Heipä hei!
Onnea
mammako ja onnea myös
kesämasulle käynnistykseen!
Tsempit myös muille, jotka jo vauvaa kaipailee syliin! Itse kuulun myös heihin.
Korvikkeista ostaisin Valion korvikkeita, jos niitä sattuisi tarvitsemaan. Vellit ja puurot sitten ainakin. Syynä se, että mies on valion maidontuottaja ja siinä myös tuleva ammattini ja elämäntyö, joten suosi kotimaista ja omaa!
Muuten ei kai mitään väliä. Toki itsekin ostaisin vain sitten jotain tuttelia tai muuta mitä näitä nyt on, mutta mieluiten aina kotimaista. Tärkeintä on se, että se passaa vauvalle.
Täällä on siis myös erittäin valmis mamma synnyttämään! Ei jaksais enää yhtään, kun ahistaa vaan
Joka paikkaa särkee ja kipeitä supistuksia tulee aina välillä, vaan mitään ei tapahdu! Alamaha on ihan hullun kipeä välillä ja vauva painaa päätä alaspäin, jolloin tuntuu että alapää repeää ihan just! Yöllä ei voi nukkua ollenkaan ja päivät sitten vain menee väsymyksessä. Yritän nyt nukkua myös päivisin pienet päikyt, jotta ei olisi ihan poikki jo valmiiksi, kun aika tulee vauvaa lähteä hakemaan..
Torstaina taas neuvola, joka siis viiminen ennen LA:ta. Aion valittaa sitten ihan kunnolla, että nyt kyllä on viikon aikana päivä päivältä vain paskempi olo, ja ihan kypsä koko touhuun! Onneksi tähän asti on ollut suht mukavaa osotusta vaan silti en erityisemmin välittäis olla raskaana näin kauaa! Olisi kiva jos odotus kestäisi puolet vähemmän aikaa
Tuossa viimeyönä kärvistellessä jo päätin, että kyllä sen vuojen ootetaan, ennen kuin aletaan pikkukakkosta yrittään. Ei raskaanaoleminen olekaan ihan sellaista, mitä olen aina kuvitellut. Ihanaa toisinaan, mutta jos minun jokaisen raskauden aikana täytyy alkaa jo puolestavälistä odotusta nämä viheliäiset supistelut, niin ei siitä voi nauttia! Raskausaika on vain välttämätön paha, jotta saisimme ne toivomamme 4 lasta... Ei siis auta valittaa vaan ei jaksasi kyllä enää!
Jep. Hyvää viikon jatkoa teille vaan!
Kiitos ja anteeksi.
-pansku- ja bubutyttönen
39+0 POKS POKS :heart: