G: Mikä on sellainen merkki/tuote/asia, mitä et MISTÄÄN HINNASTA vaihtaisi toiseen merkkiin/tuotteeseen /asiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mslady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="untamo";29599855]mikäs tuosta blueberrystä tekee niin hyvän kun kaikki sitä kehuvat?[/QUOTE]

Sen kumiharja taivuttaa ripset jotenkin tosi hyvin ja erottelee niitä. Ihan huikeen hyvä plus se vielä hoitaa ripsiä. Maksaisin vaikka 30e siitä.

[QUOTE="untamo";29599855]mikäs tuosta blueberrystä tekee niin hyvän kun kaikki sitä kehuvat?[/QUOTE]

Se vaan on täydellinen. Tekee muutamalla sipaisulla ripsistä pitkät, sopivan taipuisat ja paksut ilman hämähäkinjalkoja. Vedenkestävä myös on oikeasti vedenkestävä, pysyy nassussa vaikka mikä olis, mutta lähtee siististi pois meikinpoistoaineella. Kestää päivittäisessä käytössä melkein puoli vuotta se tuubi.

:laugh:
yysa.jpg

kokeilempas tuota blueberryä sitten seuraavaksi :)

monien meikkien tuotannon loppumisesta on kyllä tullut kauheat paniikit, kaikki menetyksen kriisivaiheet täytyy käydä läpi. varsinkin meikkivoiteiden kanssa olen tästä kärsinyt kun sopivaa on aina niin vaikea löytää...

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Sen kumiharja taivuttaa ripset jotenkin tosi hyvin ja erottelee niitä. Ihan huikeen hyvä plus se vielä hoitaa ripsiä. Maksaisin vaikka 30e siitä.

Ai, tätä mä en ees tienny :D
Ja juu, se harja on mainio. Muut kumiharjat on ollu jotenkin liian kovia ja huonosti muotoiltuja. Mä tykkään siitä laatikkomaisesta muodosta, kun sitä kääntelemällä saa joka kulmaan ja alaripsiinkin laitettua siististi.

Ai, tätä mä en ees tienny :D
Ja juu, se harja on mainio. Muut kumiharjat on ollu jotenkin liian kovia ja huonosti muotoiltuja. Mä tykkään siitä laatikkomaisesta muodosta, kun sitä kääntelemällä saa joka kulmaan ja alaripsiinkin laitettua siististi.

Juu siinähän on jotain hoitavaa mustikkauutetta, en sit tiedä kui paljon sitä on ja tehoaako mut eipä tuo pahaa tehnyt ainakaan mun ripsille :) Jep. Kosmetologi (ei lumenen edustaja) sanoi et kun hän on kysynyt asiakkailtaan mitä he käyttää niin tosi monesti blueberry on ollut naisten suosikki. :D

Lancomen meikkivoide. Vaikka on välillä ollut tiukkaakin rahasta, niin halvempaa en ole alkanut käyttämään. Saatan välillä kokeilla muita, esimerkiksi näytteitä mutta ero on niin iso.

Juu siinähän on jotain hoitavaa mustikkauutetta, en sit tiedä kui paljon sitä on ja tehoaako mut eipä tuo pahaa tehnyt ainakaan mun ripsille :) Jep. Kosmetologi (ei lumenen edustaja) sanoi et kun hän on kysynyt asiakkailtaan mitä he käyttää niin tosi monesti blueberry on ollut naisten suosikki. :D

Multa kysytään tosi usein, että onko mulla ripsienpidennykset :D Ja omat ripset ei oo ilman väriä mitenkään erityisen pitkät tai taipuisat, että kaikki kunnia tälle tökötille.

Jos joskus kuulen, että se ollaan lopettamassa niin perustan adressin niitä aikeita vastaan ja ostan varmuuden vuoksi viisi laatikollista jemmaan.

Otsikkoa lukiessa tuli kans heti mieleen fairyn käsitiskiaine.
Joku muu mainitsi kans kuukupin, sitä en vaihtais.
Kolmantena tulee mieleen erisan käsisaippua. Kokeillu muitakin mutta se on ainut mitä kädet kestää kuivumatta.. :)

Ainakin täällä Lpr Lidlissä oli lopetettu se Coodycao- kaakaon myynti. En osaa sanoa, tuleeko joskus uudestaan myyntiin.

Meillä tykätään Felix- ketsupista. Mun mielestä Heinz on pahaa.

-elvital shampoo ja hoitoaine
-ökö plus kissanhiekka
-reimatec talvihanskat
-vaasan ruispalat
-valio trio jäätelö
-airways purkka
-saarioisten maksalaatikko
-allways siteet

Ja mäkin koklaan seuraavaks tota ripsaria, onkin jo pitkään ollu hakusessa hyvä.

Mäkin voisin vastata, että en vaihtais mun miestä, lasta, enkä perhettä mihinkään toiseen, mutta hyvä, että pysytään nyt vähän "kevyemmillä linjoilla". ;)

Ja meillä syödään kanssa vaan ja ainoastaan Oivariinia. :)

Always siteet
Applaws kissan kuivaruoka
Rainbow'n rasvaton & maustamaton litran jogurttipurkki
Nivean kasvovesi & Nivea Soft kasvo- ja vartalovoide
Elmex hammastahna
Lumenen meikinpoistoaine

Tai no, kyllä vaihtaisin jos parempi löytyisi, mutta eipä ole löytynyt.

-Coca-cola Zero (tai light)
- Mary Kay mineral foundation
- Dove suihkusaippua (se perus, lähes tuoksuton)
- Nivea invisible deodorantti
- Garnier Skin Naturals Nordic Essentials 24 h moisturising day cream -aivan paras päivävoide meikin alle! Nyt on ainakin pakkaukset muuttuneet (ennen vaaleanvihreässä purkissa vaaleanvihreä geelimäinen voide) ja minä hamstrasin vanhoja purkkeja aivan hulluna. Onkohan 5 purkkia odottamassa...
- Mäkkärin tuplajuustoateria

Ketjun perusteella täytynee kokeilla Lumenen blueberry ripsiväriä -vai saako sitä olleenkaan ruskeana?

Yhteistyössä