V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en huija ketäänvaan annan mahdollisuuden että köyhätkin saavat kivoja tavaroita, sisustus ja merkkivaatteet....
Sä et ymmärrä
1. kalustekauppa jonka avaan, siellä en myy mitään halvalla, en edes voi kun ne kaikki on merkkikaalusteet...
2. Toinen kauppa se on uus juttu ja idea, siellä myös kalusteet mutta erilaiset niin kuin esim on24:lla ja merkkivaatteet ja muuta aloitan myydä isoilla alennuksilla, mutta sen idean miten se toimii en voi kertoa, myös teen 2 yrityksen kaa yhteystyötä
Sä et ymmärrä
1. kalustekauppa jonka avaan, siellä en myy mitään halvalla, en edes voi kun ne kaikki on merkkikaalusteet...
2. Toinen kauppa se on uus juttu ja idea, siellä myös kalusteet mutta erilaiset niin kuin esim on24:lla ja merkkivaatteet ja muuta aloitan myydä isoilla alennuksilla, mutta sen idean miten se toimii en voi kertoa, myös teen 2 yrityksen kaa yhteystyötä
Mun mielipide on se et keskity yhteen kerrallaan. Nettikauppoja on sen verran paljon et vasurilla tehdyt kaupat skipataan todella helposti.
Ja toinen neuvo on se et ota tällä kertaa enemmän asioista selvää ja hanki kunnon kirjanpitäjä, ettei tarvi täällä sit vääntää ratakiskosta esim. alv:n käyttäytyminen.
2. Verkkokauppa, missä joka päivää on uudeet ja isot alennukset ( niin kuin citydeal, paitsi vähän erilaisempi versio ), enemmän kuin verkkokauppa, mutta ei mikään tavallinen tai perus, se on mun uus keksintö, teen myös yhteistyötä kahden yrityksen kaa
Luuletko että olen idiottihaha, mutta joo hassua
Ei tarvikaanjokainen tekee niin paljon kuin jaksa, tää on mulle pientä
Mä tiedän ne kaikki yritykset. Se ei ole sama, se on aivan erilainen tulee olemaan, sekä mulla toisessa kaupassa löytyy ei pelkästään kaalusteita, myös merkkivaatteet ja sellaista mitä ihmisiä kiinnosta