T
-ttu--
Vieras
Enkä ole varmaan ainoa tällä alalla joka tuntee näin. Tämän hetkiset hoitolapset on suoraan sanottuna tosi ärsyttäviä, anteeksi nyt vain. Itsekin olen äiti mutta nämä kullanmurut saavat minut näkemään niin vihreetä että......Lisäksi hoitoaikataulut ovat tosi epäsäännölliset ja näin ollen palkkakin heittelee miten sattuu. maksimi palkka on tainnut olla n. 1200e :O Jotkut päivät ovat lyhyitä ja toiset taas menee yli 13 tunnin, joten ei tässä oo järjen hiventäkään
ainoa plussa koko hommassa on se että omaa alle kouluikäistä ei ole tarvinnut kuskata hoitoon, mut siihenpä ne positiiviset jutut sitten loppuukin. Voi kun löytyisi jotain muuta...........!!