O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo mäkin sain ihan soittamalla sinne eli kyllä se onnistuu...ihan varmasti![]()
Et varmasti ole ollut toimeentulotukiasiakas 6 vuotta, ls-asiakkuus on sitten eri asia. Niitä pitkiä päätöksiä tehdään VAIN toivottomille tapauksille että aika ikävää jos itsekin koet sellainen olevasi.
No niin lopettakaa ap:n lyttäys, ilmeisesti jonkinlainen vaikea lapsuus jne. ollut kun ls-asiakkuus löytyy joten ei ole ehkä 100% ap:n omaa syytä ettei ole saanut kunnon eväitä elämään.
En tarkoittanutkaan toimeentulotukiasiakkuutta vaan sossun asiakkuutta.
Kumma juttu, että juopot, narkkarit yms laitapuolen kulkijat saa sossusta rahaa, eikä niistä tunnuta marmattavan, mut pitäähän juoppojen kaljaansa rahat saada. Miten ne muuten pärjäis.
Eipä ole ku kesäkuun päätös vaan. Siinä vaan lukee, että myönnetään perinnällä toiselta kunnalta. En oo saanu päätöstä tältä kuulta, kun ei oo ollu sossussa käyntiä. Yleensä se sen sillon on antanu.
Jos te viitsisitte edes lukea aiemmat kirjoitukset, ehkä huomaisitte että siellä on puhuttu siitäkin että tietyissä tilanteissa oleville sosiaaliturva onkin hyvä asia. Mutta en tajua miksi joku 18 v nulikka saa sossusta rahaa kun käy kerran inahtamassa? Ja ap kitisee ettei ota opintolainaa mielellään plaaplaa, kyllä ikävä kyllä joudut mitä luultavammin sen opintolainan ottamaan vaikka kuinka itket vastaan. Nykyään täytyisi käyttää kaikki muut rahahanat ensin, ennen kuin sossusta tippuu senttiäkään ja ihan oikein onkin, oppisit sinäkin vastuuta etkä oppisi vain sitä, että valtiolta saa kun ei viitsi töitäkään hakea.
Olen itsekin ollut 18 v mutten todellakaan ollut käsi ojossa sossunluukulla, vaan menin töihin kun en heti kouluun haettuani päässyt mihinkään! Älä ruikuta vaan ota vastuuta elämästäsi, jos olet mukamas olevasi niin "aikuinen" kun hehkutat olevasi 18 v, käyttäydy sen muikaisesti.
Oon.
Yhteiskunnan pahinta sakkaa. Elämänsä itsekusseet, jotka sitten loisivat kun taas kaiken oikein tehneet kituuttavat pienillä tuloillaan.
ja oot ilmeisesti ihan hetki sitten siirtynyt aikuissosiaalityön puolelle?
Oon kuullutkin, että jälkihuoltonuoret saa rahaa helpommin, kun asioivat jälkihuollon sossun kanssa ja sitten kun he siirtyvät aikuissosiaalityön puolelle on pudotus kova, kun yhtäkkiä pitääkin tehdä joka kuukausi selvityksiä/hakemuksia ja ylimääräisetkin tulot otetaan huomioon laskelmissa. Joten nyt voin uskoa sun tarinaas.
Yhteiskunnan pahinta sakkaa. Elämänsä itsekusseet, jotka sitten loisivat kun taas kaiken oikein tehneet kituuttavat pienillä tuloillaan.
OMG! Tiäks mitä! Ne sikiöt, mitä sä oot raivoissas puolustanut ja halunnut 'pelastaa murhaamiselta', voi kasvaa just tollaseks yhteiskunnan pahimmaks sakaks! Varsinkin kun ne vanhemmat voi olla narkkeja, juoppoja jne. jotka ei osaa lapsia kasvattaa muttei halua tehdä aborttia aka. 'murhata lastaan'. Mites sitten, jälkiabortti käyttöön vai?
Opettele kirjoittamaan hylkiö.
Joo sähän sen tiedät, miks oon jälkihuollossa tai sit sitä, miks oon ollut ls-asiakas? Ls-laitokseen tai vastaavaan voi joutua myös vanhempien takia, ellet sitä tiennyt.
Näköjään se "kuuluisa" Katylina häirikkö tainnu tulla tähänkii häiriköimään. Kaksplussan häirikkö, ainakii kun mitä noita juttuja on uskominen.
Nyt taisit lainata väärää kirjoitusta koska mun teksti on ihan hyvin kirjoitettu![]()
Musta vähän tuntuu että harmaat täällä pahimpia "häiriköitä" on. Harmi tosin, jos nettihäiriköinnistä maksettais yhtä hyvin kun jälkihuollosta, niin todellakin olisin asiakkaana. Harmi etten tajunnut kusta elämääni nuorempana, kyllä raha kelpaisi. Ja kyllä, tiesin että luuserivanhempien vuoksi voi päästä jälkihuoltoon. Joutumiseksi ilmaista rahaa on vaikea kutsua.
Niimpä. Mikset tajunnu kusta elämääs ja joutunu laitokseen. Rahastuslaitokseen, jotka rahastaa lapsilla ja kaiken paskan lisäks vielä pahoinpitelee niitä lapsia!! Aikuisia kun ei tollasiin lasten"suojelu"laitoksiin laiteta.