ammattivalittaja
Teen usein reklamaatioita. Viimeksi homehtuneista susette-vanukkaista. Tällä viikolla valitin Valion Kippari pippurinen sulatejuustoviipaleista, jotka irtoilivat vain pieninä muruina.
Syyhän kengissä ei ole myyntiliikkeen vaan valmistajan. Turha syyttää myyjää ja liikettä siitä.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26685280:Viimeksi olen varmaan valittanut Ikeaan kun GU10 kantainen lamppu räjähti pitkin keittiötä :| sirpaleet poltti pöytään pilkkuja ja huonosti ois käyny jos joku olis alla ollut. Hyvitykseksi saimme 2*ilmaiset ruokailut koko perheelle ja 20e hyvitys lahjakortin. Tukesin sivuilta löysin tiedon, että tuonmallisissa lampuissa on paljon tuota vikaa(vaikka olisivat eri valmistajan) kun lamppu tulee käyttöikänsä päähän se sattaa räjähtää.
sit kengät: ostin cklick kenkämyymälästä 60e maksaneet kengät, käytin 2 viikkoa ja kantapäähän tuli reikä- sain vaihtaa ne, otin erilaiset kengät. No niitä uusia kenkiä käytin kuukauden ja niistä halkeili kengän pohja ja alkoi murenemaan. Vein takaisin liikkeeseen ja otin rahat tililleni. Enää yksiäkään kenkiä en kyseisestä liikkeestä osta. Marssin Aleksi 13:sta ja ostin sieltä 60e maksaneet kengät, jotka on kestänyt ja tulee varmasti vielä kestämäänkin...
jos oon samasta liikkeestä saanu 2 paskat kengät eri valmistajilta, niin kyl jätän ostamatta kyseisestä liikkeestä.Alkuperäinen kirjoittaja Mieti vähän;26685300:Syyhän kengissä ei ole myyntiliikkeen vaan valmistajan. Turha syyttää myyjää ja liikettä siitä.
Edelleen kenkämyyjä ei valmista kenkiä yleensä koskaan vaan välittää niitä eteenpäin. Ostat Alepasta Valion homeisen juuston, Alepa tietty sen juuston valmistanut eikö niin sun logiikalla eikä Valio?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26685306:jos oon samasta liikkeestä saanu 2 paskat kengät eri valmistajilta, niin kyl jätän ostamatta kyseisestä liikkeestä.
voi jumalauta. Mutta liike myy paskojen valmistajien kenkiä- joten ei kiitos! Myös äitini osti kyseisestä liikkeestä kengät ja paskat oli. Varmaan siellä myydään ihan ok kenkiäkin, mut mä en vaivaudu sieltä enää yksiäkään ostamaan ja kokeilemaan onneani.Alkuperäinen kirjoittaja Mieti vähän;26685317:Edelleen kenkämyyjä ei valmista kenkiä yleensä koskaan vaan välittää niitä eteenpäin. Ostat Alepasta Valion homeisen juuston, Alepa tietty sen juuston valmistanut eikö niin sun logiikalla eikä Valio?
Joo kohta niitä paskoja kenkiä osti sun serkkus ja tätisikin ja seuraavassa viestissä sun entinen naapurisikin. Mikä voi jumalauta kun syytä voit hakea valmistajasta et myyjästä.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26685331:voi jumalauta. Mutta liike myy paskojen valmistajien kenkiä- joten ei kiitos! Myös äitini osti kyseisestä liikkeestä kengät ja paskat oli. Varmaan siellä myydään ihan ok kenkiäkin, mut mä en vaivaudu sieltä enää yksiäkään ostamaan ja kokeilemaan onneani.
Itseasiassa ei välttämättä mene näin. Tiesitkö että on olemassa kauppoja jotka ostavat ns. kakkoslaatua ja myyvät sitä normaalina tuotteena eteenpäin. Koska asiasta ei kerrota asiakkaalle on tällaisessa tapauksessa kyseessä liikken vika.Alkuperäinen kirjoittaja Mieti vähän;26685340:Joo kohta niitä paskoja kenkiä osti sun serkkus ja tätisikin ja seuraavassa viestissä sun entinen naapurisikin. Mikä voi jumalauta kun syytä voit hakea valmistajasta et myyjästä.