Monenko kanssa oletkaan maannut, oikeesti?

  • Viestiketjun aloittaja Kunnollinen kysyy
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
Ei ole hävettävää, ei, mutta mä taas en tajua sitä, että ihmisiä arvotetaan sen perusteella, montako seksikumppania sillä on ollut. Mulle on ihan sama onko ihminen ollut sängyssä nollan vai tuhannen ihmisen kanssa. En ole huomannut sillä olevan mitään merkitystä sen kannalta, onko ihminen tuntemisen arvoinen.
Minä olen. Usein, ei toki joka kerta, naisesta näkee päälle päin, miten vapaasti hän suhtautuu seksiin.
 
"Minna"
[QUOTE="mies";26603386]Minä olen. Usein, ei toki joka kerta, naisesta näkee päälle päin, miten vapaasti hän suhtautuu seksiin.[/QUOTE]

Eli sä haluat seksiä häpeilevän pihtaavan siveydensipulin. =)
 
"tiuku"
Kun olin Nuori Naivi Neitsyt halusin elämääni vaan yhden seksikumppanin. Sen jota oikeasti rakasta ja jonka kanssa seksi on kaunista ja pyhää. Aloin seurustella kun oli 19 vuotias. Rakastuin ja mies (tai no poika) oli minulle hyvä. Rakastelimme, ja veimme toistemme neitsyyden. Seurustelu loppui kuitenkin 4 vuoden jälkeen - me muutuimme.

No minä nostin rimaa, okei, voihan sitä toisenkin kanssa. Kunhan vaan rakastaa. No tuli mies, johon rakastui. Toki sitten rakastelimme. Seksi oli erilaista kuin ensimmäisen kanssa. Oikeastaan huonompaa tai lähinnä tuntuvasti harvempaa. Olimme kuitenkin muuten onnellisia. Kihlauduimme 3 vuoden seurustelun jälkeen. Menimme naimisiin. Seksi - se vähä mitä sitä enää oli, oli lähinnä pakkopulla, miehelle. Toivoin kuitenkin että tilanne muutuisi kun alkaisimme lasta hankkimaan. Seksittömyys satutti minua. Koin olevani tarpeeton, ruma, lihava - vaikka en sitä todella ollut. Mies ei pystynyt seksistä puhumaan. Kun ensimmäisen kerran ajatus lapsesta sitten heräsi - heräsin minäkin. Mies kysyi minulta koska on otollisin aika ja merkkasi sen kalenteriin. EI en tulisi saamaan seksiä yhtään enempään. Vaan pakollisella hetkellä. Se riitti. Lähdin vieraisiin. Ei fiksuin veto. Mutta niin vaan tein. Rakkaus oli ja meni. Erosimme.

Otin kiinni vuosien puutteet. Yhden yön jutut ei ollut minun juttuja. Mutta vakipanot kyllä. Silloin tajusi: MIKSI HEL**vetissä olin asettanut itselleni niin kummallisia rajoja? Kyllä, seksi ollakseen parasta vaatii tunteita. Mutta pelkät tunteet ei todellakaan riitä. Pitää olla myös tietty seksuaalinen kemia jotta paketti toimin. Irtosuhteiden aikana opin omasta seksuaalisuudestanikin paljon kun päästin irti "elokuvien rakastelukohtauksista" Hitto, seksi voi olla panemista, nussimista tai hidasta ja nautikelavaa, ladattuna tunteilla jotka saa sinut itkemään.

Nyt olen naimisissa. Maailman seksikkäimman uroksen kanssa. Jota rakastan enemmän kuin mittän muuta. Meillä on lapset, ihanat sellaiset ja heiltä varastetaan aikaa sekstailulle ;) kun vaan sopiva sauma osuu. Olemme edelleen, 7 aviovuoden jälkeen kuin vasta rakastuneet. Joskus harrastelemme pikapanoja - jopa kauppareissulla jos lapset jäävät sillä välin mummolaan. Ja toisinaan taas nautimme toisistamme läpi yön rakastellen hitaasti ja nautinnollisesti.

Olenko kevytkenkäinen? Kyllä kai sitten. Silti sanoisin että olen sinut vasta nyt sen todellisen seksuaalisuuteni kanssa. En silloin nuorena "niuhottajana" kun oletin seksin olevan se mitä Amerikan filmiteollisuus meille syytää. Se tuntuu aivopesseen monen.
 
Beep
Miksi se ketään kiinnostaisi? Ketä tasapainoista omaan elämäänsä tyytyväistä ihmistä oikeesti kiinnostaa muiden seksikumppanien määrä?
Tai edes omien seksikumppanien MÄÄRÄ? Mitäs helvettiä sillä tiedolla on väliä millekään?

Mulle seksissä ainakin painaa muut asiat hieman enemmän kuin kumppanien määrä, muistelen seksielämästäni jälkeenpäin aivan muita asioita kuin kumppanien lukumäärää.
Vertailumielessä varmaan?

Boldatusta, että no todellakin peesaan.
 
"vieras"
Jotain kymmenen ja viidentoista väliltä. En tarkkaan muista enkä suoraansanottuna edes halua muistella liian tarkkaan :D Nyt kuitenkin monen monta vuotta olen maannut vain yhden miehen kanssa, ja toivottavasti makaan loppuelämänikin vain hänen kanssaan:)
 
myös kunnollinen
[QUOTE="mies";26603386]Minä olen. Usein, ei toki joka kerta, naisesta näkee päälle päin, miten vapaasti hän suhtautuu seksiin.[/QUOTE]

Myös miehen puritaanisista asenteista näkee heti, onko hän sovelias kumppaniksi. Kukaan täysijärkinen nainen ei koske tikullakaan mieheen, joka nimittelee tai vähättelee naisia, mikäli heillä on joskus ollut muitakin miehiä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja myös kunnollinen;26604054:
Myös miehen puritaanisista asenteista näkee heti, onko hän sovelias kumppaniksi. Kukaan täysijärkinen nainen ei koske tikullakaan mieheen, joka nimittelee tai vähättelee naisia, mikäli heillä on joskus ollut muitakin miehiä.
Jos et sattunut tietämään, niin miehet nyt vaan arvostavat paljon enemmän sellaista naista joka ei ole pannut "kaikkien" kanssa, vaan sitä joka ei ole "jakanut" kaikille.
 
"Minna"
Suorastaan jo naurattaa tuo kun joidenkin mielestä jotkut jakaa kaikille vastaantulijoille. Jos mä todellakin olisin tehnyt niin täytyisi mulla on petikumppaneita tuhansia, kymmeniä tuhansia.

Koittakaa nyt miettiä vähän järjellä ennen kuin väitätte toisten jakavan kaikille. Ja miksi vain nainen jakaa? Kyllä mä ainakin otan, en mä ole vain antava osapuoli. Surullista jos joillekin on seksi sitä, että nainen vain antaa eikä saa itse mitään.

Jos jaetaan mun petikumppaneiden määrä vuosilla jonka verran olen seksiä harrastanut, niin sen tekee 1,888888.... miestä per vuosi. Onpa hirvittävä tahti. Enemmän on sellaisen pillu kulunut joka on vuosia ollut parisuhteessa ja seksiä on tyyliin 3-5 kertaa viikossa.
 
myös kunnollinen
[QUOTE="vieras";26604125]Jos et sattunut tietämään, niin miehet nyt vaan arvostavat paljon enemmän sellaista naista joka ei ole pannut "kaikkien" kanssa, vaan sitä joka ei ole "jakanut" kaikille.[/QUOTE]

Älä jaksa. Vain yhden sellaisen miehen olen tavannut ja hän osoittautui sairaalloisen mustasukkaiseksi narsistiksi.

Muut tapaamani miehet ovat olleet älykkäitä ja fiksuja. He ovat ymmärtäneet, että on myös heidän etunsa, että nainenkin nauttii sängyssä. Kaikkein kultaisin luonne oli sillä poikaystävällä, joka nimenomaan toivoi tyttöystävältään estottomuutta ja riettautta, eikä olisi lainkaan pannut pahakseen jo ensimmäisillä treffeillä sänkyyn menoa.
 
ere
[QUOTE="Minna";26604159]Suorastaan jo naurattaa tuo kun joidenkin mielestä jotkut jakaa kaikille vastaantulijoille. Jos mä todellakin olisin tehnyt niin täytyisi mulla on petikumppaneita tuhansia, kymmeniä tuhansia.

Koittakaa nyt miettiä vähän järjellä ennen kuin väitätte toisten jakavan kaikille. Ja miksi vain nainen jakaa? Kyllä mä ainakin otan, en mä ole vain antava osapuoli. Surullista jos joillekin on seksi sitä, että nainen vain antaa eikä saa itse mitään.

Jos jaetaan mun petikumppaneiden määrä vuosilla jonka verran olen seksiä harrastanut, niin sen tekee 1,888888.... miestä per vuosi. Onpa hirvittävä tahti. Enemmän on sellaisen pillu kulunut joka on vuosia ollut parisuhteessa ja seksiä on tyyliin 3-5 kertaa viikossa.[/QUOTE]

Peesi. Mutta se kertoo juurikin vaan siitä "kokemattomuudesta". Mä en ymmärrä miksi edelleen osa pitää naisia "antajina"? Hemmetti, kun mä olin sinkku, otin kyllä miehen jos siltä tuntui. Eli harrastin seksiä kun itseni teki mieli. Ei siksi että olisin suotunut jonku lipevä kielisen kosiohin illan viimeisen hitaan jälkeen.
 
"vieras"
Minulla on ollut 2 seksikumppania ja olen yli 30v.

En silti pidä itseäni pihtarina, pidän seksistä ja harrastetaan sitä usein mieheni kanssa. Minulla vaan kävi sellainene tuuri, että tapasin mieheni nuorena ja ollaan oltu onnellisesti yhdessä pitkään.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja myös kunnollinen;26605049:
Älä jaksa. Vain yhden sellaisen miehen olen tavannut ja hän osoittautui sairaalloisen mustasukkaiseksi narsistiksi.

Muut tapaamani miehet ovat olleet älykkäitä ja fiksuja. He ovat ymmärtäneet, että on myös heidän etunsa, että nainenkin nauttii sängyssä. Kaikkein kultaisin luonne oli sillä poikaystävällä, joka nimenomaan toivoi tyttöystävältään estottomuutta ja riettautta, eikä olisi lainkaan pannut pahakseen jo ensimmäisillä treffeillä sänkyyn menoa.
Mun tuntemat miehet eivät paneskele mitä sattuu ja toivovat samaa myös naisilta. Se on totta että suhteellisen pieni panomiesten kerho pyörittelee naisia. Niiltä saa aina ja ne olettaa myös naiselta samaa.
 
"tiitinen"
[QUOTE="vieras";26604125]Jos et sattunut tietämään, niin miehet nyt vaan arvostavat paljon enemmän sellaista naista joka ei ole pannut "kaikkien" kanssa, vaan sitä joka ei ole "jakanut" kaikille.[/QUOTE]

HÖPÖHÖPÖ. Olen töissä miehisellä alalla (95% miehiä) ja näitä keskusteluja on joskus käyty. Kun oikeasti puhutaan niin miehet ei ehkä kiinnostu siitä pubi-ruusasta joka on pannut kaikkien kulmakunnan ukkojen kanssa (sii vehdannut tyyliin saman kaveripiirin kaikkien miesten kanssa). Mutta ei se neitsyyskään kiinnosta enää aikuista miestä, kuin testaus mielessä. Puolison haussa kuulkaa merkkaa muut seikat enemmän, kokonaisuus. Kokeneempi nainen on itsevarmempi, tuntee seksuaalisuuttaan paremmin. Uskaltaa hullutella seksillä, ehkä kokeillakin kaikkea. Seksi ei ole pelkää elokuvien "vaaleanpunaista unelmaa" vaan moninaista. Joskus rakastelua, joskus nussimista, joskus pikapano...
 
myös kunnollinen
[QUOTE="vieras";26605114]Mun tuntemat miehet eivät paneskele mitä sattuu ja toivovat samaa myös naisilta. Se on totta että suhteellisen pieni panomiesten kerho pyörittelee naisia. Niiltä saa aina ja ne olettaa myös naiselta samaa.[/QUOTE]

Miten tämä liittyy viesiini?

En minä puhunut mistään pelimiehistä tai pubiruusuista, vaan ihan tavallisista kunnollisista ihmisistä.
 

Yhteistyössä