Kakskymppiset yrittäjät 2012

Amalia onnea pennusta! :)

Grill piinapäivät on kyl 100% nimensä veroisia! :D

Nyt tää löysi tekemistä! Haen sit kaupasta kankaanvärjäys värejä ( :D ) ja vois värjäillä noita harsoja mitä tuolla nököttää vinopino odottelemassa varastoon pääsyä :D ruskeaa, keltaista, vihreää.. namnam :heart: kattokaas vaan niin innostun vielä jonkin kuvionkin reunalle huovuttamaan :D
 
Kiitos kaikille :) Eli kyseessä on parin kuukauden ikäinen kultainennoutaja, ja tosiaan Grill tää kävi kyllä aika äkkiä, mut ihan hyvä vaan, on tästä sen verran pitkään puhuttu :D Ensimmäisen koiran kohdalla jouduttiin odottamaan useampi kuukausi et saatiin pentu kotiin.

Niin ja mäkin huomasin kanavasurffaillessani tuon ohjelman, just siinä kohtaa kun oli se 15-vuotias tyttö..Ihan vastuuntuntoiselta ja järkevältähän tuo vaikutti, sen vähäisen mitä siis katsoin, mut mä oon niin kateellinen kaikille äideille et en pitkään pystyny sitä kattomaan ettei tulis paha fiilis..Niin ja tähän samaan syssyyn voisin myös kommentoida sitä aiempaa lehti-asiaa, et juurikin tämän syyn takia mä en tilaa/osta itse mitään vauva-lehtiä, tää kakskymppisten keskustelu on ainut mitä luen ja tää riittää vallan hyvin ennen plussaa :D
 
Amalia Onnea minunkin puolestani pikkuisesta hauvaisesta. <3 :)

Naspula Voiko sullon jännää! Tuuhan heti kertomaan tuloksista. :)

Grill Mua jännittää nyt tosissaan sun puolesta, jospa se olis nyt teidän vuoro. :heart:

Täällä on täti pysynyt edelleen poissa. Pitääkö mulla mennä kuinka paljon kp:t yli, että voin soittaa terkalle? Ku testi kerta negaa. :/ Koskaan ei näin ole venyny, niin mietiskelen vain. Toki tämä on vasta yk 7 ja kerta pillereiden syöntiä on taustalla, saattaa kait vielä sekoilla? En kyllä niitä popsinu ku alle puol vuotta, mutta voi kait ne vaikuttaa vielä.. Tai sitte tässä on jotain muuta. :(
 
Ja kuinka ollakaan, Liviltä tulee juuri ohjelma "Liv D: Sopivan ikäinen äidiksi"! :D On kyllä ihan mielenkiintoinen. :)
Katsoin, ja pillahdin itkuun ainakin sata kertaa! :ashamed:

..milloin mä saan omani?

Tykkäsin kyl, eikä tullut kuitenkaan paha mieli vaikka pelkäsin, ainoastaan kauhea ikävä.. :|

Hopeakissalle jaksamisia! :hug: Ja tulen kertomaan heti tuloksista!

Toivottavasti en kovin pahasti romahda kun se on kuitenkin nega.. Ihan varmasti on. En voi uskoa muuta. Oishan se kerta jo näkyny plussaa jos jotain ois. : /
 
V_K
Moi!Olen todella pitkään seuraillut päivittäin kirjotuksianne ja nyt sain sitten itsenikin tänne :D Minua ei ole pakko tänne merkata,mutta kaipaisin hieman apua ja tukea : / olen 22v minulla on n.3v poika.Kiertopäiväni ovat olleet tämän vuoden aikana 34,52,33 ja nyt en ole lainkaan varma koska ovn aikaan tuli niukkaa vuotoa n.2pv ja n.viikko (menkat piti olla lähiaikoina)tuli niukkaa limaveri vuotoa ja välillä melkein mustaa ja milloin ruskeaa vuotoa n.4pv,en oikein osaa luokitella niitä menkoiksi koska yleensä kivut ovat hirveät(makaan itkien sändyllä burana purkin kanssa) Olenkin nyt miettinyt että olisiko mahdollisesti ollut kiinnittymis vuotoa?Olisi paljon asiaa mitä voisin kysyä ja kertoa mutten tiedä mistä aloittaisi :) ...piti lisätä että jos en laske viimeistä vuotoa niin nyt olisi n.kp 35. ja jos lasken niin vuoto alkoi kp 29.Välivuotoja ei muistaakseni ole koskaan ollut.(anteeksi jos ette ymmärrä viestiäni :) )
 
Viimeksi muokattu:
Hopeakissa: Soita ihmeessä lekurille! Mulla on vasta yk2 ja nyt mennään jossain kp60 hujakoilla ja pelkäsin soittaa.. Ajattelin etteivät ota mua vakavasti ja kun kuitenkin mulla on pidempi aika hormonaalista ehkäsyä takana, niin et sanovat vaan että pitää odottaa... Eilen sit soitin ja oi kuinka ihana ihminen sieltä mun puheluuni vastasikaan :) Rauhotteli ja sano, että ihan normaalia ettei välttämättä vielä ole raskautunut, vaikka ollaankin nuoria niin silti ei vielä tarkota että mikään olis vialla, että menkkoja säännöllistämään on lääkkeitä ja varattiin mulle sit ihan aika :) Ainoo huono homma on, että koska lääkärit on nyt kesälomalla, niin sain ajan vasta elokuun alkuun... Mutta sain kuitenkin! Tuli hyvä mieli :) Se terkkari kyllä ehdotti yksityiselle menemistä, mutta mä harkitsen vielä... Josko en ajattelis tätä vauvajuttua nyt pariin päivään ja ne menkat alkais? :) Huh, tulipa tuijotettua taas omaa napaa, tarkotuksena oli kuitenkin rohkasta sua, Hopeakissa, soittamaan sinne lekuriin... Sulle voi käydä kun mulle ja saat jonkun kivan hoitsun puhelimen päähän :) Ja onhan sulla noita yk:ta enemmän kun mulla, varmasti ottavat tosissaan!
 
Joo, hcg alle 1 eli negahan se, niinku arvelinkin.. :ashamed: Sain ajan lääkärille perjantaiks jossa ultrataan? Mitäkähän ne nyt mahdollisesti sieltä sit ettii.. Noh, saa nähä..

Oispa jo vkloppu, tulee raskas työviikko :ashamed: Nytkin kauhee jysäri ja pahoinvointi, eikä oo ees särkylääkettä! :kieh:

Huoh.
 
Naspula: Voi ei! :( Pahoittelut... Ja tuosta dokumentista, oli munkin mielestä tosi hyvä ja pidän muutenkin tuon Cherry Healyn tekemistä dokkareista. Itselläkin silmät kostui pariin otteeseen, varsinkin ihan lopuksi... Tosiaan, koska on meidän vuoro?

Taru: Hieno juttu, että sait ajan lääkäriin! :) Vaikka menikin niin pitkälle.

Heipä hei V_K! :wave: Onpas pulmallinen tilanne sulla... Oletkos testaillut tässä kierrossa?

Hopeakissa: Soittelet sinne lääkäriin vain! Kyllä ne sieltä sitten neuvoo sua. :)

ON: Aamulla herätessä oli taas sellainen olo, että vitut mä mitään raskaana olen, mutta ajattelin kuitenkin testata ettei jää vaivaamaan koko päiväksi. No, tyylipuhdas negahan sieltä tuli! :headwall: Siltikin repiminen ja vihlominen vain jatkuu, juuri hetki sitten mahasta vihlaisi niin kovasti, että teki mieli mennä kippuraan! :O Plaah...
 
Naspula pahoittelut :hug:

Täällä on yksi mamma silmät sikkurassa. Illalla meni varmaan kaks tuntia saada unta, kun maha nippaili kovin ja nivusten läheltä juili. Ei siis mitään kivuksi kutsuttavaa, mutta hyvin epämiellyttävä olo oli. Kun viimein nukahdin, meni puoli tuntia, niin tyttö alkoi itkemään. Oli jo eilen tosi räkäinen, ja yöllä sitten kuumetta mittailin pepusta ja neljäänkymppiin kipusi mittari :/ Lääkäriin mennään iltapäivällä. Oikein ihanaa, pomokin tykkää, kun viime viikolla olin itse kolme päivää saikulla, ja nyt sitten menee varmaan se kolme tämän mussukkani kanssa. Ainoa positiivinen asia on, että hänellä ei korkeasta kuumeesta huolimatta ole epilepsia alkanut paukuttamaan. Taitaa olla viimein lääkkeet taas tasapainossa!
 
V_K
Gril en ole vielä testaillut,ajttelin odottaa tämänviikon ja katsoa jos viikonlopunaikana testaisi,kun on ollut menkkamaista jomotusta aina välillä : / jos näyttää negaa niin harkitsen kokonaan siirtymistä tänne jos vain teille sopii :confused:

Kerron hieman itsestäni:Sähkösilmukkahoito minulle tehtiin alkuvuodesta, kaksi keskenmennyttä raskautta tuli ennen esikoista :( .Olemme päättäneet jo alussa että lapsi tulee kun on tullakseen enkä ole seuraillut ovista koskaan,mutta nyt viime kierrossa aloin ihan mielenkiinnon vuoksi seurailla ja odottaa tuleeko tulosta,jos sitä nyt alkaisi seurailla vai meneekö minulla hermot siihen stressailuun,kun muutenkin melkein joka kk odotan olevani raskaana :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 26.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Taru_..............kp60/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Naspula............kp49/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp43/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp43/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp35/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi

Kp 21-30


Punnabis..........kp29/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Grill................kp28/25-35.............22v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp28/27-37..........21v........yk3.................2.lapsi
Ruby88...........kp28/28-30..........23v.........yk10................1.lapsi
Agnes...............kp26/28..........24v............yk2................1.lapsi
thewholestory.....kp25/28-30.......24v..........yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp24/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi

Kp 11->20


Jonna_91..........kp20/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
Amalia89..........kp17/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi
Sunflower........kp14/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp14/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp13/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp13/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp11/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi

Kp 1-10


Mosmos..........kp9/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Pamsku............kp8/21-52...........22v.........yk8..................1.lapsi
Marpa..............kp8/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp7/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp6/28................22v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp2/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Ja Grill:n horoskooppi-tuokio:

Et ole nyt kovin kunnianhimoisella päällä ja siksi tunnet itsesi iloisemmaksi ja vapaammaksi. Yksi pieni tavoite on kaikki mitä nyt tarvitset. Hetken päästä pienet tavoitteet kasvavat suureksi saavutukseksi.

Joo no eihän mulla olekaan tällä hetkellä kuin yksi pieni tavoite... :kieh: Taas tämä aika kuusta, että vois vajota pariks päiväks koomaan! Nyt mulla on vielä jotenkin erilainen olo kuin ennen... Tai en tiedä, voi olla että kuvittelenkin. :D

V_K: Kyllä tänne aina mukaan mahtuu! Tietty parempi jos voisit siirtyä suoraan plussaneissiin.

Memsie: Voi! :( Paranemisia pikku-neidille!
 
Nyt mä sen päätin! Jos en vieläkään sitä plussaa saa, niin läväsen sen tatuoinnin itseeni! Käsken miehen tänään jo alkaa alustavasti kyselemään siltä kaveriltaan että mikä maksais ja koska se vois ehtiä sen tehdä. =) Ja muokkaan siitä kuvasta sopivan kokoisen... Tai oikeestaan en oo vieläkään osannut päättää otanko haluamani tekstin vai kuvan. :D Joo tälläinen pieni "kaikkia kiinnostaa" -juttu tähän iltapäivään. ;)
 
Grill mulle tuli kans heti mieleen et ota molemmat ;)

Muoks. Pitäisköhän mun lisätä jotain yrittämiseenkin liittyvää tähän viestiin..Ovisplussa on jälleen kerran hakusessa, mut ei oo vielä näkynyt. Viimeks tällaisessa clomi-kierrossa se tuli kp18, eli jos huomenna ei oo plussa testissä niin oon kyllä vähän pettynyt, en ois halunnut et se enää yhtään ton myöhempään on vaan ennemmin samaan aikaan tai aikaisemmin :|
 
Viimeksi muokattu:
Grill: Tosi kiva idea. Itsekin olen tatuoinnista haaveillut kauan, mutta en ole vielä rohjennut.

ON:Ei ole menkkaoireita vieläkään ilmaantunut vaikka niiden pitäis olla jo täysillä päällä, sillä vuodon pitäis alkaa parin päivän sisällä. Rinnat ei ole arat, mutta nännien kohdalla verisuonet näkyy tosi selkeesti. Onko teillä ikinä ollut vastaavaa? Vatsassa ei kyllä ole mitään kipuja tällä hetkellä, mutta viime viikonloppuna oli parin tunnin ajan outoa vatsakipua.

Olen tehnyt pienen elämäntapamuutoksen ja alkanut kuntoilemaan reilusti enemmän. Käyn noin 5 kertaa viikossa salilla kunnon treeneissä. Ois nimittäin jokunen kilo pudotettavaa. Joten voihan se olla että tästä syystä kroppa on vähän sekaisin, mutta saa nähdä...

Ovulaatiosta ei ole mitään tietoa. Ei ole nimittäin ollut tarvetta testata, sillä mies on muutenkin aika innokas petihommissa ja joka toinen päivä tulee kuitenkin peuhattua. Ensi kierrossa sitten alan varmaan testailemaan ovulaatiota, jotta vois sitten varmistua että edes ovuloi.
 
Siis ei perhanan perhana... Likalla huitonut koko päivän kuume yli neljänkympin.... nyt annoin viimeks kolmelta tuplalääkkeen, panadol-supon ja pronaxenia päälle ja taas kuume pepusta mitattuna 40,7!!!!!!! Tää ei ole todellista. Tää virus kun saadaan miehen kanssa, ni siinä meni sit se pitkään ja hartaasti suunniteltu kahdenkeskinen Tallinnan-matka. Ja voi tuota pientä raasua... Aivan naatti. No tietysti, olisinhan minäkin. Mut en ymmärrä, kun ei se kuume laske ku tonne 39 hujakoille ja alkaa taas nousta. Onneksi on sentään juonut hyvin, ja syödäkin jaksanut hiukan.
 
Taru_ Kiitos tsempeistä! :) Enköhän mää sitte uskalla soittaakki. Mutta ajattelin odottaa ensi viikon maanantaihin, että on heti reippaasti myöhässä, jotta ottaisivat tosissaan. :) Mukava, että oot saanu omia asioita hoitoon. Kyllä ne asiat sitte elokuussa selviää, elet ole jo silloin plussannut, kuka tietääkään. ;)

Naspula Voi ei.. :hug: :(

V_K Kinkkisen puoleinen tilanne kyllä.. testailla kannattaa! Ja mukaan mahtuu aina, tänne meidän porukkaan. :flower:

Grill :hug: ..toivoa sulla vielä on hyvinki, ku kiertopäiviä kurkkii! Toivoa on, kunnes täti tormaa fyysisesti paikalle. :) Tatska-idean toteutukseen mars, jos plussaa ei näy. :D

memsie Voi rassukka pikku potilasta. :( Toivon pikaista paranemista pienelle. :flower: Kunpa se ei teihin kahteen vielä tarttuis, että pääsisitte reissun päälle. Tallinna on niin ihana paikka, että sitä kannattaakin odottaa. :) :heart:
 
JeejeejeejeejeejeejeejeeJeejeejeejeejeejeejeejeeJeejeejeejeejeejeejeejee!!! :flower:
Mulle saa päivittää KP1 YK3! Ja voishan siihen laittaa sit sen 40-60 kierron pituudeksi....

Nyt mä oon ihan hämilläni, pitäskö tässä kierrossa nyt tarkkailla ovis ja muut (jotta tietäis toimiiko kroppa) vai pitäiskö olla tekemättä ja ajattelematta mitään (että tulis raskaaksi)? Mitä ite tekisitte mun tilanteessa? :)

Ruby88: Voi kun mäkin jaksaisin alkaa tollalailla kuntoilemaan :) Käyn tällä hetkellä myös lenkillä joka päivä, mutta ne on sellasia puolen tunnin mittasia koirien pissitys lenkkejä... Mulla ei oikeastaan olis kun muutama kilo pudotettavana (jos sitäkään) mutta kiinteytettävää olis sit enemmän... Tsemppiä sulle :)

Memsie: Ikävää kun lapsi on kipeenä... :( Mikä siellä on tilanne nyt tänään? Nyt otat vitamiinit sun muut heti ja käsket miekkoses ottaa kanssa, taistelette flunssaa vastaan! On tärkeetä, että parilla on yhteistä aikaa ja mikäs sen ihanampaa kun lähteä vielä ulkomaille sitä viettämään. :) Ite haluisin kans Viroon kylpylään...
 
Sunflower, Amalia: Ehkä muuten ottaisinkin molemmat, mutta niitä ei saa mitenkään yhdistettyä ja sen tekstin olen suunnitellut ottavani tuohon maha-kylki alueelle eli en taida rohjeta ottaa siihen tatuointia ennen kuin oon nyt edes yhden raskauden "hoitanut" pois alta. :D

Ruby: Mullekin tämä haaveilemani kuva on ensimmäinen ja kauan sitä on suunniteltu. :) Ja oon niin kateellinen kun ehdit/jaksat käydä 5 kertaa viikossa salilla! :O Itse kun käyn "vain" 1-3 kertaa viikossa. :ashamed:

ON: Pikkuisen juilii... : / Mut enpä sitten mistä johtuu, vois kyllä olla ihan "maha sekaisin -juilimista" (sori :D). Toivo elää! ;) Oon tässä todennut, että turhaan sitä yrittää esittää ettei se toivo raskaudesta olisi koko ajan mukana, kyllä sitä ihan yhtä korkeelta joka tapauksessa tippuu. :)
 

Yhteistyössä