Ne minä maalaisin päälle! Järkyt!Uniikkeja tauluja, Vessan oveen miranolilla käsin maalattuja runoja...
Nuo nyt ainakin.
Mun vanhemmilla on Mut enpä ole kovin monessa kodissa nähnyt minkään väristä käkikelloaMinä mietin keittiöön valkoista käkikelloa Onkohan monella?
Olis kiva jos laittasit kuvan, mäki haluisin semmosen kissoilleni!no seinillä menee kissojen juoksurata, sellaisia harvemmin on
Mun äidillä on valkoinen kukkuukello, ikiwanha.:heart: Vähänkö sellainen olis kiva, voisinpa jopa laittaa sen keittiöön myös.Minä mietin keittiöön valkoista käkikelloa Onkohan monella?
Tämän tyylinen voisi olla hauska, mustavalkoisessa keittiössä:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26783979:Mun äidillä on valkoinen kukkuukello, ikiwanha.:heart: Vähänkö sellainen olis kiva, voisinpa jopa laittaa sen keittiöön myös.
Mä haluisin sellaisen tik-tak kaappikellon joka omalla mummolla on ollut siitä asti kun olin lapsi. Sen ääni on ihan käsittämättömän rauhoittava. tik-tak-tik-takAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26783979:Mun äidillä on valkoinen kukkuukello, ikiwanha.:heart: Vähänkö sellainen olis kiva, voisinpa jopa laittaa sen keittiöön myös.
Se muuten on. Omassa mummolassa oli myös, ja edelleen muistan miten en öisin herännyt sen ääneen mutta aamulla seitsemän aikoihin sitten kyllä.. kling, klong.Mä haluisin sellaisen tik-tak kaappikellon joka omalla mummolla on ollut siitä asti kun olin lapsi. Sen ääni on ihan käsittämättömän rauhoittava. tik-tak-tik-tak
Tuon haluaisin nähdä! Ihan oikeasti, Lilii pliiizz!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26784004:Meidän sisustuksessa ei ole paljoa samaa kuin muilla - no Oraksen hanat ja joku perusvessanpönttö. Mutta huonekalut on noin 60v vanhoja) lukuunottamatta Lundian kirjahyllyjä), olkarin matto on afrikkalainen, Marseillen torilta raahattu. Keittiö on talon alkuperäinen, 50-luvulta, samoin lattiat ja betoniseinät (maalatut)... Lasten kerrossänky on Ikeasta, että se sama vois jollekin osua?
Ollaan tehty sama "mökillä" (vanha rintamamiestalo).Yläkerran rappusten kaiteet on tehty vanhoista heinäseipäistä
Tuon haluaisin nähdä! Ihan oikeasti, Lilii pliiizz!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26784004:Meidän sisustuksessa ei ole paljoa samaa kuin muilla - no Oraksen hanat ja joku perusvessanpönttö. Mutta huonekalut on noin 60v vanhoja) lukuunottamatta Lundian kirjahyllyjä), olkarin matto on afrikkalainen, Marseillen torilta raahattu. Keittiö on talon alkuperäinen, 50-luvulta, samoin lattiat ja betoniseinät (maalatut)... Lasten kerrossänky on Ikeasta, että se sama vois jollekin osua?