Mikä menee parhaiten/huonoiten kaupaksi kirpparilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iitu93
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ulkovaatteet,kengät,urheiluvälineet ja kirjat(ei romaanit,vaan esim.kokkailukirjat tms.)Lelut vähän vähemmän,sisävaatteet vähiten.

Onko kukaan myynyt vanhoja ei-minkään-merkkisiä astioita,ostaakohan niitä kukaan?

Mulla oli just pöytä Viirin kirppiksellä. Olin varma, että vauvan vaatteet, osa uusia, mutta kaikki oli a) täysin tahrattomia ja b) nukattomia olisivat menneet (hinnat oli 0.1e-2e). Ei. Siis menihän niitä, mutta paljon piti tuoda takaisin.

Sitteri meni samantien (hinta 4e), samoin leikkimatto (hinta 1e), verhoja (hinta 1e-2e/kpl), tyynyliinoja (pentikin 2e/kpl), jotain mun hyväkuntoisia vaatteita (koko 38, hinta 1-3e), kantoliina (hinta 3e), renkaansuojat vaunuihin (2e). Jäätiin 120e plussalle keikasta, joten oli kannattavampaa kuin kaataa UFF laatikkoon.

Kirpparilla näkee paljon korkeita hintoja ja paskaisia reimateccejä kalliilla. Ajateltiin, että laitetan sellaista tavaraa mitä itse ostettaisiin sellaiseen hintaa mitä maksettaisiin ja hintaan joka erottuu.

tavarat menee, vaatteet ei niinkään... kun pidin kirppispöytää, niin kaikki muu paitsi vaatteet meni kaupaksi! astiat, koriste-esineet, pyyhkeet, verhot, vhs-kasetit, tietokonepelit, lelut, korut ym... mitään ei jäänyt. lasten vaatteet (140-146cm) meni joten kuten, aikuisten vaatteista ei mennyt kuin parhaimmat ja muodikkaimmat.

Kaikki omituinen roina menee. Jotain purkkeja, kippoja, maljakkoja ja muuta koristeromua siis. Vaate pitää olla tosi hyvä, että se menee. Hyvä lastenvaate menee kivasti kaupaksi.

Meneekö nämä (veikkauksia):
itsetehdyt lastenvaatteet (liivimekkoja, fleecehaalari, unipussi) h. 7-10?
nuorten kirjoja h. 1-3?
sellaiset karkkipapereista tehdyt kukkarot ja meikkipussit (ihan käyttökamaa, ei vitriiniin :D) h. 6?
TSI sisätäyttövaipat h. 7?
nuorten vaatteita 0,5-4?
sisustus- ja käsityölehtiä 0,3-1?

Kannattaisiko laskea hintoja, jos meinaa saada kaupaksi? (nuo itsetehdyt ovat aika hintavia, mutta en viitsisi jäädä itse häviölle niistä)

Alkuperäinen kirjoittaja Välikommenttia:
Mua hämmästyttää et oot muka vasta 15v. Musta on vaan kiva et tääl on nuorempiikin. Siskontyttö on 17v ja on kiva kuunnella nuorempienkin juttuja.

Kiva, että joku ajattelee noinkin. Pari kertaa törmännyt "mitä SÄ täällä teet?"-kommentteihin. Asiani koskevat usein kestovaippoja tai muita lapsiin liityviä asioita, joihin ei ihan heti saisi vastausta demi.fi:stä :D
Toivottavasti en kauheestikkaan rasita muita käyttäjiä :S

Yhteistyössä