A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wieras:No mun mielestä oinas ja oinas on mahdollisimman huono yhdistelmä..
Alkuperäinen kirjoittaja x:rapu ja kaksonen
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Niin ja mä en kyllä usko horoskooppeihin, enkä niitä luekaan kuin Iltsarista satunnaisesti. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sopiiko tuon neitsyen kanssa mikään merkki =)
Itse rapu ja äiti neitsyt ja takkuaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Se huomioon ottaen, että horoskoopit ovat täyttä hölynpölyä, niin ei kannata laatia parisuhdesuunnitelmia niiden pohjalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja x:rapu ja kaksonen
Heh. Mä olen rapu ja mun mies (11 vuotta yhdessä) on kaksonen. Myös edellinen pitkäaikainen poikaystävä oli kaksonen. Ja kaksosten kanssa sujuu kyllä työelämässäkin parhaiten.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Et kai sinä usko horoskooppeihin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Se huomioon ottaen, että horoskoopit ovat täyttä hölynpölyä, niin ei kannata laatia parisuhdesuunnitelmia niiden pohjalta.
Horoskoopit onkin, luonneanalyysit ei niinkään.
Tähtikuvioihin perustuvat luonneanalyysit vai luonteenpiirteisiin perustuvat luonneanalyysit?
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Se huomioon ottaen, että horoskoopit ovat täyttä hölynpölyä, niin ei kannata laatia parisuhdesuunnitelmia niiden pohjalta.
Horoskoopit onkin, luonneanalyysit ei niinkään.
Tähtikuvioihin perustuvat luonneanalyysit vai luonteenpiirteisiin perustuvat luonneanalyysit?
Oliks niissä joku erokin? =D