E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos en pyydä anteeksi, ovat asiat vain huonommin. Kokeiltu on. Tuolla yrittämisellä on sentään joskus tullut sovinto. Odottamalla ei koskaan.
En tanssi mieheni pillin mukaan aina, mutta riitatilanteissa se menee aina siihen.
Mieheni ottaa mut huomioon omalla tavallaan. En voi häntä siitä syyttää. En olisi nyt saanut pyytää mitään, koska hän on mielestään tehnyt jo parhaansa. Hän voi olla oikeassa ja siksi pyysinkin anteeksi. En tiedä mitä olisin voinut tehdä enemmän.
ap
Eilen mies pyysi tulemaan juomaan viiniä kun lapset oli saatu nukkumaan.
Jos ihminen ei osaa vaatia itselleen ansaitsemaansa kohtelua, on turha odottaa, että kukaan häntä niin kohtelisi. Melkeimpä kaikki meistä kävelevät niiden yli, jotka sen sallivat. Ihmisen luonto on sellainen. Sinun on turha edes ajatella uutta suhdetta, mikäli et kykene itse muuttumaan, koska seuraavakin mies tulee kohtelemaan sinua aivan samalla tavalla.
Eikö miehesi ole jo reissussa? Miten on mahdollista, että pyysi eilen viininjuontikaveriksi, jos ei ole kotona? Kirjoitit nimittäin eilen illalla seitsemän aikaan, että miehesi on pakannut tavaransa ja lähtenyt. Ristiriitaista...
En usko tähän tarinaan ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja voi kökkö noita miehiä;26794997:Oisko sulla joku kaveri, joka lähtisi teidän mukaan reissuun? Olisi varmaan ihan aiheellista sunkin ottaa etäisyyttä asiaan, usein asiat selkiintyy kun niitä ei koko ajan vatvo. Ymmärrän kyllä että tilanne on harmittava, mutta pidä pää kylmänä. Mies saattaa alkaa katsomaan sinua uusin silmin, jos nyt toimit tavalla joka poikkeaa tavanomaisesta, eli ota itsekin etäisyyttä.
Eli sä saat elää jatkuvassa pelossa ettet vaan millään suututa miestä ja valmiiksi pyydellä kaikkea mahdollista anteeksi? Ja mies voi napsahtaa ihan mistä vaan ja sen seurauksella lähteä kävelemään ja pilata koko perheen loman ja reissut? Ja miestä ei haittaa vaikka tietää miten huonosti kohtelee vaimoaan ja lapsiaan eikä lastenkaan pahaolo miestä hetkauta?
Ja sä haluat ihan välttämättä pitää tuollaisesta miehestä kynsin ja hampain kiinni? Ja tuollainen kuva parisuhteesta on sun mielestä hyvä esimerkki lapsille ja tavoittelemisen arvoista heillekin tulevaisuudessa?
Eli sä saat elää jatkuvassa pelossa ettet vaan millään suututa miestä ja valmiiksi pyydellä kaikkea mahdollista anteeksi? Ja mies voi napsahtaa ihan mistä vaan ja sen seurauksella lähteä kävelemään ja pilata koko perheen loman ja reissut? Ja miestä ei haittaa vaikka tietää miten huonosti kohtelee vaimoaan ja lapsiaan eikä lastenkaan pahaolo miestä hetkauta?
Ja sä haluat ihan välttämättä pitää tuollaisesta miehestä kynsin ja hampain kiinni? Ja tuollainen kuva parisuhteesta on sun mielestä hyvä esimerkki lapsille ja tavoittelemisen arvoista heillekin tulevaisuudessa?
Vihaisena mies voi tehdä mitä vaan. On perunut yhteisiä menoja ennenkin. Oikeuttaa sen sillä että minä olen saanut hänet käyttäytymään niin ja olen siis syyllinen suunnitelmien peruuntumiseen.
ap
Vihaisena mies voi tehdä mitä vaan. On perunut yhteisiä menoja ennenkin. Oikeuttaa sen sillä että minä olen saanut hänet käyttäytymään niin ja olen siis syyllinen suunnitelmien peruuntumiseen.
ap