Aina kannattaa valittaa vol...no aika mones (reklamaatioketju)

[QUOTE="joo";26681691]ymmärrän jos asiasa laittaa mutta en ymmärrä sitä kuten eräs tuttavani tekee, etsimällä etsii joka tuotteesta virheitä.
Valittaa mm yksi sokeripala oli reilusti isompi/pinempi kuin muut tai yhdestä 100kpl teepakkauksen pussista puuttui se paperiosa josta yleensä pidetään kiinne.[/QUOTE]

No mutta jos se tykkää valittamisesta? :D

muumiin pettynyt
Mä vedin kertaalleen semmoiset ihan jäätävät päädytykset. Mä olin kipeä ja lapset oli kipeitä ja mä olin väsynyt ja vittuuntunut ja sitten mä ostin Muuminenäliinoja, joissa ei saatana ollutkaan sitä muumin kuvaa!!!

Arvaa vaan kun kakara valittaa ettei anna pyyhkiä kun nenään sattuu (nenä rikki pitkästä flunssasta johtuen) ja sitten mä saan huiputettu lasta niistämään sillä verukkeella että ostetaan Muumi.nenäliinoja...ja sitten se saatanan Muumi-kuva onkin siinä paketissa, mutta EI yhdessäkään nenäliinassa.

Kusetusta!

Mä väsyneenä ja vittuuntuneena, flunssan kourissa vedin sinne semmoiset palautteet, jottei ole tosikaan.

Normaalisti siis kyllä asiallisemmin, mutta tuolla kertaa noin :D
Joo meille kävi ihan sama juttu ja arvaa mitkä raivarit tuli otettua kun ei sitä muumin kuvaa ollut, ensin maksat mokomista itsesi jo kipeäksi ja sitten sinua huijataan ja muumin kuva onkin vain paketissa :(

Joo meille kävi ihan sama juttu ja arvaa mitkä raivarit tuli otettua kun ei sitä muumin kuvaa ollut, ensin maksat mokomista itsesi jo kipeäksi ja sitten sinua huijataan ja muumin kuva onkin vain paketissa :(
Mulle lupasivat, että seuraavan kerran kun "päivittävät" sitä pakkausta, lisäävät siihen tekstin että nenäliinat ovat valkoisia.

Ei ainakaan vielä viimeksi ollut moista tekstiä, kun tarkistin.

Pitäisköhän valittaa uudestaan? :D

"susu"
*Olen valittanut Hackmannille leipävuokasta,josta ensimmäisessä käytössä tarttui teflonit leivän pintaan.Sain uuden tilalle.
*Valiolle vanukkaasta(jossa hilloa päällä).Hillot puuttui päältä.Sain 10€lahjakortin,jolla piti osta Valion tuotteita.
*Firmalle joka tekee noita saunatuoksuja,mielestäni se koivituoksu ei tuoksunut yhtän koivulle,selittivät,että kun koittavat uuttaa ne kaikki tuoksut luomusti,niin tuo koivun tuoksu on vaan tuommoinen...joopa joo saunaTUOKSU.Sain kuitenkin saunasetin,jossa oli 2 löylytuoksua ja 2 pussia koivunlehtiä pussukassa,joita voi liottaa löylyvedessä+hunajasaippuan.

• Tykkää
Reactions: chef
Sää varmaan chef valitat joka asiasta jossain seurassa :D :D Oot varmaan sellanen pihapoliisikin kaiken lisäksi :D
Mä valitan kyllä kotona paljon. Joka ikinen päivä lastenhuoneen siisteydestä ja siitä, miten pyykit ei näytä kulkeutuvan pyykkikoriin ilman mun apuani.

Mutta harvemmin mä kavereiden seurassa valitan...ei niissä ole mitään valittamista. Mulla kun ei ole tapana hengata semmoisten tyyppien kanssa, joissa on jotakin valittamista.

Ja naapuruston asiat ei vois vähempää kiinnostaa. Paitsi jätekatos...sen epäsiisteys ja väärinlajittelu vituttaa. Joskus olen sinne lapun vienyt, mutta lähinnä vain siksi ettei uudet asukkaat tiedä taloyhtiömme käytäntöä kaikissa asioissa.

:D :D
Mä valitan kyllä kotona paljon. Joka ikinen päivä lastenhuoneen siisteydestä ja siitä, miten pyykit ei näytä kulkeutuvan pyykkikoriin ilman mun apuani.

Mutta harvemmin mä kavereiden seurassa valitan...ei niissä ole mitään valittamista. Mulla kun ei ole tapana hengata semmoisten tyyppien kanssa, joissa on jotakin valittamista.

Ja naapuruston asiat ei vois vähempää kiinnostaa. Paitsi jätekatos...sen epäsiisteys ja väärinlajittelu vituttaa. Joskus olen sinne lapun vienyt, mutta lähinnä vain siksi ettei uudet asukkaat tiedä taloyhtiömme käytäntöä kaikissa asioissa.
Aevan ihanata :D

reklamoi vain aiheesta
uskomattomia nuo tyhjästä valittajat (yks sokeripala/sämpylä jne liian pieni.. )
tuotteiden hinnoissa maksamme kaikki tällaisten ylimääräisten viitosten vinkujoiden viitoset ja varsinkin niitä valituksia kuuntelevien palkat.
ja sitten, kun on tuotteessa oikeasti vikaa, saat samanlaista epäluuloista kohtelua, koska päivät kuuntelevat näitä kamalan vääryyden kohdanneita ja heidän tyhjästä valittamistaan.

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
juupajuupa
Pandan vanukkaasta valitin kun se oli homeessa vaikka päiväystäkin oli jäljellä - sain ekströmsin hillopurkin paluupostissa (mitenkähän sekin tuohon vanukkaaseen liittyi)

Pirkka litran jäätelössä oli kerran kuminauhan pätkiä, josta tein reklamaation - sain 2 paketti hakea kaupasta tilalle.

• Tykkää
"tiuku"
... Ja ton abcn pitsajutun lisäks oon valittanu Miniriskin (hajuttomasta) huuhteluaineesta. Oon siitä tykänny mut yks pullo oli semmonen, että se haisi ihan kauheelle. En edes osaa sanoa mille, mutten todellakaan heittäny sitä pesukoneeseen pyykkejäni pilaamaan. Lähetin miniriskille sähköpostia, ja he vastasivat pahoitteluin ja laittoivat 10euroa tilille.

• Tykkää
lkjfg
Mä olen laiska valittamaan, vaikka olisi valittamisen aihetta ollutkin, mutta ne vaan sitten unohtuu.

Eskimojäätelö paketissa oli kerran yksi jäätelö, jossa ei ollut jäätelö sisällä. Siis siinä kuoressa oli pelkkä tikku. :D
Mutta ajattelin, että sattuuhan sitä paremmissakin piireissä, enkä muistanut valittaa.

Ne joista olen valittanut.
Juusto, jossa näkyi outoa verkkomaista ainetta (hometta?) haisi myös pahalle, eikä kissatkaan suostuneet menemään lähellekkään sitä. Olisi pitänyt lähettää juusto tutkimuksiin. Ihan soitettiin sieltä tehtaalta minulle. Oli tarkoitus lähettääkkin, mutta unohdin sen. Soittivat uudestaan sitten, ja jouduin myöntämään, että unohdin postittaa. Halusivat kuitenkin hyvittää silti ja se oli juuri tuo 5e lappu.

Pilttipurkki. Syötin vauvaani suoraan purkista (tiedän, ettei näin saisi tehdä, vaan annostella lautaselle, mutten silloin pystynyt). Kun purkin pohjalta kaapaisin viimeiset, jokin raksahti, mutten tajunnut mikä. Olin jo antamassa sitä lusikallista vauvalle, mutta onneksi hoksasin, että siinä kimmeltää jotkain. Lasinsirpaleita!. Purkki oli siis poksahtanut käsissäni, pohjan pala oli sylissäni ja purkin sisällä pientä lasisilppua.
Tehtaalle sen lähetin kun pyydettiin. Tutkimuksissa selvisi, että purkki oli luultavasti kolahtanut johonkin kuljetuksessa ja lasiin muodostunut jännite, joka laukesi kun lusikka kolahti purkkiin ja siksi purkki poksahti rikki.
Sieltä tulikin sitten laatikollinen kaikkea mahdollista. Uusia keittoja, keittokuutioita,karkkia,lasten puuroja jne.. Todella ruhtinaallinen korvaus.

Pirkan amppari jätskeistä valitin, kun tuli paketillinen, josta tikut oli jääneet hiomatta?. Eli jäätelöä syödessä jäi tikkuja huuleen. Minäkun sellaista syödessäni vetäisin sen tikun suustani, niin kyllä teki kipeää. Siitäkin tuli 10e. Enkä ole ongelmaan sen jälkeen tikuissa törmännyt.

Rainbow jauhelihasta valitin, kun oli täysin harmaantunut vaikka päivämäärää oli vielä useampi päivä (sama ongelma tuntuu olevan ollut muillakin).
Sieltä lähetettiin anteeksipyyntökirje ja aikoivat tehdä ilmoituksen valmistajalle, ettei ongelma toistuisi. Siinä paperilapun välissä oli sitten 5e seteli. Ihan siis rahana.

• Tykkää
uskomattomia nuo tyhjästä valittajat (yks sokeripala/sämpylä jne liian pieni.. )
tuotteiden hinnoissa maksamme kaikki tällaisten ylimääräisten viitosten vinkujoiden viitoset ja varsinkin niitä valituksia kuuntelevien palkat.
ja sitten, kun on tuotteessa oikeasti vikaa, saat samanlaista epäluuloista kohtelua, koska päivät kuuntelevat näitä kamalan vääryyden kohdanneita ja heidän tyhjästä valittamistaan.
Kyllä mä luulen, että firma ottaa ihan mielellään tiedon siitä, jos heidän tuotteissaan on jotakin vikaa. Näin he voivat itse panostaa laadunvalvontaan ja löytää ongelman, jonka syytä viallinen tuote tms. on.

Eli ei tässä ole kyse vain siitä, että valitan vaan myös siitä, että haluan tiedottaa firmaa ongelmasta josta he eivät ole tietoisia, mutta joka on olemassa.

• Tykkää
Reactions: emmiina
Sain 10e lahjakortin HK:n tuotteille kun halkaisin nakin ja sen sisältä tursusi jotain sulan juuston näköistä mössöä. Lähetin tutkimuksiin, oli sitten jäänyt rasva sekoittumatta kunnolla valmistusvaiheessa. Yök.

5e lahjakortti Pirkka-tuotteille kun jäätelötötteröstä puuttui tötterö. :D

Hesburgerissa kun kahden kerroshampurilaisen odottaminen kesti 45min ja kaikki meidän jälkeemme tilanneet saivat tuotteensa ennen meitä. Lisäksi kävin kolme kertaa kysymässä mikä kestää ja sain joka kerta töykeän "tässä on kuule aika kova kiire"-vastauksen kunnes sanoin yhtä töykeästi että "Niin tässäkin olis kuule aika kova kiire, ollaan odotettu 45 minuuttia tässä teidän PIKAruokaravintolassa." Saatiin 10e lahjakortti pahoittelujen kera.

ei turhasta
Eikö tuotevirheistä valittamista sanota halvaksi laadunvalvonnaksi?

Itse valitin talon kattopelleistä joiden pinnoite ei näyttänyt ihan 1. luokkaselta. Saimme uudet kattopellit ja saimme pitää myös ne "vialliset" jotka käytettiin autotallin kattoon ja hyvin on palvelleet jo 12 vuotta. Säästöä tuli tonneja.

Viimeksi valitin eilen laukusta jonka ostin viime viikolla. Sisällä oli vetoketjullinen tasku jonka taskupussi oli ommeltu jotenkin sylttyyn eikä siinä siis oikeastaan taskua ollut.

Valittanut olen myös KYLMÄSEN hirvisäilykelihasta (tai oliko poro, en muista) joka näytti omituiselta ja haisi kamalalta. Lähetin purkit sinne omalla kustannuksella, olikohan 2 vai 3 purkkia, à yli 7e. Ikinä en saanut mitään vastausta saati hyvitystä tai edes korvausta kuluistani. Arvatkaa olenko sen koomin heidän tuotteitaan ostanut??!!!

Turhasta en jaksa valittaa, mutta jos on selvä vika niin kyllä reklamoin!

• Tykkää
"shihtzu"
Fazerille äskettäin valitin, kun lakupussissa oli 1 laku, jossa kääre oli auki ja laku osittain kääreen ulkopuolella ja kuiva, sain hyvityksenä 4 suklaapatukkaa.
Atrialle kerran valitin, kun ohuen ohuiden leivänpäälliskinkut oli maksimissaan 2cm paksuja viipaleita, sain 6€ arvoisen lahjakortin, jolla piti ostaa Atrian tuotteita.
Kerran valitin vanukkaasta, jonka kansi oli osittain auki, oli siis tehtaalla liimautunut väärin ja yhdestä kohtaa ei ollut kiinni ollenkaan. Kyseessä siis vanukaspaketti, joten en kaupassa asiaa voinut huomata, sain muistaakseni 5€ tililleni hyvitystä.

Tätini puolesta äskettäin valitin, kun Sagaformin uunivuoka halkesi molemmilta puolilta ekassa käytössä, tätini sai uuden vuoan tilalle.

..
Hesburgerissa kun kahden kerroshampurilaisen odottaminen kesti 45min ja kaikki meidän jälkeemme tilanneet saivat tuotteensa ennen meitä. Lisäksi kävin kolme kertaa kysymässä mikä kestää ja sain joka kerta töykeän "tässä on kuule aika kova kiire"-vastauksen kunnes sanoin yhtä töykeästi että "Niin tässäkin olis kuule aika kova kiire, ollaan odotettu 45 minuuttia tässä teidän PIKAruokaravintolassa." Saatiin 10e lahjakortti pahoittelujen kera.
Tuli ihan mieleen kun ite olin uimalan kahvilassa töissä keskellä kesää ja koko kahvila ihan täynnä, ite yksin tein ruoat ja veinkin suurimman osan ja sitten joku täti rupes mulle aukomaan päätään että kun on hidasta PIKAruokaravintolassa.. Ei oikei kivalta tuntunu kun yksin tosiaan tein kaiken pienessä keittiössä nii nopeesti kun pystyin ja ihan järjestyksessä.. :(
Ei ne pikaruokalatkaan ihmeisiin pysty ruuhka-aikaan..

Meteli harmaana
Kolme kertaa olen valittanut Kenwoodin yleiskoneesta ja ekalla ja tokalla kerroilla olen saanut uuden saman mallisen koneen. Kolmannella kertaa en halunnut samaa mallia vaan isomman ja sain sen samaan hintaan. Kone toimii moitteetta :D

Domino-kekseistä valitin kun yhdessä ei ollut täytettä ollenkaan vaan kaksi keksiä päällekkäin ja nekin nurin päin. 10e lahjakortti LU-tuotteille.

Porsaanlihapihvejä piti paketissa olla 6 kpl ja siellä oli 4 kpl. Saatiin uudet paketit ja bensarahahyvitys 8 e

Raffel-pussi tuntui hyvin kevyeltä ja siinä sitte olikin 70g liian vähän. Taffelilta 20e lahjakortti ja tuotepaketti.

Mä valitan kyllä jos vaan aihetta on. Mun mielestä suomalaiset valittaa turhan nihkeästi.

• Tykkää
"vieras"
Mä olen Coca Colan suurkuluttaja, ja yhdessä vaiheessa meinasi palaa käpy kun KAIKKI pullot jotka ostin kuohusi ihan hillittömästi huolimatta siitä, miten kylmää juoma oli tai miten pitkään pullo oli ollut paikallaan. En tiedä oliko joku tietty erä kyseessä, kun lyhyen ajan sisällä samasta lähikaupasta ostettujen pullojen kanssa oli aina sama juttu. Puolet juomasta kuohui pois tai sitten siinä avaamis-sulkemis-avaamis-sulkemis-avaamis-sulkemis -vemputuksessa, joka oli läpikäytävä aina uutta pulloa avatessa, meni ikuisuus ja kaikki hiilihapot.

No lähettelin asiasta sähköpostia ja uhkasin vaihtaa Pepsi Maxiin :)D), niin laittoivat takaisin pahoittelun ja pyysivät ilmoittamaan kaikista viallisista pulloista jonkun numeron, että korvaisivat tuotteet. Mullahan oli kaapissa niitä vaikka kuinka, laitoin kymmenestä mutta niillä meni sit pupu pöksyyn ja korvasivat vain 10e. Onneksi samaa ongelmaa ei enää myöhemmin esiintynyt kuitenkaan, oon saanut nauttia kolani rauhassa. :D

Olen kaupassa töissä ja kerran yksien teinien ostama Pirkan mansikkatäytesuklaa maistui IHAN kirsikalta (maistoin itsekin), ja kun reklamoivat valmistajalle saivat 5e:n lahjakortin. Näitä tuotelahjakortteja on tullut suht paljon vastaan muutenkin mm. Valiolta ja eri leipomoilta.

• Tykkää
edellinen vieras
Niin ja kerran suklaa-automaatti vei mun rahat eikä antanut mitään, ja sain korvaukseksi kolme suklaapatukkaa postissa ikuisuuden päästä. :D Oli ihan hauska kun kotona odotti pitkän päivän jälkeen suklaalähetys, kun olin jo unohtanut koko jutun.

• Tykkää
"hmmm"
kerran grilliltä ostin kahet makkaraperunat...kurkkusalaattti maistu lähinnä paskalta,oli pakko soittaa sinne ja sanoa et vaadin rahat takasi11e. sain ne ja lisäksi sain 2hampparia ja yhet makkaraperunat:O syötin koiralle:D

lisäksi valitin niistä "neekerin pusuista" piti olla mansikka mut yks olikin sisältä vaniljaa kun ostin sen kuuden paketin...sain 5kg erilaisia karkkeja pahvilaatikossa:D suklaalevyjä ym... taffelille valitin,sain 10pussia sipsejä ja taffel lahjakortin 10e:D kun ostin niitä taffel sydän sipsejä niin niistä oli päiväys menny ja maist ihan helkutin pahalta..lisäski sain aikoinaan leafilta suuren määrän purkkaa:D ja valiolta 5e lahjakortin kun jugurtissa oli jotain kokkareita..

• Tykkää

Yhteistyössä