Nyt en jaksa, lapset saa painua hoitoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaa kyllä hyvältä suunnitelmalta :) itseasiassa niin hyvältä että en edes uskalla alkaa enempää hekumoimaan. Siispä jatkan kahvin juontia ja suljen korvat lapsien narinalta. Uimaan pitäisi lähteä kun yksi heräisi. Sekin olisi mukavampaa yksin kun kolmen kanssa :D On noi silti ihania. Ja rasittavia. Ihanan rasittavia <3

• Tykkää
Reactions: Bubblemachine
[QUOTE="kirsi";26620141]JA mä jään himaan tekemään just niitä juttuja jota pystyin ennen lapsia tekemään eli nyt kesällä otan aurinkoa aamusta iltaan ja herkuttelen. Meen kavereiden kanssa terassille, shoppailen ja nukun niin oma mieli on pirteämpi ja jaksan taas !!
Kiukutelkoon hoidossa !!![/QUOTE]

Kunhan muistat, että päiväkoti ei ole auki aamusta iltaan, edes kesäisin.
Eikä humalaiselle luovuteta lasta.

[QUOTE="vieras";26620411]Kunhan muistat, että päiväkoti ei ole auki aamusta iltaan, edes kesäisin.
Eikä humalaiselle luovuteta lasta.[/QUOTE]
Meillä ainakin on vuoropäiväkoti. Oon sanonut että teen mukamas yövuoroja ja lapset tarvii hoitoa niin on onnistunut kyllä. Ja aina voi laittaa miehen hakemaan.

Ihan oikein, tyhmää kysyä "miks oot lapsia hankkinu" eipä se lasten hankkiminen sitä meinaa että omasta elämästä pitäisi kokonaan luopua, ja mielestäni jokaisella vanhemmalla on oikeus viettää joskus lapsivapaata vaikkapa tehden niitä asioita joita teki ennen lapsia. Mulla se on ainakin jaksamisen perusta, superäidit on varmaan lukunsa erikseen mutta myönnän vähäisen itsekkyyteni. :)

Ei muuta kun lisää lapsia. Oletitko, että vanhemmuus on pelkkää ruusuilla tanssimista. Ei se sitä ole, vaan elämistä lasten kanssa iloineen ja suruineen. Joskus harmittaa niin vanhempia kuin lapsiakin. Nyt menet kiireesti gynelle ja pyydät laittamaan putkesi poikki ( se sinun olisi pitänyt tehdä jo aiemmin).Sääliksi käy lapsiasi, joilla on moinen itsekeskeinen äiti. Toivottavasti lasten isä on eri maata

Ei muuta kun lisää lapsia. Oletitko, että vanhemmuus on pelkkää ruusuilla tanssimista. Ei se sitä ole, vaan elämistä lasten kanssa iloineen ja suruineen. Joskus harmittaa niin vanhempia kuin lapsiakin. Nyt menet kiireesti gynelle ja pyydät laittamaan putkesi poikki ( se sinun olisi pitänyt tehdä jo aiemmin).Sääliksi käy lapsiasi, joilla on moinen itsekeskeinen äiti. Toivottavasti lasten isä on eri maata

Onko sulla itellä lapsia?

Minä ajattelin viettäväni hauskan kesäloman 5-vuotiaan erityislapsen kanssa, joka rakastaa rutiineja. Joo, tosi "hauskaa" on nyt kuukauden ajan ollut: kuvallista lukujärjestystä kytätään haukkana, kysellään jatkuvasti mitä tapahtuu seuraavaksi, koska päiväkoti alkaa ja miksi olen näin kauan kotona...kivoja hetkiä on ollut päivittäin, mutta ensi kesä menee tuon lapsen osalta hoitopaikassa. Saanpahan minäkin rentoutua.

[QUOTE="kirsi";26620141]JA mä jään himaan tekemään just niitä juttuja jota pystyin ennen lapsia tekemään eli nyt kesällä otan aurinkoa aamusta iltaan ja herkuttelen. Meen kavereiden kanssa terassille, shoppailen ja nukun niin oma mieli on pirteämpi ja jaksan taas !!
Kiukutelkoon hoidossa !!![/QUOTE]

Suosittelen kiireesti menemään perheterapeutin vastaanotolle.
Ota yhteyttä perheneuvolaan.
Sinä äitinä tarvitset apua pikaisesti.

Yhteistyössä