[QUOTE="himpsis";26698208]Joo, ei munkaan itseluottamuksessa mitään vikaa ole. Kuitenkin sen verran inhimillisyyttä löytyy, että tiedän potevani itsesyytöksiä jos teen mielestäni väärin. Asioita ei ole montaa, mutta yksi niistä on oman elämän helpottaminen huonommilla vaihtoehdoilla, lapsen kustannuksella. Ja mulle se korvike tosiaan on vaan korvike jota käytetään silloin kun on pakko, pakko ei ole se ettei oikein viittis imettää ja tissit vuotaa. Vaan pakko on joku todellisempi pakko kuin mun oma mukavuudenhalu.
Kuten sanottu, mä toimin siten että pystyn nukkumaan yöni, vaikka se vaatii uhrauksia ja on toisinaan raskasta. Jollekin toiselle asia ei ole näin vakava, mulle on. On ihan ok että joku muu antaa korvikkeita, piti vaan avata taustoja miksi koen imetyksen niin tärkeäksi myös omalle mielenterveydelleni. Koen että teen oikein ja se taas ruokkii mun itsevarmuutta. Jos asia ei ole niin tärkeä eikä koe pulloilusta huonommuutta, niin go for it, ei ole multa pois.[/QUOTE]
Kyllä tässä helpottu ihan meidän molempien elämä, lapsi saa mahansa täyteen ilman kakomista, ja mun tissit ei oo meloonit.