Monenko kanssa oletkaan maannut, oikeesti?

  • Viestiketjun aloittaja Kunnollinen kysyy
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen huomannut että nämä useita kymmeniä, ellei satoja seksikumppaneita omaavat ihmiset ovat usein homo- ja maahanmuuttomyönteisiä vihreiden tai vasemmistoliiton kannattajia. He kärsivät persufobiasta ja omaavat erittäin löyhän moraalin ja ovat tunneköyhiä, heillä ei ole empatiakykyä.

Heille sana yksiavioisuus on kirosana, he ovat kannabismyönteisiä hippejä, jotka kuksivat kaikkea mikä liikkuu.

Heille seksi on seksiä, siihen ei liity tunteita, he ovat valmiimpia pettämään parisuhteessa.

Kirjoituksen saa ottaa huumorilla, ja pitääkin ottaa. mutta totuudensiemeniä siellä varmasti on joukossa.
 
eikä
[QUOTE="vieras";26605113]Minulla on ollut 2 seksikumppania ja olen yli 30v.

En silti pidä itseäni pihtarina, pidän seksistä ja harrastetaan sitä usein mieheni kanssa. Minulla vaan kävi sellainene tuuri, että tapasin mieheni nuorena ja ollaan oltu onnellisesti yhdessä pitkään.[/QUOTE]

Miksi 2 seksikumppania jos olet tavannut miehesi nuorena? Oliko ensimmäinen suhtesi lyhyt, vai oletko pettänyt?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja eikä;26605274:
Miksi 2 seksikumppania jos olet tavannut miehesi nuorena? Oliko ensimmäinen suhtesi lyhyt, vai oletko pettänyt?
On ollut useampiakin lyhyitä suhteita ennen miestäni, joista yhden kanssa vaan harrastin seksiä. Ennen miestäni suhteet kestivät yleensä vain muutaman kuukauden. Olin 14 vuotias kun seurustelin ensimmäisen kerran.

Pettänyt en ole kertaakaan.
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";26605239]Olen huomannut että nämä useita kymmeniä, ellei satoja seksikumppaneita omaavat ihmiset ovat usein homo- ja maahanmuuttomyönteisiä vihreiden tai vasemmistoliiton kannattajia. He kärsivät persufobiasta ja omaavat erittäin löyhän moraalin ja ovat tunneköyhiä, heillä ei ole empatiakykyä.

Heille sana yksiavioisuus on kirosana, he ovat kannabismyönteisiä hippejä, jotka kuksivat kaikkea mikä liikkuu.

Heille seksi on seksiä, siihen ei liity tunteita, he ovat valmiimpia pettämään parisuhteessa.

Kirjoituksen saa ottaa huumorilla, ja pitääkin ottaa. mutta totuudensiemeniä siellä varmasti on joukossa.[/QUOTE]

 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26605239]Olen huomannut että nämä useita kymmeniä, ellei satoja seksikumppaneita omaavat ihmiset ovat usein homo- ja maahanmuuttomyönteisiä vihreiden tai vasemmistoliiton kannattajia. He kärsivät persufobiasta ja omaavat erittäin löyhän moraalin ja ovat tunneköyhiä, heillä ei ole empatiakykyä.

Heille sana yksiavioisuus on kirosana, he ovat kannabismyönteisiä hippejä, jotka kuksivat kaikkea mikä liikkuu.

Heille seksi on seksiä, siihen ei liity tunteita, he ovat valmiimpia pettämään parisuhteessa.

Kirjoituksen saa ottaa huumorilla, ja pitääkin ottaa. mutta totuudensiemeniä siellä varmasti on joukossa.[/QUOTE]

Tais osua ja upota aika monen kohdalla.
 
"pooh"
valitettavasti liian paljon, useita kymmeniä saattaa olla satojakin. voi kuinka toivoisin, että menneisyytensä voisi muuttaa, mutta ei voi, on vain elettävä tuon menneisyyden kanssa. häpeän menneisyyttäni niin paljon.
 
lucifer
[QUOTE="pooh";26605549]valitettavasti liian paljon, useita kymmeniä saattaa olla satojakin. voi kuinka toivoisin, että menneisyytensä voisi muuttaa, mutta ei voi, on vain elettävä tuon menneisyyden kanssa. häpeän menneisyyttäni niin paljon.[/QUOTE]

miksi häpeät? eikö tässä ketjussa käynyt juuri ilmi että miehet arvostavat kun naisella on kokemusta, asiat pitää ajatella positiivisesti!
 
[QUOTE="pooh";26605549]valitettavasti liian paljon, useita kymmeniä saattaa olla satojakin. voi kuinka toivoisin, että menneisyytensä voisi muuttaa, mutta ei voi, on vain elettävä tuon menneisyyden kanssa. häpeän menneisyyttäni niin paljon.[/QUOTE]

Kuuntele sanoja ajatuksella ja häpeäsi hälvenee.

[video=youtube;Beuc86hX4lw]http://www.youtube.com/watch?v=Beuc86hX4lw[/video]
 

Yhteistyössä