Kakskymppiset yrittäjät 2012

Tervetuloa vaan joukkoon AnnisK :)

Enpä sitten saanut neidin kuumetta laskemaan, joten lähdettiin eilen lastenpolille. Leukkarit oli likalla niin korkeella, ettei mittari antanut lukemaa, ja samantien sitten kanyylia käteen ja antibiootti sitä kautta. Flunssan päälle epäiltiin ensin pissatulehdusta, mutta lopullinen diagnoosi oli sitten keuhkokuume :/ Oltiin yötä osastolla, ja tossa iltapäivällä kotiuduttiin, kun kuume oli poissa. Väsynyt on neiti, mutta ollaan nyt kuitenkin lähdössä lauantaiaamusta miehen kanssa sinne Tallinnaan. Typy on menossa mummilaan, joka on sairaanhoitaja, ja vakuutti pärjäävänsä neitosen kanssa, ja kyllä niin uskon. Huomiseen vielä seuraillaan kyllä tilannetta.

Tänään tehty negatesti, mutta tissit on jumalattoman kipeät ja turvoksissa. Epäilen, että ovis olikin nyt vasta parisen päivää sitten, kun niitä kovia masutuntemuksia oli. Onneks tässä on tosta miehestä tykkäilty päivittäin, niin eipä sillä kovasti oo merkitystä, koska se ovis on tapahtunut, mut ketuttaa kun tääkin kierto on sitten pidemmästä päästä... Huoh. Nyt kuitenkin jo kp30.
 
Tervetuloa AnnisK! :wave:

memsie: No ohho! :O Onneksi neidille sit kuitenkin saatiin lääkkeet hetimmiten ja jo parempaan päin menee olo. :) Toivottavasti pääsisitte lähtemään Tallinnaan, eiköhän se mummi lapsen kanssa pärjää vaikka olisikin vielä pikkuisen kipeä.
 
Voi Grill, pahoittelut tädistä!! :hug:

ja memsie hurja tauti iski tytölle! Paljon jaksuja ja paranemisia! :) ja muistakaa viettää mukava reissu, kyllä se mummi sitte osaa hoitaa neitiä :)

On: kaameeta menkkamaista juilintaa. Ovistesti negaa, kosteutta PALJON, Himoja PALJON...
...joo, enkä tiedä johtuuko noista himoista vai mistä, mutta kävin äsken lenkillä kaasoni kanssa - pysähdyttiin kaupan kohdalla, kun kaason piti hakea ruokaa. No minä odotin neljän koiran kanssa, avasin fleecetakkini ja ihmettelin, että miksi nuoret miehet kulkevat ohitseni "pusutellen ilmaa"... Ajattelin, että suukottivat koiria.
No, kotiin päästessä tajusin, että mulla oli tuubitoppi valahtanu rintavarustuksen alle, tissit aivan tyrkyllä siinä... :ashamed: saako vajota maan alle??
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: memsie
Sunflower11
Paranemisia memsien pienelle!

Pamsku hups :whistle: Silmänruokaa miehille sitten :D

Tervetuloa AnnisK!

Grill mä oon miettinyt kans tuommosta "salablogia" alkaa pitämään tästä yrityksestä. Mietin kuitenkin onko kellään intressejä lukea mun jaarituksia :D Edellisenkin blogin iskin piiloon enkä oo kirjotellut.
Kiva blogi sulla kuitenkin!

Tulipa tajuttua, tänään on tasan 1,5v siitä kun alkoi yk 1 :'(
Että semmonen "puolvuosipäivä".
Eikä ovisjuttuihin tullu selkoa. Melko nega testi nyt päivällä, mut se oli 2 tunnin pidätyksestä ni ei oo viel varmuutta. Aamua odotan "innolla"..
 
Pamsku: Anteeks mut :LOL: ! Tollast sattuu paremmissakin piireissä. ;) Siksi mä en enää laita tuubitoppia jos juon alkomaholia... :whistle:

Sunflower: En haluais masentaa sua, mut mun mielestä ovistestit voi tehdä mistä virtsasta vaan eli ei tarttis pidättää sitä raskaustestin vaatimaa 4 tuntia. : / Ja kyllä mä lukisin sun blogia jos vaan sellaista jaksaisit kirjoittaa! =)
 
Sunflower11
Ei se mua masentais, päinvastoin :D
Mut on mul aina ovistestit aamuisin selkeämpiä ku päivisin. Ikinä esim. en oo iltaisin/päivällä saanut ovisplussaa (tai vissiin kerran?), aina aamuisin.
Kattoo ny huomenaamun testi. Jos selvä nega ni lopetan testailun.. jos taas ei niin..
 
Kaippa minäkin uskaltaudun ilmoittautua tänne joukkoon.. :)
Olen 22 vuotias, täytän tänä vuonna 23 vuotta. Avomiehen kanssa oltu 8 vuotta yhdessä ja 3 vuotta asuttu yhdessä. Ja nyt olemme ottaneet seuraavan askeleen, että lapsi olisi tervetullut elämäämme ja olen jättänyt pillerit pois. Hieman jänskättää kuinka tää kroppa rupeaa toimimaan kun sen kahdeksan vuotta on noita pillereitä popsinut, mutta kyllä sekin sitten selviää aikanaan.
Tällä hetkellä Kp17, mutta kierron pituutta en vielä tiedä mitä se tulee olemaan ilman pillereitä.
 
Tervetuloa mukaan susupala ja nepulis! :wave: Jos annat nepulis tarkemmat tiedot, niin voin sinut pistää tuonne listaan. :) Ja susupalalta tarkistaisin, että onko nyt siis kp 17 vai 18, koska tuo sun kirjoitus on näyttänyt tulleen klo 00.00. :D Niin ja olihan sulla siis yk1?
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 29.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Naspula............kp52/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp46/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp46/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp38/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
Punnabis..........kp32/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
memsie............kp31/27-37..........21v........yk3.................2.lapsi
Ruby88...........kp31/28-30..........23v.........yk10................1.lapsi

Kp 21-30


Agnes...............kp29/28..........24v............yk2................1.lapsi
thewholestory.....kp28/28-30.......24v..........yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp27/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
AnnisK............kp25/28-30.........23v............yk3................1.lapsi
Jonna_91..........kp23/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89..........kp20/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi
susupala..........kp18/??...............22v.........yk1..................1.lapsi
Sunflower........kp17/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp17/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp16/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp16/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp14/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
nepulis.............kp13/24-31.........21v...............yk1.............1.lapsi
Mosmos..........kp12/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Pamsku............kp11/21-52...........22v.........yk8..................1.lapsi
Marpa..............kp11/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi

Kp 1-10


Nelistin............kp10/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp9/28................22v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp5/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi
Taru_..............kp3/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
Grill................kp2/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Palapelistä puuttuu palanen



Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Onpas tänne tullut paljon uusia, tervetuloa kaikille! :wave:

Mulla sama ongelma kuin Sunflowerilla, ovisplussaa ei meinaa tulla ei sitten millään..Ja kp20 menossa, kiva juttu. Mä en voi käsittää et jos kerta mulla ei ole pco:ta tai mitään muutakaan vastaavaa, niin miten on mahdollista et ees clomit ei saa ovista aikaan ja et ilman mitään nappuloita kierrot on yli 100 päivää. En voi ymmärtää :|

Naiset tää nyt näyttää pahasti siltä et me ei ehkä saada tälle(kään) kuulle sitä neljää plussaa, saatika enempää. Ehkä heinäkuussa sit! ;)
 
Niimpä, toivottavasti saadaan tyhjennettyä tuota listaa! :) Ja tietenkin niin että pysytäänkin poissa sieltä! :)

Eilen oli ilmeisesti ovis, ja se tietenkin käytettiin sitten hyväksi.. :D Tänään saa vielä tikuttaa ja ottaa varmistuksen että se oli eilen. :) Toivottavasti tärppäis ja kaikki menis tällä kertaa hyvin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
Hei muuten Lumihiutale! :attn: Mun on jo kauan pitänyt sulle sanoa, että mun tekisi mieli välillä kommentoida sun blogissa, mutta kun siellä ei oo sitä vaihtoehtoa että "Nimi/URL-osoite" niin minä en pysty kommentoimaan. : / Eli jos vain viitsit/haluat, niin pistä sekin sinne. =)
 
Hyvä idea Miwwi! :) Silleen ne pysyis myös tallessa, eikä niitä tarttis jokaisen aina kysellä uudestaan (ei sinänsä että se mua muka haittais!). :D Minäpä muokkaan listaan sellaisen kohdan ja ken sinne bloginsa haluaa, niin ilmoittakoot! =)
 
Kukkuluuruu, ja tervetuloa uusille!

Tää kuu onkin sitten menny aika hilpakkaa taas näköjään...

Näyttäis nyt siltä, että päästään miehen kanssa reissuun <3 Pikkupimpula on pysynyt kuumeettomana, vähän rohisee ja nukkuu kovin, mutta toipuu taudista. Jee! Hihi, aikas kiihkeetä menoa meillä on tässä viime aikoina ollut, ja hauskasti laukkailee mun mielikuvitukseni jo tuon reissun suhteen ;) Mikä mua vaivaa!
 
memsie: Hieno homma, toivottavasti tulee hyvä reissu kaikin puolin! ;)

Hmm... Menen huomenna testaamaan niitä facebook-kirpparilta löytämiäni vaatteita, mutta en ole vieläkään päättänyt kehtaanko pyytää koittaa myös niitä äitiysfarkkuja. :confused: Toisaalta mieli tekisi mutta... Tänään haen (jos ehdin) samaa kautta löytämäni syöttötuolin. :D Ja ei, en ole seonnut! Ostan sen ihan sen takia, että kummipojalla olisi kunnollinen istumapaikka meillä. :) Ja satuin löytämään vielä sellaisen kankaisen pöytään kiinnitettävän mallin eli saadan se itse sitten "matka käyttöön" kun (JOS) se oma joskus tulee tähän maailmaa.
 
ohops tosiaan joo tietoja kyllä!

elikkä kp 13/24-31 ja tosiaan yk 1...

En oo ihan satavarma tuosta kierron pituudesta kun se mulla tuppaa aina heittelehtimään.. Varmaan stressaan aina niin kovin töistä. Mutta oon kyllä yrittäny elää vähän rennommin ;P
 
Grill Mun blogin saa laittaa listalle, vaikka kirjottelenkin sinne vaan itseäni varten :D Ellan Elämästä Ella on muuten mun lempinimi, ei oikea nimeni :p

Huhhuh ku te saatte mut häpeilemään ja tuntemaan oloni kaheliksi, kun joku ei tilaa / lue vauvalehtiä, toinen epäröi sovittaa mammafarkkuja ja sekoamisen merkkejä on syöttötuolin ostaminen! :D

No ei, tosissaan tajuan kyllä et kaikille ei sovi sama tyyli enkä häpeile silti omaani, alkoi vaan huvittamaan oma käytös, kun taitaa poiketa valtaosasta! :) Mähän varmaan olisin jo ekan ultran jälkeen laittamassa kaiken valmiiks vauvaa varten (eikai) :D Onneks ukkoa ei haittaa mun höpsöilyt, tottumaton ahdistuis vähemmästäkin.. :)

Muoks. ÄÄgh, mikä kirjotusvirheiden päivä tänään on... :D

Muuten, kävin siellä lekurilla ja sain lähetteen ultraan naistenpolille, wupii. Prolaktiini-kokeisiin lähete myös. Papa otettiin, ja höpöteltiin niitä näitä. Oli edellistäkin parempi lääkäri :)

Tätiä ei vieläkään..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä