A
alanvaihtaja
Vieras
Olen ollut samalla alalla jo 15 vuotta, eri tehtävissä eli en ole samaa työtä tehnyt koko aikaa ja työ on aina ollut hyvinkin vaihtelevaa ja itsenäistä. Jo parin vuoden ajan mua ei ole kiinnostanut pätkääkään, olen vain tehnyt väkisin työni. Yllättävää kyllä, olen tänäkin aikana saanut hyvää palautetta työstäni! Olen hakenut opiskelemaan ihan toista alaa, ja mut on hyväksytty, kyse on aikuisopiskelusta eli työn ohella pitäisi opiskella vähintään pari vuotta... Ja tuon toisen alan työllisyys ei ole lähellekään sitä luokkaa mitä nykyisen alan, ja palkkakin on reilusti huonompi etenkin aloittelijalla. Mulla on täydet lomat ja kokemuslisät joten ero tulee olemaan melkoinen. Hyvin mahdollista että mun pitää tällä nykyisellä alalla jatkaa vielä montakin vuotta. MUTTA KUN EI KIINNOSTA!!! Ei siis niin pätkääkään, en meinaa saada mitään aikaiseksi vaikka nyt on hiljaista töissä. Surffailen netissä ja touhuilen joskus puolet päivästä ihan jotain muita kuin työjuttuja. Mistä ihmeestä mä kaivan sen motivaation jatkaa vielä tässä hommassa?? Tuolle toiselle alalle olen kysellyt oppisopimuspaikkoja mutta ei ole onnistunut.