"vieras"
Asuntovaunu vessaa ei kannata päästää liian täyteen. Voi olla ikävä yllätys muutaman montun jälkeen :x
Tästä tulikin mieleen. Älä ota lemmikkihiiriä, jos talossa on kissoja ja hiirien häkki hieman falskaa.Ja rotta- tai hamsterihäkin päälle ei kannata jättää tärkeitä papereita lojumaan, otukset silppuaa ne pesätarpeikseen sekunnissa.
Kävi. Se joutui naimisiin.Oh no, käviks pahasti?
Tai laittaa piilolinssejä silmiin. Myös saippua kannattaa huuhdella hyvin pois käsistä ennen kuin kosken silmiisi.Ainiin, chilin käsittelyn jälkeen ei kannata kaivaa nenää..
(tai harrastaa omaa kivaa, ei tosin mun moka)
Niin ja älkää kokeilko "cinnamon challengea", vai mikä se nyt englanniksi onkaan. Tarkoituksena lappaa iso annos kanelia suuhun ja saada se sitten vielä alas. Lopputuloksena on tietysti se että vahingossa vedät sitä henkeen, vesikään ei pelasta ja kun yrität puhua saat aikaan vaan köhimistä ja kanelinpöllähdyksiä suustasi..Älkää olettako että puhelimeen vastaa aina juuri se henkilö kelle numero kuuluu. Yritin teinivuosina soittaa poikaystäväni kännykkään monta kertaa, ja kun tämä lopulta vastasi, aloin heti pulputtaa siitä miten olin tehnyt raskaustestin ja olin paksuna jne. Sitten n. 5 minuutin selostuksen jälkeen, pidin vihdoin taukoa puheestani ja puhelimen toisesta päästä kuuluu, että "Ville on kyllä just nyt suihkussa, täällä on Eila (Villen äiti).."