Kun teen työtä niin nautin siitä, että toinen nauttii. Tuntuisi vähän omituiselta ja liian intiimiltä pyytää asiakasta fyysisesti tyydyttämään minua. En halua sellaista suhdetta asiakkaisiin.
Minä en nauttisi siitä, että minulle ventovieras ihminen nauttii. Etenkään, jos kyseinen tyyppi ei olisi miellyttävä. Se on se ero seksin ja itsensä myymisen välillä. Kuka tahansa ei todellakaan sovi tuohon hommaan.

"Tuntuisi vähän omituiselta ja liian intiimiltä pyytää asiakasta fyysisesti tyydyttämään minua"

OT: Etkö siis koskaan saa tuosta fyysistä nautintoa? Musta se kuulostaa jo seksiltä sinunkin osaltasi, jos nautit/kiihotut asiakkaan nautinnosta. Vaikka sanoit tuossa, ettei kyse ole seksistä. Mä oon ymmärtäny, että prostituoitujen ainakin kuuluu näytellä nauttivansa?

"vieras"
Mitä järkeä tässä gallupissa nyt ihan oikeasti olisi, jos saisi harjoittaa prostituutiota ihan millä tavalla tahansa. Nälkäkuoleman partaalla (jos en siis varastelisi) varmaan sitten pyytelisin niin isoja hintoja kuin onnistuisin, valikoisin fyysisesti ja olemukseltaan/käytökseltään miellyttävimmät tyypit ja pyrkisin löytämään asiakkaita, jotka haluaisivat minunkin nauttivan jne. En sano, että kyse olisi tuossa irtosuhteista, mutta varmasti suurin osa tuon valitsisi?
Taas sä vertaat normiseksiä itsensä myymiseen. Miksi?

Hei sinä! Täällä yksi jolla on ihan KOKEMUSTA prostituoituna toimimisesta. Kyllä mä olen aika hyvin voinut valita asiakkaani, tosin en minä jätä asiakasta väliin vain siksi, että hän on "ruma". Minusta jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista jossakin. Kun teen työtä niin teen työtä, en harrasta seksiä. Aivan kuten ammattitaitoinen hieroja tai gynekologi kohtaa sellaisen "ruman" asiakkaan, osaan minäkin kohdata asiakkaan ja pyrkiä tyydyttämään hänet, vaikka hän olisikin vähemmän viehättävä. Siitä olen tarkka, että hygienia on kunnossa - mutta eipä ole kukaan vielä kieltäytynyt käymästä suihkussa jos olen sitä ehdottanut.

Suomessa etenkin suomenkielisellä suomen kansalaisella on todella hyvät edellytykset valita omat asiakkaansa. Toisin kuin yleisesti luullaan, monet prostituoidut ovat jo 30-50 vuoden ikäisiä ja silti kelpaa ihan hyvin. Asiakkaat ovat pääsääntöisesti tavallisia miehiä, osa perheellisiä, osa sinkkuja. Iältään usein hieman vanhempia, sellaisia, jotka eivät jaksa hillua baarintiskillä ilmaisen (ja usein monimutkaisen) seksin perässä. Joskus jotkut kertovat tarinaa, että vaimon kanssa ei kamalan hyvin mene, mutta eihän sitä nyt vuosikymmenien liittoa pistetä paloiksi pikkuasioiden takia, useimmat eivät tahdo kertoa mitään taustoistaan.
Taas OT, mutta millaisissa tiloissa myyt seksipalveluja? Vaaditko aina suojauksen? Miten huolehdit turvallisuudestasi?

Vastenmielistä tuokin, että noita palveluja ostaa varatutkin. :x Osa varmaan käy sellaisillakin prostituoiduilla, jotka suostuvat olemaan ilman kumia ja sitten mahd. tartuttavat kumppaneilleen tauteja.

[QUOTE="vieras";26810761]Taas sä vertaat normiseksiä itsensä myymiseen. Miksi?[/QUOTE]

Koska se on paljon lähempänä normiseksiä, jos kykenee kiihottumaan asiakkaistaan ja kokemaan itsekin seksuaalista halua ja nautintoa. Mikä tässä on niin vaikea käsittää?

toinen huara
Minä en nauttisi siitä, että minulle ventovieras ihminen nauttii. Etenkään, jos kyseinen tyyppi ei olisi miellyttävä. Se on se ero seksin ja itsensä myymisen välillä. Kuka tahansa ei todellakaan sovi tuohon hommaan.
Jos olet jossakin työssä niin toivottavasti saat siitä nautintoa, että teet työsi hyvin? En minä kaupan kassalla oleta, että saan asiakkailta leipää, maitoa & kananmunia. Minä haluan heiltä rahaa. He vievät kaupasta sitten vastineeksi niitä leipiä, maitoja ja kananmunia. Tuntisin oloni hieman vaivaantuneeksi jos joku antaisi minulle vastineeksi sellaisia. Kaupan kassana (kokemusta sieltäkin!) vaadin asiakkailta asiallista käytöstä ja peruskohteliaisuudet on hyvä olla hallussa. Sama pätee muillakin aloilla!

"vieras"
En tainnut missään kohtaa sanoa, ettei varastaminen aiheuttaisi vahinkoa. Harvalle se varmaan kuitenkaan aiheuttaa mielenterveysongelmia tai ajaa itsemurhan partaalle? Moni varmasti ajautuisi, jos joutuisi itseään pakon edessä myymään.
Sinua ei ahdistaisi ja stressaisi ajatus siitä, että joka kuukausi joutuisit keksimään jostain varastettavaa maksaaksesi vuokran, laskut, ruoat..? Puhutaan siis useista sadoista euroista joka kuukausi. Ja sen varastetun tavaran pitää olla arvokasta, koska eteenpäin myydessäsi et saa siitä läheskään oikeaa hintaa, Ei aiheuta henkisiä ongelmia?

Jotenkin sä nyt vertaat tässä sitä, että näpistäisit tikkarin Anttilasta joskus ja jouluna vs. myyt seksiä kaikille jotka sitä keksii pyytää.

• Tykkää
Reactions: Hopeakissa
[QUOTE="vierailija";26810783]Tytsi! KUKAAN Suomi-huora ei anna paljaalla. Usko jo,et tiedä mistään mitään. Ihmiskaupan uhrit eri asia sikseen.[/QUOTE]

Ai? Luitko tässä ketjussa linkin, joka oli tämän päivän uutisesta?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;26810802:
saisko tähän ketjuun vielä sen majurin "mitäs täällä tapahtuu?.... vittu mitä paskaa" -gorillan? :LOL:

tää on luultavasti ollut viihdyttävin ketju ikinä tällä palstalla ahahah
Juu ei kiitos. Täällä ihan keskustellaan asiaa. Teille on jo se oma kehariketju, joten voit siirtyä sinne.

Jos kerta toinen vaihtoehto on esim pakkoseksiä jonku hiv-tyypin kans, niin kai sitten varastaminenkin hoidetaan vaan tietyillä ehdoilla? Esim, ei SAA varastaa vaikkapa vaan ruokaa suurimmaksi osaksi, vaan PITÄÄ varastaa pankki?? ..Saahan täällä kuitenki pohtia vastauksiaan ja jossitella. Liekkö niin vakavaa.

En minä ainakaan pysty kuvittelemaan sellaista tilannetta, jossa en yhtään saisi valita asiakaskuntaani. Tiestysti jos koko kaksplus alkaa myymään itseään samaan aikaan voi syntyä kysyjän markkinat ja hinnat painuu alas ja kilpailukyky löytyy sitten palvelemalla ketä vaan miten vaan...

Kyllähän joku näpistely ja esim. huutonetissä kaman edelleenmyynti on joillekin ihan kelpopuuhaa. Itse en ikinä suostuisi varastelemaan yksityishenkilöiltä, joten tuo olisi ainoa vaihtoehto. Siinä on vaan se ongelma kun jää kiinni. Eli taitaisi mennä seksinmyynnin puolelle minullakin.

Ja miten se puoliso oikeastaan tähän tilanteeseen liittyy? (Joku nosti tämänkin esiin.) Jos puolisokin on niin paskassa jamassa, että perhe ei saa edes ruokaa, niin ei ainakan minun mieheni heittäydy miksikään marttyyri-pimpinvartijaksi. Olisi varmasti ihan hemmetin kiitollinen, että minä pystyisin jotenkin elättämään meitä. Jos puolisolla taas olisi jotain muita keinoja saada tuloja, niin sittenhän sitä ei tarvisi varastellakaan.

En minä ainakaan pysty kuvittelemaan sellaista tilannetta, jossa en yhtään saisi valita asiakaskuntaani. Tiestysti jos koko kaksplus alkaa myymään itseään samaan aikaan voi syntyä kysyjän markkinat ja hinnat painuu alas ja kilpailukyky löytyy sitten palvelemalla ketä vaan miten vaan...

Kyllähän joku näpistely ja esim. huutonetissä kaman edelleenmyynti on joillekin ihan kelpopuuhaa. Itse en ikinä suostuisi varastelemaan yksityishenkilöiltä, joten tuo olisi ainoa vaihtoehto. Siinä on vaan se ongelma kun jää kiinni. Eli taitaisi mennä seksinmyynnin puolelle minullakin.

Ja miten se puoliso oikeastaan tähän tilanteeseen liittyy? (Joku nosti tämänkin esiin.) Jos puolisokin on niin paskassa jamassa, että perhe ei saa edes ruokaa, niin ei ainakan minun mieheni heittäydy miksikään marttyyri-pimpinvartijaksi. Olisi varmasti ihan hemmetin kiitollinen, että minä pystyisin jotenkin elättämään meitä. Jos puolisolla taas olisi jotain muita keinoja saada tuloja, niin sittenhän sitä ei tarvisi varastellakaan.
Minä ainakin tuon puolison vedin mukaan pohdiskeluihini. Ja ihan vaan siksi sitä mietin, että jotenkinhan se olis helpompaa toimintaa suorittaa, jos olisi sinkkuna elävä. Mutta toisaalta, perheensä eteenhän sitä rahaa tienais ja luulispa helpommin irtoavan ruokarahat seksin myymisellä, mitä varastamisella. Ja tottakai, jos olis tosi kyseessä, ei sitä perheenjäseniä näännytettäis siksi, kun tuntuis väärältä.

Tuota tilannetta on vaan niin vaikea kuvitella tosielämään. Mutta keskustelupalstahan tämä on, että mielipiteensä passaa esittää.

toinen huara
Taas OT, mutta millaisissa tiloissa myyt seksipalveluja? Vaaditko aina suojauksen? Miten huolehdit turvallisuudestasi?

Vastenmielistä tuokin, että noita palveluja ostaa varatutkin. :x Osa varmaan käy sellaisillakin prostituoiduilla, jotka suostuvat olemaan ilman kumia ja sitten mahd. tartuttavat kumppaneilleen tauteja.
Vuosien varrella on tullut kokeiltua kaikenlaisia tiloja. Tällä hetkellä teen niin, että vuokraan pientä yksiötä kimpassa toisen alan yrittäjän kanssa. Ja totta kai vaadin aina kumia! Tähän mennessä ei kyllä ole tullut vastaan (suomalaista) asiakasta joka olisi edes ehdottanut paljaalla vetämistä. Minun asiakkaani ovat pääasiassa korkeammin koulutettuja keski-ikäisiä miehiä. Ei ehkä sitä ryhmää joka mielellään ottaisi tauteja ja aviottomia lapsia kontolleen. Juuri siksi he käyvät mieluummin maksullisissa kuin pokaavat baarista "tyttösiä". He haluavat helppoa ja turvallista seksiä.

Suurin osa asiakkaistani ovat vakiasiakkaita. Uuden kanssa olen aina varovaisempi alussa. Ilmoitan kaverilleni/työparilleni, että minulla on nyt asiakas (jos siis on uusi). Jos minusta ei kuulu mitään tietyn määräajan jälkeen, tulee tämä käymään ja kurkkaa, että kaikki on kunnossa. Kerron tästä myös asiakkaalleni.

Joskus on tullut epämiellyttäviä tilanteita eteen, esimerkiksi jos asiakas on päihtynyt. Paljon vaarallisempaa oli kuitenkin parikymppisenä baarissa työskentely, siellä koko paikka oli täynnä humalaisia! Sain kerran nyrkistä naamaan ja lukemattomia kertoja päälleni horjahdettiin jonkinasteisesti. Prostituoituna vastaavaa ei ole käynyt, potentiaalinen tilanne on jäänyt potentiaaliseksi ja olen suostutellut kännisen äijän tulemaan takaisin huomenna selvin päin.

Minä ainakin tuon puolison vedin mukaan pohdiskeluihini. Ja ihan vaan siksi sitä mietin, että jotenkinhan se olis helpompaa toimintaa suorittaa, jos olisi sinkkuna elävä. Mutta toisaalta, perheensä eteenhän sitä rahaa tienais ja luulispa helpommin irtoavan ruokarahat seksin myymisellä, mitä varastamisella. Ja tottakai, jos olis tosi kyseessä, ei sitä perheenjäseniä näännytettäis siksi, kun tuntuis väärältä.

Tuota tilannetta on vaan niin vaikea kuvitella tosielämään. Mutta keskustelupalstahan tämä on, että mielipiteensä passaa esittää.
Joo tosi juttu, että sinkkuna olisi vielä helpompi kääntyä seksinmyynnin puoleen. Sitä saattaisi harkita jo vähemmän epätoivoisessa tilanteessa. Ja saahan täällä kaikki leukojaan louskuttaa :).

• Tykkää
Reactions: Hopeakissa
Mua huvittaa suuresti, kun joku paasaa, etten tiedä prostituoitujen todellisista oloista jne. :D Eiköhän tää koko gallup oo pelkkä hypoteettinen ajatusleikki? Ensinnäkään, bordellit ei ole laillisia Suomessa. Osa haluaa kieltää jopa seksin oston. Suomessa ei ihan helposti joudu tilanteeseen, jossa olisi nälkäkuoleman partaalla. Ketään ei onneksi edes työkkärin osalta painostettaisi myymään itseään.

Laitoin siksi, ettei asiakkaitaan saisi valita, koska niin moni aina kuittailee, että se on ihan sama kuin harrastaisi irtosuhteita maksusta. Ja EDELLEEN yritän sanoa, että osa pystyy myymään itseään tavalla, joka ei ole kauhean kaukana niistä tavallisista irtosuhteista. Asiakkaana saattaa olla fyysisesti miellyttäviä miehiä, joiden kanssa jopa nauttii siitä seksistä. Siksi se olisi ollut liian "helppo" vaihtoehto.

En muuten haluaisi tietää, jos asiakkaani olisi varattu. Kyseinen tyyppi aiheuttaisi liian suuren ällötysreaktion. Tuntuisi tosi likaiselta. Joskin se tuntuisi siinä nälkäkuoleman partaalla aika pikkujutulta. Onneksi koko keskustelu on pelkkää höpinää eikä mun tarvitse tällaisia oikeasti miettiä. :D

Lunatic
[QUOTE="vieras";26810639]Kuinka moni 50v. nainen sanoisi sukujuhlissa tyttärestään 25 v. että : tässä on meidän Liisa, hän on ammatiltaan huora?[/QUOTE]

Varmaan nämä ketjun kaikki jeesustelijat, jotka pitää huoraamista ihan mukavana työnä. :whistle:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitäisikö itsensä myymisestä mielestänne tulla työ, johon työkkäristä voitaisiin painostaa? :attn: Laillistettua ihmiskauppaa tavallaan siis. Kun sossusta rahan saaminen on halveksuttavaa ja varastaminen tuomittavaa ja itsensä myyminen kuin mitä tahansa työtä.

Pitäisikö itsensä myymisestä mielestänne tulla työ, johon työkkäristä voitaisiin painostaa? :attn: Laillistettua ihmiskauppaa tavallaan siis. Kun sossusta rahan saaminen on halveksuttavaa ja varastaminen tuomittavaa ja itsensä myyminen kuin mitä tahansa työtä.
Minusta sossusta rahan saaminen tai itsensämyyminen ei kumpikaan ole halveksuttavaa. Ja mielestäni mihinkään työhön ei tule ketään pakottaa. Jos jollekin ei ala oikeasti mikään työ maistumaan niin kyllähän ne karenssit sitten paukkuu. Kyllä meillä työntekijöitä riittää ilman että niitä paikkoja täytyy täyttää väkisin ihmisillä, jotka hommaa inhoavat ja mahdollisesti ihan rehellisesti kärsivät tilanteesta.

"vieras"
eikös tällainen ole jo hieman lapsellista?

ei tietenkään pitäisi. ei eläinrakkaitakaan määrätä teurastajiksi. haloo!

eiks tän ketjun vois jo lopettaa. 100 vastaajaa ja hieman yli puolet ois prostituoituja ja hieman alle puolet varkaita. ok?

toinen huara
Ei, se ei saisi olla sellainen ammatti johon työkkäristä voidaan painostaa. Käsittääkseni yrittäjyys ei kuitenkaan muutenkaan ole työkkärin listoilla, ketään ei voida pakottaa yrittäjäksi. Mielestäni on ihan hyvä, että seksipalveluita saa myydä vain yksityisyrittäjänä.

Yhteistyössä