K
kolmen äiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja x:rapu ja kaksonen
Täällä rapu ja kaksonen (oltu yhdessä kohta 11v)..
Tosin aina ei ole helppoa ollut...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja x:rapu ja kaksonen
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:jousimies ja neitsyt
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Tämä on ainoa luonnehoroskooppi, johon olen valmis uskomaan:
http://www.aikakone.org/juhani/horoskooppi.htm
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Neitsyt ja leijona
Totta! Ja vaaka & kalat.
Et kai sinä usko horoskooppeihin?![]()
Tässä vaiheessa olisi varmaan pitänyt hälytyskellojen soida...
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mun kokemuksen mukaan leijona ja vesimies, leijona ja rapu
Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:Mä olen itse vesimies ja joskus olen huomannut että kalat ei ole mulle se sopivin merkki. Eikä myöskään rapu.
Alkuperäinen kirjoittaja mee:Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:Mä olen itse vesimies ja joskus olen huomannut että kalat ei ole mulle se sopivin merkki. Eikä myöskään rapu.
Meillä toimii hyvin kalat/vesimies yhdistelmä.
Olen myös huomannut, että ystävänä neitsyt sopii minulle kalat-ihmiselle vallan mainiosti. Kumppanina ei kuitenkaan.
No mun mielestä oinas ja oinas on mahdollisimman huono yhdistelmä..
Vesimies ei sovi kenenkään kans yhteen.
Miksi?
Koska vesimies ei jaksa samaa ihmistä kovin kauaa. Mikään takertuja ei vesimiehelle sovi. Vesimies on huono kumppani, koska sillä on tarve tehdä itsenäisiä siirtoja. Toisen huomioiminen on vaikeaa.
jousimies ja neitsyt
mun kokemuksen mukaan leijona ja vesimies, leijona ja rapu
Alkuperäinen kirjoittaja Mustaläski;18093812:Mä olen itse vesimies ja joskus olen huomannut että kalat ei ole mulle se sopivin merkki. Eikä myöskään rapu.
Koska vesimies ei jaksa samaa ihmistä kovin kauaa. Mikään takertuja ei vesimiehelle sovi. Vesimies on huono kumppani, koska sillä on tarve tehdä itsenäisiä siirtoja. Toisen huomioiminen on vaikeaa.
joo rapu naisen kanssa helppoo ainakin seksi ei ikinä pää kipee ite olen jousimies ! ?Heh. Mä olen rapu ja mun mies (11 vuotta yhdessä) on kaksonen. Myös edellinen pitkäaikainen poikaystävä oli kaksonen. Ja kaksosten kanssa sujuu kyllä työelämässäkin parhaiten.![]()