Mitkä horoskooppimerkit sopivat kaikkein huonoiten yhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hassua tuijottaa pelkkään horoskooppimerkkiin ihmissuhteissa, erityisesti aurinkomerkkiin. Mutta kieltämättä on olemassa yhdistelmiä, joiden suhde on haastava, kuten esim. kalat ja oinas.

Jos horot kuitenkin suhdeasioissa kiinnostavat, niin suosittelen tutustumaan erityisesti myös marsin ja venuksen sijaintiin, sekä mahdollisesti myös nousu- ja laskumerkkiin. Varsinkin mars ja venus ovat ratkaisevia, kun on kyse parisuhteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Neitsyt ja leijona

Totta! Ja vaaka & kalat.

Et kai sinä usko horoskooppeihin? :o

Tässä vaiheessa olisi varmaan pitänyt hälytyskellojen soida...

Tärkeintähän on, että ihminen uskoo itseensä!

Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:
Mä olen itse vesimies ja joskus olen huomannut että kalat ei ole mulle se sopivin merkki. Eikä myöskään rapu.

Meillä toimii hyvin kalat/vesimies yhdistelmä.
Olen myös huomannut, että ystävänä neitsyt sopii minulle kalat-ihmiselle vallan mainiosti. Kumppanina ei kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mee:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:
Mä olen itse vesimies ja joskus olen huomannut että kalat ei ole mulle se sopivin merkki. Eikä myöskään rapu.

Meillä toimii hyvin kalat/vesimies yhdistelmä.
Olen myös huomannut, että ystävänä neitsyt sopii minulle kalat-ihmiselle vallan mainiosti. Kumppanina ei kuitenkaan.

Vastakohdat vetää toisiaan puoleensa, mutta elinkumppaneiksi niistä ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Mustaläski;18093812:

..Mun mies on rapu ja minä veskari. En kyllä keksi kenen kanssa menis paremmin.. :D

Yhteistyössä