Plääh, posti ei tuonutkaan vielä r-testejä, joten testaan sitten ylihuomenna, kaapissa oli kyllä ovistestejä ja kokeilin ihan huvikseen sellasella testata ja tällänen tuli. Aijaa.com - 10550452
Minä tulisin jo hulluks, jos en r-testiä pian saisi....Plääh, posti ei tuonutkaan vielä r-testejä, joten testaan sitten ylihuomenna, kaapissa oli kyllä ovistestejä ja kokeilin ihan huvikseen sellasella testata ja tällänen tuli. Aijaa.com - 10550452
Ovistesteillä oon kyllä negoja saanut.. mulla tuo kkm oli kuitenkin 4/12 eli yli 3kk sitten..Miramei Huomasin sun viestin tuolla plussakuvien puolella, ja mulla tuli mieleen että voisitkohan ovistestillä varmistaa onko uutta raskautta? Kun mulla siis vielä tosiaan suht vahva viiva r-testissä, mutta niin on myös ovistestissäkin.
Mulla on takana monta keskenmenoa, eikä se koskaan helpota, vaikka se km tulisi millä viikolla tahansa, vaikka kuinka monennetta kertaa. Kuten itse olen täälläkin varmaan monta kertaa sanonut, mulla alkoi olla todella vaikeeta (vaikka 2 lasta oli siis jo) kun kerta toisensa jälkeen vaan epäonnistuin ja aloin olla tosi katkera ja maailmaa vihaava.Miten te olette päässeet ensimmäisen keskenmenon jälkeen sen ajatuksen yli, että mitä jos seuraavakin raskaus menee kesken? Minua pelottaa mahdollinen toinen keskenmeno ja jopa sekin, etten enää tulisikaan raskaaksi niin paljon, että en tiedä voinko yrittää uudestaan!? Vai olisiko toinen keskenmeno helpompi kestää, tyyliin "jahas, taas"?
Minulla aikanaan oli eka km juuri se "näitä nyt sattuu" -kerta ja loput ottivat koville (5 km esikoisen ja toisen lapsen välillä). Nyt tähän kolmanteen on takana kaksi yrityskiertoa ja kaksi km, mutta koska asiaan on ehtinyt kaksi vuotta valmistautua, eivät nämä ole tuntuneet oikein missään. Minun munikseni hedelmöittyvät tosi herkästi ja koittavat kiinnittyäkin, mutta laatu ei ilmeisesti ole riittävä. Nyt vaan katsotaan, kuinka monta keskenmenoa tarvitaan kolmanteen lapseen.Miten te olette päässeet ensimmäisen keskenmenon jälkeen sen ajatuksen yli, että mitä jos seuraavakin raskaus menee kesken? Minua pelottaa mahdollinen toinen keskenmeno ja jopa sekin, etten enää tulisikaan raskaaksi niin paljon, että en tiedä voinko yrittää uudestaan!? Vai olisiko toinen keskenmeno helpompi kestää, tyyliin "jahas, taas"?