LAHTI huomio: Missä kirpparilla vaatteet menisi parhaiten kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaappien tyhjennys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaappien tyhjennys

Vieras
Kun on paljon vaatteita kaapissa ja pitäisi saada niitä pois. Missä kirpparilla menee parhaiten lasten- ja aikuistenvaatteet kaupaksi? En viitsisi lastenvaatekirpparille viedä osaa vaatteista ja sitten toiseen kirpparille omia vaatteita jne.

Mietinkin tuota lanttilaa. Käyköhän siellä paljon ostajia? Kun taas tonttilan kirppari on myös siisti, mutta en tiedä käykö siellä ihmisiä paljon ja taas keskustassa olisi myös vemma(femma)tori... miten siellä menee?

Lanttilassa 'katoaa' vaatteet ja kaikki vähänkin rahan arvoinen tavara,ja sitten se palvelukaan ei mitään hyvää ja siellä vallitseee kamala epäjärjestys ja iljettävä haju.
Itse tykästyin kun kävin Tonttilan uudella kirppiksellä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mietinkin tuota lanttilaa. Käyköhän siellä paljon ostajia? Kun taas tonttilan kirppari on myös siisti, mutta en tiedä käykö siellä ihmisiä paljon ja taas keskustassa olisi myös vemma(femma)tori... miten siellä menee?

tonttilan kirpparista olen kuullut, että huono kirppis. femma mun mielestä (huom, minun mielestä ) sen verran rähjänen, etten käy.

lanttilassa tienasin viimeksi 130? pelkillä lastenvaatteilla ja tiinuliinussa meni lasten ulkoiluasut kaupaksi kahdessa päivässä.

Nämä taitaa olla makukysymyksiä. Femma on mun mielestä just hyvä, mutta ainakin viimekerroilla siellä ei ole paljoa ollut lastenvaatteita. lanttila taas on mun makuun niin tunkkainen ja ne vaatteet siellä :x Ei siis pahalla, mutta kun mä en halua kovin nukkaisia vaatteita enkä halua maksaa 4 euroa nukkaisesta bodysta.

Hollolan kirppareista en tiedä, yhdellä kävin pari viikkoa sitten mutta se oli aika turha reissu mulle.

Itse sain niin huonoa palvelua Lanttilassa etten enään ole vuoteen siellä käynyt,saa niitä paskasia vaatteita kierrätyksestäkin ostettua.Kukaan ei tiedä ja osaa mitään kun lanttilassa jotain kysyt:(kaikki muut on ok paikkoja

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Nämä taitaa olla makukysymyksiä. Femma on mun mielestä just hyvä, mutta ainakin viimekerroilla siellä ei ole paljoa ollut lastenvaatteita. lanttila taas on mun makuun niin tunkkainen ja ne vaatteet siellä :x Ei siis pahalla, mutta kun mä en halua kovin nukkaisia vaatteita enkä halua maksaa 4 euroa nukkaisesta bodysta.

Hollolan kirppareista en tiedä, yhdellä kävin pari viikkoa sitten mutta se oli aika turha reissu mulle.
makukysymyksiä juu.

on juu lanttilassa joillakin 'hinnat kohillaan' juu.... mutta hyvää vaatetta sieltä olen löytänyt
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

.

lanttilassa tienasin viimeksi 130? pelkillä lastenvaatteilla ja tiinuliinussa meni lasten ulkoiluasut kaupaksi kahdessa päivässä.

lanttilaa kans suosittelen! 214e/viikossa pelkillä lastenvaatteilla!

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:

makukysymyksiä juu.

on juu lanttilassa joillakin 'hinnat kohillaan' juu.... mutta hyvää vaatetta sieltä olen löytänyt
=)

Nii ja jos itellä on hinnat kohillaan niin menee varmasti! kaikki ostaa sulta kun muilla on niin kallista:D

Yhteistyössä