Työprojekti ei kiinnosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epo

Vieras
Olen töissä paikassa, jossa työt ovat projektin omaisia. Nykyinen projektini on lopussa ja pomoni on alkanut puhua minulle toisesta projektista. Nykyinen projekti on ollut innostava ja motivoiva, mutta tuo seuraava projekti ei minua kiinnosta. Mietinkin nyt pitäisikö minun esittää innostunutta ja tehdä tehtävässä parhaani, koska se kuitenkin on työtä ja minulle maksetaan siitä. En siis saa projektia, jos en ole siitä kiinnostunut. Mielestäni se on ihan turha juttu ja olenkin sitä hieman kritisoinut. Pomoni saattoi jo vähän hermostua kritiikistäni, mutta tuskin peli vielä on pelattu. Ei kyllä huvittaisi hakea muitakaan töitä tai ryhtyä työttömäksi. Työ on siis hyvin itsenäistä.
 
No voithan vielä yrittää kritisoida, jos se menisikin läpi. Mutta kyllä se joskus niin menee ettei joka projekti ole kovin innostava.. On vaan haettava sitten niitä kiinnostavampia hommia.
 
Kuinka pitkä tämä uusi projekti olisi? Puoli vuotta nyt menee vaikka seipään päässä, mutta jos on sitä pidempi, niin alkaisin jo miettiä. Varsinkin, jos ei olisi rahan vuoksi välttämätöntä käydä töissä vaan voisi rauhassa katsella muita töitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epo:
En kehtaa enää kovin sanoin kritisoida. Sinun mielestäsi ei siis kannattaisi ottaa projektia vastaan? Työttömyyskin pelottaa...
Tuleekos sulle tosta karenssi, jos et ota projektia vastaan? Sitäkin ehkä kannattaa miettiä.

 

Yhteistyössä