E
Epo
Vieras
Olen töissä paikassa, jossa työt ovat projektin omaisia. Nykyinen projektini on lopussa ja pomoni on alkanut puhua minulle toisesta projektista. Nykyinen projekti on ollut innostava ja motivoiva, mutta tuo seuraava projekti ei minua kiinnosta. Mietinkin nyt pitäisikö minun esittää innostunutta ja tehdä tehtävässä parhaani, koska se kuitenkin on työtä ja minulle maksetaan siitä. En siis saa projektia, jos en ole siitä kiinnostunut. Mielestäni se on ihan turha juttu ja olenkin sitä hieman kritisoinut. Pomoni saattoi jo vähän hermostua kritiikistäni, mutta tuskin peli vielä on pelattu. Ei kyllä huvittaisi hakea muitakaan töitä tai ryhtyä työttömäksi. Työ on siis hyvin itsenäistä.