Haluan kertoa minkälaiset yritykset perustamassa:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tiedän ne kaikki yritykset:). Se ei ole sama, se on aivan erilainen tulee olemaan, sekä mulla toisessa kaupassa löytyy ei pelkästään kaalusteita, myös merkkivaatteet ja sellaista mitä ihmisiä kiinnosta

Niin ketä ne kiinnostaa? Oletko sä kysellyt ihmisiltä SUOMESSA minkälaiset vaatteet ja huonekalut kiinnostaa?

Ne vaatteet mitä sä edellisessä liikkeessäsi myit, kiinnosti ehkä alle prosenttia suomalaisista. En halua lannistaa, mutta oikeesti jos haluat yrityksen joka menestyy, ota selvää mikä myy.

[QUOTE="vieras";26527478]Niin ketä ne kiinnostaa? Oletko sä kysellyt ihmisiltä SUOMESSA minkälaiset vaatteet ja huonekalut kiinnostaa?

Ne vaatteet mitä sä edellisessä liikkeessäsi myit, kiinnosti ehkä alle prosenttia suomalaisista. En halua lannistaa, mutta oikeesti jos haluat yrityksen joka menestyy, ota selvää mikä myy.[/QUOTE]

Mistä sä tiedät mitä mä myyn? Onko sulla kuvia tuoteista vai jotai tietoa?:D. Vaikka viime kauppa ja vatteet voi olla kiinnostunut ale 1% silti myyntiä oli suht paljon vaikka kauppa ei ollut edes mainoksissa missään, ongelmana vaan se että kuulut oli isot, kun oli keskustassa mulla myös liike

Kai ymmärrät, että niitä tosi kalliita merkkihuonekaluja ei ole köyhillä suomalaisilla varaa ostaa, että kannattaisi suunnata markkinointi itään ja myydä venäläisille, kielitaitokain sulla löytyy ja tunnet varmaan venäläisten mieltymykset tyylin suhteen. Miehesi voi samalla tehdä heille remonttia, olisitte kokonaisvaltainen sisustus tiimi yhdessä.

Mistä sä tiedät mitä mä myyn? Onko sulla kuvia tuoteista vai jotai tietoa?:D. Vaikka viime kauppa ja vatteet voi olla kiinnostunut ale 1% silti myyntiä oli suht paljon vaikka kauppa ei ollut edes mainoksissa missään, ongelmana vaan se että kuulut oli isot, kun oli keskustassa mulla myös liike

En mä tiedäkään, eikä sillä niin väliä. Mä kysyinkin että ketä ne tuotteet kiinnostaa, kun sanoit että toisessa kaupassa löytyy huonekaluja ja vaatteita mitkä ihmisiä kiinnostaa. Eli mistä tiedät mitkä tuotteet suomalaisia kiinnostaa? Oletko jossain kysellyt?

[QUOTE="vieras";26527578]En mä tiedäkään, eikä sillä niin väliä. Mä kysyinkin että ketä ne tuotteet kiinnostaa, kun sanoit että toisessa kaupassa löytyy huonekaluja ja vaatteita mitkä ihmisiä kiinnostaa. Eli mistä tiedät mitkä tuotteet suomalaisia kiinnostaa? Oletko jossain kysellyt?[/QUOTE]

Milanna varmaan ajattelee, että se mikä häntä itseään kiinnostaa, kiinnosta tottakai myös kaikkia muita. Ja koska muut eivät ole yhtä rikkaita, niin siksi rinnalle myös halpakauppa. No onneksi heillä tosiaan rahaa riittää näihin kokeiluihin ja kauppaleikkeihin.

MILLÄ TAVALLA MULLA KAIKKI YRITYKSET MENEE NURIIN? Oi sorry isot kirjaimet oli päällä haha:D. Siis niin miten niin?

Mulla mikään yritys ei mennyt vielä nuriin, vaan itse alitoin kiinni yhden yrityksen, koska tuli muutoksia elämään

[QUOTE="vieras";26525766]1. Kalusteiden kuljetukset maksaa yllättävän paljon, mahtaneeko ostajia löytyä. Useimmat kuitenkin haluavat nähdä luonnossa ne kalusteensa ennen ostopäätöstä.

2. Ei kannata alennus nimellä myydä vaan jollain päivän tarjouksella. Kiinnostavia tarjouksia jos keksit, niin joku voi ostaakin.

3. Jos kyseessä on sellaiset mekot, missä on niitä hörhelöitä edessä roikkumassa, niin uhohda koko juttu.[/QUOTE]

Sillähän on niitä aiksempia finveran rahoilla ostettuja mekkoja kaapit täys. Ja oikeasti kannattaisi suomen kieltä osaavan tehdä nettisivut. On miehen yrityksen sivut täynnä kirjoitusvirheitä...

Tota, mä päätin laita kuvia, kun haluan näyttää minkälainen noin kaluste kauppa on. Mutta tämä on vain pikku osaa tuotteita ja laitan sen siks kun nämäkin löytyy Suomessa, en vaan halua kaikki muut merkit mainosta, kun ne ei löytyy ja muut merkit jotka en linkitänyt on vielä kalleimmasta päästä ja on jotkut halvempikin... niin linkitän vain nää, ettei modet olisi vihaisia ja kun en itsekään kovin halua että mun kauppa joskus joku tänne taas linkittää monta kerta päivässä, koska tämän perusteella myöhemmin kukaan ei kuitenkaan tunnista mun kaupan

Aijaa.com - 10410859

Aijaa.com - 10410860

Aijaa.com - 10410861

Aijaa.com - 10410862

Aijaa.com - 10410863

[QUOTE="vieras";26528116]Ajattelitko alkaa diilata Meksikosta verkkokauppamyyntiin vastaavia rättejä ja kuppeja joista tännekin innokkaasti kuvia laittelit?[/QUOTE]

En, tämä tuote on yks ja ainoa joka menee myyntiin ja aika suosittu siellä, täällä kukaan ei tästä tiedä

[QUOTE="Minna";26528344]Suuruudenhulluudessasi luulet olevasi ainoa Suomessa asuva joka on ikinä käynyt Meksikossa ja tietää mitä siellä myydään.[/QUOTE]

Siis ootko tosissaan?:O Jos mä niin luulen niin pakko olla aivan crazy, mutta näköjään sä luulet niin. Mä luulen tuskin tästä tietä 95-99% suomalaisista, vaikka joku menekin sinne, tämä tuotetta siellä kukaan ei mainosta, ei se tarkoita että joku heti tietä

Tota, mä päätin laita kuvia, kun haluan näyttää minkälainen noin kaluste kauppa on. Mutta tämä on vain pikku osaa tuotteita ja laitan sen siks kun nämäkin löytyy Suomessa, en vaan halua kaikki muut merkit mainosta, kun ne ei löytyy ja muut merkit jotka en linkitänyt on vielä kalleimmasta päästä ja on jotkut halvempikin... niin linkitän vain nää, ettei modet olisi vihaisia ja kun en itsekään kovin halua että mun kauppa joskus joku tänne taas linkittää monta kerta päivässä, koska tämän perusteella myöhemmin kukaan ei kuitenkaan tunnista mun kaupan

Aijaa.com - 10410859

Aijaa.com - 10410860

Aijaa.com - 10410861

Aijaa.com - 10410862

Aijaa.com - 10410863

Ainoastaan viimeisen linkin kaluste edes jotenkin siedettävä, muut on todella rumia eikä yhtään mun makuun. Mä haluan aivan erilaisia kalusteita.

[QUOTE="Minna";26528360]Ainoastaan viimeisen linkin kaluste edes jotenkin siedettävä, muut on todella rumia eikä yhtään mun makuun. Mä haluan aivan erilaisia kalusteita.[/QUOTE]

tämä vain pieni osa, löytyy myös maalaisromanttinen tyyli. Moderni tyyli yhdestä maasta ja merkkikaalusteita, mutta näistä olen hilja... koska näitä ei täällä ainakaan ole:D... mutta kaikki kalusteet ei siis ole halvasta päästä, jokaisella on merkki ja laatu