Kesäkuussa kaventuvat

En päässyt salille kun avainemäntä unohti jättää avaimet mulle ennen töihin lähtöään. Ja hänen salskea ja komea poikansakin oli ehtinyt jo lähteä, mielelläni olisin hänessä kyllä silmiäni lepuuttanut:whistle:

Ja sitten reaalimaailmaan: painoa tullut tytön konfirmaation ja juhannuksen juhlinnan vuoksi +1 kg. Jotenkin onkin pöhöttynyt olo, lantio ei luojan kiitos ole levinnyt enempää vaan lepää siinä 102 cm ympärysmitassa kute ennenkin.

Taisi mennä mun kesäkuu ihan harakoille. Mutta jospa täältä taas noustaan:p

Bikini
Reilu viikko lomaan, vika punnitus pe 6.7 ja tuskin pääsen ihan tavoitteeseeni, mutta ei ainakaan montaa kiloa mene yli :) Tänään täytyy mennä taas lenkille, toivottavasti on hyvä ilma. Nyt näyttää ainakin hyvältä.

Olin puolitoista viikkoa vanhempieni mökillä. Kaiken muun touhun lisäksi sahasin halkoja pätkiksi ja pilkoin klapeiksi. Ihan vanhalla menetelmällä. 1,5 mottia ( motti?) kertoi isä.
Jotain tapahtui, ja nyt vatsani on aivan lituska, melkein montulla.

Olin puolitoista viikkoa vanhempieni mökillä. Kaiken muun touhun lisäksi sahasin halkoja pätkiksi ja pilkoin klapeiksi. Ihan vanhalla menetelmällä. 1,5 mottia ( motti?) kertoi isä.
Jotain tapahtui, ja nyt vatsani on aivan lituska, melkein montulla.
Mä oon kans pohtinut että ennenvanhaan ihmiset ei ollut varmaan kovinkaan pullukoita, kun tehtiin niin paljon fyysistä työtä :) Mukavaa hyötyliikuntaa olet saanut mökillä.

Kauanko olet ollut mukana painoa pudottamassa, ja mitkä sun mitat on? Onko sulla joku tietty tavoite? En löytänyt sua tuolta listasta, niin sillä utelen :)

Kauanko olet ollut mukana painoa pudottamassa, ja mitkä sun mitat on? Onko sulla joku tietty tavoite? En löytänyt sua tuolta listasta, niin sillä utelen :)
En ole mitään listoja nähnytkään, enkä kovasti edes ole kamppaillut painoni kanssa.
Pituuteni on 178 sm ja paino pyörii siinä 60 kg kahta puolen. Katselin noita panoindeksejä joista en mitään edes ymmärrä, ja ne sanoo minun olevan normaalipainoinen ( vaihtelee 18 ja 20 välillä). Kommentoin ketjussa vaan, koska tunsin ja näinkin, että kesäkuussa oli jotain lähtenyt. Nyt on paino 59,5 Kg.:flower:

"teajohanna"
Olen heittänyt mielestäni koko laihtumisen, kun aloitin työt ja tuli niin paljon muuta touhua. Toisaalta kun koipi on kunnossa, olen liikkunut ns. normaaliliikuntaa ihan kuin ennen: siivoillut, pyöräillyt kauppareissut, ja sitten siellä töissä tietysti semmoista pientä kävelyä paikasta toiseen, vaikka se nyt enimmäkseen istualleen mun työ tehdäänkin. Jalat on sallineet kaikenlaista, esim. kyykistelyn, kasvimaiden nyppimisen, lasten kanssa leikkimisen ym.

Tänään uskaltauduin pitkästä aikaa vaa-alle. Veikkasin että huoh, siinä on varmaan se vähintään 68 takaisin, jossei olla jo taas yli seitsemässäkympissä. Mutta ihanaa: 66,2 oli aamupaino - joukossa vielä eilisen päivän silliturvotuksetkin. Eli ehkä tästä taas voi jatkaa itsensä potkimista, ts. aloittaa sen uudestaan. Luontainen olemisen tapani ei nyt ihan hirmu lihottava ole, kun en välitä pullasta yms., ja tykkään liikkumisesta - kun vaan ehdin liikkua; taipumus työhulluuteen on hiukan lihomista edistävä asia, jos työ on tällaista istuskelua.

Sitten mittasin sentitkin. 73 pikkuruista senttimetriä on vyötärö nyt (ylpeä...). Persukset 103. Yhdet koon 38 housut on väljät, mutta rehellisyyden nimissä koon 38 kotelomekko kaapin kätköissä on tiukka kuin makkarankuori... varsinkin siitä persuksen kohdalta.

Kesäkuuta ei jatku enää kauan. Tuleeko uusi ketju vai mennäänkö kaikki tuohon yhteen toiseen tsemppilaihtumisketjuun?

Tsemiä ja hurraa kaikille. Heinäkuu hellii ehkä salaateilla ja hyvälaatuisella lihalla, sehän on ihan karppaamista jos jättää vaan leivän ja kaljan pois. Toisaalta hyvät ilmat tarjoaa tilaisuutta ulkoiluun ja kokopäiväiseen laahusteluun, pöllöilyyn, pihapeleihin, juoksupyrähdyksiin ja puskissa lempimiseen. Lapset mukaan liikkumaan kellä on!!!

• Tykkää
Reactions: Almandiini
Teajohanna: ihanasti olet kaventunut vyötäröltä. Mun vyötärössä ei tapahdu mitään, vaikka ei se ollenkaan pahalta näytä nytkään. Lähinnä alavatsa on pienentynyt navan alta, mikä ehkä onkin hyvä asia, olihan siinä jo omenan alkua päärynän jatkeeksi:D

Missäs täällä on toinen tsemppiketju? =)

"teajohanna"
Näin yhtenä päivänä jonkun otsikon jota en nyt muista, oliskohan ollut jotain "kootaan porukka kasaan ja tsempataan laihtumaan" (en kyllä nyt löytänyt tuolla haulla), siellä oli ainakin silloin ihan vieraan näköisiä (siis jotka ei ole täällä ketjussa tarkoitan...) niin en mää uskaltanut sinne mennä, ja sitä paitsi surffasin töistä, niin en siinä kiireessä edes kauheen paljon lukenut mitä ne vieraat ihmiset oli kirjoittaneet...

Mutta sou, jos joku avaa uuden heinäketjun niin hyvä, olen mukana ehdottomasti. Tai sitten jatkan tätä ja odotan ensi vuoden kesäkuuta... Mitä heinäkuussa tehdään? Hoikistutaan? Hentoistutaan?

No eikai tätä kuopata, vaikka toinenkin ketju on.

Mä ainakin olen mukana molemmissa.

Vaakaperkele ei ole mun kanssani yhteistyökykyinen...vaikka syön mielestäni alle kulutuksen, vaaka on toista mieltä. Pitää tarkistuttaa sitä syömääni määrää :)

Liikkumaan ne pysty, enkä kykene, koska selkä hajosi taas. Eilen köpöttelin 45 min. metsässä koirien kanssa, mutta ei sitä kyllä liikunnaksi voi sanoa. Mutta kaipa sekin on parempi kun ei mitään?

Ei kuopata tätä missään nimessä :)

Mulla sama ongelma kuin Chefillä. Selkä ei kestä esim. juoksemista (ei sillä että kuntokaan kestäis :D ). Koirien kanssa tein tänään jonkun tunnin lenkin ihan mettäpoluilla. Kyllä se parempi on kun levätä perseellään kotisohvalla. Ja jostain syystä paino jumii koko ajan samassa, saakeli.

Tää kuukaus loppuu tänään ja vaaka näytää 62,1kg.
Takapuoli on hiukan muotoutunut eri näköiseksi , ja sen huomasin kun yhdet farkut ei enään "istu" hyvän mun päälle...

Ton vaaka lukeman kanssa mä en enään jaksa "tapella" kovin kovasti, kun lihasmassaa tulee lisää hiljalleen.. Mutta jos sitä kuitenkin jollain ihmeellä sais hivutettua ihan ministi kuitenkin alaspäin :saint: Vaikka ei pidä pettyä jos niin ei käy..

Kaikille tsemppiä heinäkuulle kanssa. Vaikka mä harvanlaisesti nyt olen mitään päivitelly, niin olen kyllä lukemassa käynyt.

Kukas sen heinäkuun laittaa pystyyn? Ehdokkaita??

Yhteistyössä