Astrolabe ja Data!

• Viestiketjun aloittaja riittää jo
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minäkin ymmärrän aloittajan ihmettelyn.

Miksi heidän pitää kirjoitella noita rakkaudentunnustuksia toisten ketjuihin, jotka eivät edes liity asiaan. Aloittaja ei edes mitenkään haukkunut Astrolabea tai Dataa.

Jos Milanna tulisi kirjoittamaan jonkun toisen ketjuun jotain omia, aloitukseen liittymättömiä asioitaan, niin johan olisi Milanna haukuttu maanrakoon. Vain esimerkkinä siitä miten toisille "sallitaan" näköjään enemmän kuin toisille.
Hyvä pointti. Ihmisillä on kiire olla "hyväksymässä" tätä äkkinäistä palstaromanssia, joka on jo avioliitoksi ehtinyt. Ei siinä mitään, onni ja rakkaus on hyvä ja hieno asia, mutta onko se kaikkien eteen koko ajan leviteltävä asia? Eikä se haittaa minua, jos nämä kaksi nyt niin tahtovat tehdä, mutta tämä joukkohymistely ja kanssaihastelu, se on kyllä just niin kaksplussaa kuin olla ja voi, kun kyseessä on sopivat ihmiset :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";26623083]Hyvä pointti. Ihmisillä on kiire olla "hyväksymässä" tätä äkkinäistä palstaromanssia, joka on jo avioliitoksi ehtinyt. Ei siinä mitään, onni ja rakkaus on hyvä ja hieno asia, mutta onko se kaikkien eteen koko ajan leviteltävä asia? Eikä se haittaa minua, jos nämä kaksi nyt niin tahtovat tehdä, mutta tämä joukkohymistely ja kanssaihastelu, se on kyllä just niin kaksplussaa kuin olla ja voi, kun kyseessä on sopivat ihmiset :D[/QUOTE]
Kiirettä on pidettävä, jos meinaa keritä ennen erouutista :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";26623133]Kiirettä on pidettävä, jos meinaa keritä ennen erouutista :D[/QUOTE]

No en minä missään nimessä erouutisia toivo, toivon heille pitkää onnellista liittoa, vaikka kiire heillä oli aivan käsittämätön, kun ottaa huomioon lapset. Tämä lässynlässynvaihe ei tunnu heistä lässynlässynvaiheelta, koska he ovat itse siellä aallonharjalla, meillä muilla, joilla elämä on just nyt tasaisempaa, tuollainen imelyys on vähän rasittavaa, mutta kestän sen kyllä. Fiksuina ihmisinä he ehkä piankin huomaavatkin, että ihan kaikkea ei tarvitse kaksplussan palstalla valuttaa.

Kyllä nyt ärsyttää taas ihmisiä. Miten olisi vaihteeksi vaikka joku aihe millä on jotain merkitystäkin jos on pakko päästä rääpimään :)
No ainahan se on jostain ärsyynnyttävä...miksei siis tästäkin. Ei joku toinen ärsyyntymisen aihe olisi objektilleen sen parempi, vai olisiko? Eikö homman nimi oo kuitenkin se, että kaikista saa ärsyyntyä...tasapuolisesti.:saint:

"vieras"
[QUOTE="vieras";26623158]No en minä missään nimessä erouutisia toivo, toivon heille pitkää onnellista liittoa, vaikka kiire heillä oli aivan käsittämätön, kun ottaa huomioon lapset. Tämä lässynlässynvaihe ei tunnu heistä lässynlässynvaiheelta, koska he ovat itse siellä aallonharjalla, meillä muilla, joilla elämä on just nyt tasaisempaa, tuollainen imelyys on vähän rasittavaa, mutta kestän sen kyllä. Fiksuina ihmisinä he ehkä piankin huomaavatkin, että ihan kaikkea ei tarvitse kaksplussan palstalla valuttaa.[/QUOTE]
Fiksu ihminen ei edes aloita sitä "valutusta" tänne.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26623233]Fiksu ihminen ei edes aloita sitä "valutusta" tänne.[/QUOTE]

No joo, tuo on varmasti ollut sellainen tunnemyrsky ja kun "täällä" vielä tapasivat, se varmaan vaikuttaa.

"Nelikymppinen"
Data on kaukana poissa reissussa. Törkeästi käytän hyväkseni kaikki areenat ilmaista hänelle ikävääni (palsta on vain Higgsin bosoni siinä meressä, joka muita reittejä hänelle virtaa vuodatuksiani). Sunnuntaina meitä tuskin tullaan palstalla näkemään, ellen sitten maraboun aamuketjuun ehdi huomenia toivottamaan.

Olemme vastanaineita, joten ehkä meille sallitaan pieni höpsöttely, vaikka emme lukeudukaan siihen sakkiin, joka yrittää epätoivoisesti toisille jotain vakuuttaa.
*tykkää*

Onnea teille!! :)

"Nelikymppinen"
Vahvasti eri mieltä.
Minusta on vain mukavaa kun vastarakastuneet ovat auliita jakamaan onnensa muidenkin kanssa.

Jos oikeasti ärsyttää niin, (sen ohella, että kannattaa ihan oman itsensä vuoksi tovi pohtia MIKSI ärtyy toisten rakkaudenosoituksista) kannattaa rekkautua ja laittaa ko. nimimerkit estoon. Jos taas ei ärsytä vaan haluaa vain yrittää loukata ja latistaa toisten hyvää mieltä, niin kannattaa eston sijaan alkaa tällaisia ketjuja...

:)
*tykkää*

Näin juuri! Ihanaa lukea välillä ihmisten onnesta eikä aina happamia purkauksia.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"akka"
[QUOTE="Nelikymppinen";26623307]*tykkää*

Näin juuri! Ihanaa lukea välillä ihmisten onnesta eikä aina happamia purkauksia.[/QUOTE]

Eikä se pika-avioliitto aina mene pieleen.Tätini kihlautui 16 vuotiaana kahden viikon tuttavuuden jälkeen,oli aviossa 17 vuotiaana ja edelleenkin saman miehen kanssa naimisissa ja ikää pitkälti yli 70 vuotta.Hän aina sanoi vaan ihmettelijöille että kun se kerralla osui ja kolahti niin mitä sitä sen kummempia miettimään. :D:D:D

[QUOTE="akka";26623322]Eikä se pika-avioliitto aina mene pieleen.Tätini kihlautui 16 vuotiaana kahden viikon tuttavuuden jälkeen,oli aviossa 17 vuotiaana ja edelleenkin saman miehen kanssa naimisissa ja ikää pitkälti yli 70 vuotta.Hän aina sanoi vaan ihmettelijöille että kun se kerralla osui ja kolahti niin mitä sitä sen kummempia miettimään. :D:D:D[/QUOTE]

Minä menin ensimmäisen mieheni kanssa kihloihin samana iltana kun tavattiin.
Liitto kesti 19 vuotta ja päättyi mieheni kuolemaan. 19 lisävuottakin olisi mennyt hyvin.
Oli sis paljon parempi ja kestävämpi kuin monen "varmistelijan" liitto.

"akka"
Minä menin ensimmäisen mieheni kanssa kihloihin samana iltana kun tavattiin.
Liitto kesti 19 vuotta ja päättyi mieheni kuolemaan. 19 lisävuottakin olisi mennyt hyvin.
Oli sis paljon parempi ja kestävämpi kuin monen "varmistelijan" liitto.

Juurikin näin.Tunnen lisäksi pariskunnan joka oli kihloissa 16 vuotta ja vuosi avioliittoa ja ero tuli.Ei ainakaan voinu syyttää että liika nopeella tahdilla ja harkitsematta... :p

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"vieras"
[QUOTE="vieras";26623336]Älä jaksa, olet kyllä sata kertaa rasittavampi, kuin tämä lemmenpari, se on "eduksesi" sanottava![/QUOTE]
Samaa mieltä! Mulla rupee näkymää punasia palloja näkökentässä jo kun nään tuon nikin etusivulla!

Kepsis
[QUOTE="vieras";26623375]MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ!!! Prkl![/QUOTE]

Näin se on kaikissa paskanpuhumisketjuissa. Ihan sama puhuuko joku tapojen puolesta, kokemuksesta samanlaisesta tilanteesta, yleensäkin positiivisesti, kaikki pitää jotenkin lytätä koska paskaa niskaan, rekalla. Perkele!

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa ja Data

Yhteistyössä