G: Mikä on sellainen merkki/tuote/asia, mitä et MISTÄÄN HINNASTA vaihtaisi toiseen merkkiin/tuotteeseen /asiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mslady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="miemie";29598951]Fairy täälläkin... Ennen tiskiharja piti aina olla Jonna, mut enää sitä ei saa mistään joten oli pakko vaihtaa huonompaan :([/QUOTE]

Jonna harjoja täälläkin kaivataan, vielä on joku vanha jemmattu harja käytössä, mutta kohta täytyy sekin vaihtaa pois.

Ja fairyn pitää olla perinteistä vihreää tai sitten lemonia, erehdyin ostamaan jonkun hopeisen platinumin ja sitä ei kyllä toista kertaa tule, haisee niin pahalle.

Nyt näyttäis olevan Anttiloissa Pimeät hinnat -tarjouksessa toi Lumenen Blueberry Curl myös vedenkestävänä kympin. Taidanpa hakea huomenna. On kyllä mahtava ripsari ja se kuminen harja todella näppärä. Ei tule klönttiripsiä eikä tarvi levityksen jälkeen kampailla auki ripsikammalla. Pysyvyydestä myös plussaa. Moni muu vedenkestävä ripsiväri murustuu mulla ihmeellisesti silmien alle, vaikkei ripsari olis mitenkään kuivahtanutta.

"Kissapellettiä" laitan itse marsujen häkin nurkkiin, jonne neidit pissaavat. Imee märän tosi hyvin, paljon paremmin kuin purut. Mörttiröpö on sekin hyvää, mutta aika hintavaa ja voimakkaan tuoksuista.

Itse en vaihtaisi Sony Ericsson -merkkiä. En vain pääse sinuiksi muun merkkisten kännyköiden logiikasta.

Mulla on käytössä Samsung-älypuhelin. Sitä en vaihda enää Nokiaan tmv merkkiin.

Välillä ollut Nokiaa, nyt toisen kerran Samsung. Pakko oli vaihtaa nokialaisen jälkeen takaisin tuttuun turvalliseen Samsungiin. :D

Logona-deodorantti, yksinkertaisesti paras ikinä. Luonnolliset aineet, ei myrkkyjä, ja toimii jopa mun miehellä. Plus ihana tuoksu ("Asia")

Mineraalimeikki. Meikkivoide vaan ei näytä hyvältä mun iholla jostain syystä. Lily Loloon olen tyytyväinen, voin vaihtaa jos parempi tai yhtä hyvä tulee vastaan mutta ei ole aikomusta etsiä

Merinovillasta tehtyjä vaellusvaatteita en mielellään vaihtaisi, paitsi jos oikeesti ekologista bambua olis tarjolla voisin mielellään kyllä kokeilla.

Täyskaakao, luomuna. Ei-luomu on kitkerää.

Oikea voi

Macin vaihtaisin PC:hen vain eeeerittäin pitkin hampain....

Kaikki noi olisi kumminkin vaihdettavissa jos olis ihan pakko. Eläisin. (Paitsi voi ei kyllä vaihtuisi margariiniin sillonkaan vaan johonkin muuhun) Ainoa mitä en MISTÄÄN*HINNASTA ikinä ikinä vaihtaisi, on luonnollisesti hajustetut/hajustamattomat pesuaineet (suihku, tiski, pyykki jne.) Ne jos pitäis vaihtaa hajustettuihin, itsemurha ei olisi kaukana, oikeesti. Olisin siis ilman ja pesisin pelkällä vedellä tai jollain muulla viritelmällä.

Kaikki noi olisi kumminkin vaihdettavissa jos olis ihan pakko. Eläisin. (Paitsi voi ei kyllä vaihtuisi margariiniin sillonkaan vaan johonkin muuhun) Ainoa mitä en MISTÄÄN*HINNASTA ikinä ikinä vaihtaisi, on luonnollisesti hajustetut/hajustamattomat pesuaineet (suihku, tiski, pyykki jne.) Ne jos pitäis vaihtaa hajustettuihin, itsemurha ei olisi kaukana, oikeesti. Olisin siis ilman ja pesisin pelkällä vedellä tai jollain muulla viritelmällä.

Mulla sama. En enää ikinä halua käyttää hajustettuja pyykinpesuaineita jne. Iho kutisee ja hengittäminen on vaikeeta. Ne on aivan liian voimakkaita ne hajut.

Toinen, mitä en vaihtais on L'orealin BB-voide. Sillä tulee niin ihanan sileä iho.

Yhteistyössä