Mitkä horoskooppimerkit sopivat kaikkein huonoiten yhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vesimies ja mies kauris ja joskus tuntuu että ei mitään yhteistä. Kuljetaan samaan suuntaan, mutta aivan kuin välissä olisi äänieristetty lasiseinä.Näemme toisemme ,mutta emme kuule emmekä ymmärrä toisiamme.

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
rapu ja kaksonen

Heh. Mä olen rapu ja mun mies (11 vuotta yhdessä) on kaksonen. Myös edellinen pitkäaikainen poikaystävä oli kaksonen. Ja kaksosten kanssa sujuu kyllä työelämässäkin parhaiten. :D

minä rapu ja mun mies kaksonen jo 8 vuotta yhdessä ja hyvin menee. Miks aina väitetään että rapu ja kaksonen ei sovi yhteen. mun paras ystäväkin on kaksonen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Et kai sinä usko horoskooppeihin? :o

Aivot narikkaan -viihdykkeenä uskon, kyllä vain! :D
Mutta en minä niissä sen suurempaa totuutta näe. Vaan pakko myöntää, että tulen parhaiten toimeen niiden ihmisten kanssa, jotka määritellään horoskoopilleni sopivimmiksi... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Se huomioon ottaen, että horoskoopit ovat täyttä hölynpölyä, niin ei kannata laatia parisuhdesuunnitelmia niiden pohjalta.

Horoskoopit onkin, luonneanalyysit ei niinkään.

Tähtikuvioihin perustuvat luonneanalyysit vai luonteenpiirteisiin perustuvat luonneanalyysit?

Oliks niissä joku erokin? =D

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Se huomioon ottaen, että horoskoopit ovat täyttä hölynpölyä, niin ei kannata laatia parisuhdesuunnitelmia niiden pohjalta.

Horoskoopit onkin, luonneanalyysit ei niinkään.

Tähtikuvioihin perustuvat luonneanalyysit vai luonteenpiirteisiin perustuvat luonneanalyysit?

Oliks niissä joku erokin? =D

Höhhöhööö :D

Yhteistyössä