MItä sellaista sinulla on sisustuksessa, mitä muilla EI OLE?

juuh
[QUOTE="vieras";26783758]Varmaan aika harvalla on oluhuoneessa 1800-lukuinen urkuharmoni?[/QUOTE]

Oi, teillä on ihanan vanha ! Meillä on 1920-luvulla valmistettu, kyläkoulun lakkautuksen myötä huutokaupasta ostettu. Samalta vuosiluvulta on Pohjois-Amerikan tuomisina tuotu kello, joka toimiikin, kun sen vain muistaa vetää.

Meillä ei varmaan muuta ole sellaista mitä muilla ei ole, kuin vaan nämä minun keskeneräiset projektini. Esimerkiksi olohuoneen verhot edelleen lyhentämättä ja vain osa runosta painettu, arkku puoliksi maalattu, peili edelleen pahveissa ja ripustamatta ja ja ja..

Vaikea sanoa, että mikä olisi oikeasti uniikkia. Meillä on paljon vanhoja huonekaluja, joista on kuitenkin vaikea sanoa onko jollain toisella lähes samanlainen.

Toinen keittiönpöytä on uniikki, se on isovaarini tekemä. Muttei ole juuri nyt meillä käytössä, on liian pieni koko perheelle. Toinenkin on vanha, mutta luulen että on kuitenkin sarjatuotantoa.

Meillä on nykyisin olkkarissa Ikean sohva, mutta on siinä ainakin sellainen uniikki vire, että sen kangas on itse värjätty :D

Ai niin, ehkä menee uniikin puolelle nuo monimetriset virheä-ruskeat räsymatot. Olkkarin pöytälampun olen virkannut hamppulangasta. Keittiössä on kälyn tekemä hylly. Pojalla isovaarini tekemä arkku. Eteisen senkin päällä Thom Yorken kuva muovisissa kehyksissä :D ja ottamiani mustavalkokuvia vanhojen työkohteiden yksityiskohdista yms.

Toi on kohta jo retroa :D

Ja siten muotia.
Meille on muodostunut selvästikin tällainen muiden televisioden hautausmaa :D Meillä hajoaa edellinen, niin joku tuttu roudaa oman vanhansa tänne ostettuaan itselleen taulu-tv:n. Toisaalta tuollainen telkkari sopii paremmin tuon meidän televisiopöydän kanssa. Se on vanha singeri.

Meillä on myös joskus ollut, lapsen kaverin sanoja lainatakseni, aivan järjettömän pieni televisio. Ei tuo televisiojuttu selvästikään ole meille niin tärkeä.

"nuuh"
Mollimelonin talo ihana talo. Meillä onkin ihka-aito-oikea bändifanitushuone!! On seinälippua, levyjä, fanikirjaa, kitaraa, vahvistinta yms yms. Ja ei ole minun vaan miehen eikä haittaa:)

Yhteistyössä