[QUOTE="vieras";26810610]no mun mielestä ei ollut typerä kommentti alkuunkaan, vaan aika kiteyttävä näinkin typerään gallupiin, jossa vaihtelet jatkuvasti sitä, mistä tässä on kysymys, sen mukaan, mitä kukakin sanoo, etkä myöskään hyväksy edes perusteluita toisten valinnoille.
neitsyys liittyy aiheeseen siten, että ennen kuin seksiä on harrastanut voi luulla sen olevan jotain todella erikoista, eikä sen takia voi kuvitella myyvänsä itseään. kun sitä on harrastanut tietää realiteetit ja sen, ettei se ole sen kummempaa kuin seksiä. sä olet tuonut toistuvasti esiin itse neitsyytesi, joten on ihan typerää olettaa, ettei ihmiset koeta sulle siitä täällä sanoa, että jos sulla olisi kokemusta niin et paasaisi niin varmana noita mielipiteitäsi. yhtäkkiä voitkin huomata seksiä joskus harrastettuasi, että itsensä myyminen olisi ihan ok, esimerkiksi tässä sun kuvitelmatilanteessa.
astrolabe sanoi, että varastaminen on rikos, itsensä myyminen ei. miksi se ei kelpaa sulle perusteluksi? sehän täysin selvä syy monen meistä valinnalle.[/QUOTE]
Täytyy vielä kommentoida, etten kyllä tiedä kovinkaan montaa ihmistä, jolla neitsyys olisi vaikuttanut mielipiteeseen itsensä myymisestä. Seksi on useimmille pääosin molemminpuolista nautintoa. Harva haluaa itseään myydä vaikka valtaosa ihmisistä irtosuhteitakin harrastaa.
Laillisuus-kommenttiin taas...kunhan huomautin, ettei mulla ainakaan laki ja moraali kulje aina käsi kädessä. En pidä lapsityövoimalla tuotettujen tuotteidenkaan ostamista eettisenä vaikka se on laillista. Toisaalta onneksi prostituutioon pakottaminen/painostaminen on sekin laitonta.