Haluan kertoa minkälaiset yritykset perustamassa:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26526266]Repesin totaalisesti tälle kommentille :laugh:

Venakko on hyväntekijä joka antaa meille kurjille köyhille mahdollisuuden haalia kauheeta paskamateriaa.[/QUOTE]

Olisi kiva tietää mikä on Venakon määritelmä köyhälle btw :D Venakko pelastaa maailman köyhät, tämä olis se missio jonka enkeli kertoi.

Jos sä myyt kalliita huonekaluja halvalla, niin sä itse maksat sen erotuksen, eli teet tappiota. Vai meinaatko että huonekalujen valmistaja myy sulle yhtä halvalla?

Ne Citydealit ym. perustuu siihen että yritys (yleensä aloitteleva) ostaa diilin jolla myy omia palveluitaan halvemmalla, mutta saa "kaupan päälle" mainosta. Jos riittävän moni asiakas kiinnostuu diilistä, se toteutuu. Jos ei, firma on ostanut palvelun muttei saa tuotteitaan myytyä.

[QUOTE="vieras";26526382]Jos sä myyt kalliita huonekaluja halvalla, niin sä itse maksat sen erotuksen, eli teet tappiota. Vai meinaatko että huonekalujen valmistaja myy sulle yhtä halvalla?

Ne Citydealit ym. perustuu siihen että yritys (yleensä aloitteleva) ostaa diilin jolla myy omia palveluitaan halvemmalla, mutta saa "kaupan päälle" mainosta. Jos riittävän moni asiakas kiinnostuu diilistä, se toteutuu. Jos ei, firma on ostanut palvelun muttei saa tuotteitaan myytyä.[/QUOTE]

Sä et ymmärrä:)

1. kalustekauppa jonka avaan, siellä en myy mitään halvalla, en edes voi kun ne kaikki on merkkikaalusteet...

2. Toinen kauppa se on uus juttu ja idea, siellä myös kalusteet mutta erilaiset niin kuin esim on24:lla ja merkkivaatteet ja muuta aloitan myydä isoilla alennuksilla, mutta sen idean miten se toimii en voi kertoa, myös teen 2 yrityksen kaa yhteystyötä

Mun mielipide on se et keskity yhteen kerrallaan. Nettikauppoja on sen verran paljon et vasurilla tehdyt kaupat skipataan todella helposti.
Ja toinen neuvo on se et ota tällä kertaa enemmän asioista selvää ja hanki kunnon kirjanpitäjä, ettei tarvi täällä sit vääntää ratakiskosta esim. alv:n käyttäytyminen.

1. kalustekauppa jonka avaan, siellä en myy mitään halvalla, en edes voi kun ne kaikki on merkkikaalusteet...

2. Toinen kauppa se on uus juttu ja idea, siellä myös kalusteet mutta erilaiset niin kuin esim on24:lla ja merkkivaatteet ja muuta aloitan myydä isoilla alennuksilla, mutta sen idean miten se toimii en voi kertoa, myös teen 2 yrityksen kaa yhteystyötä

Joo, en todellakaan ymmärrä!

Sä myyt kalliilla ja annat köyhille alennusta vai?

[QUOTE="vieras";26526487]Joo, en todellakaan ymmärrä!

Sä myyt kalliilla ja annat köyhille alennusta vai?[/QUOTE]

Mulle tulee 2 eri kauppa, yks on kalusteekauppa missä kailliit tavarat... toinen on uus keksintö, siletä saa saada tavarat halvallakin, mutta ei samoja jotka on kaupassa numero uno

Tää ei ole nyt mitään kuittailua, mutta pakko kysyä tässä kohtaa että onko sun suomenkielen taito parempi kun puhut kuin mitä kirjoitat? Vai teetkö englanniksi näitä sopimuksia? Siis ihan ettei nyt vaan sattuis mitään tommosten erikois-suuralennusmyynti-yhteistö -projektien kanssa..? Vai onko miehesi tulkkina näissä sopimusasioissa ja tarkistaa paperit joihin olet nimesi laittamassa? Kun ei voi avata uutta kauppaa suurilla alemyynneillä, avajaistarjoukset joistain tuotteista eli se "houkutin" alkuun on eri asia. :)

Mun mielipide on se et keskity yhteen kerrallaan. Nettikauppoja on sen verran paljon et vasurilla tehdyt kaupat skipataan todella helposti.
Ja toinen neuvo on se et ota tällä kertaa enemmän asioista selvää ja hanki kunnon kirjanpitäjä, ettei tarvi täällä sit vääntää ratakiskosta esim. alv:n käyttäytyminen.

Olen samaa mieltä siitä, että kannattaisi keskittyä yhteen asiaan kerrallaan. Verkkokaupoissa on todella paljon kilpailua, ja varsinkin jos kyseessä on liike, jossa tuotteet ovat kalliita, sen pitää olla hyvin suunniteltu (enkä tarkoita vain sivujen ulkonäköä ja toimivuutta) ja siihen pitää panostaa jos haluaa, että se lähtee onnistuneesti käyntiin. Sitten kun yksi liike toimii hyvin ja vakaasti, voi miettiä muita ideoitaan. Itse en ainakaan perustaisi samaan aikaan kahta yritystä, koska epäonnistumisen riski kasvaa siinä.

• Tykkää
Reactions: IhanaaMahtavaa
[QUOTE="vieras";26526530]Olen samaa mieltä siitä, että kannattaisi keskittyä yhteen asiaan kerrallaan. Verkkokaupoissa on todella paljon kilpailua, ja varsinkin jos kyseessä on liike, jossa tuotteet ovat kalliita, sen pitää olla hyvin suunniteltu (enkä tarkoita vain sivujen ulkonäköä ja toimivuutta) ja siihen pitää panostaa jos haluaa, että se lähtee onnistuneesti käyntiin. Sitten kun yksi liike toimii hyvin ja vakaasti, voi miettiä muita ideoitaan. Itse en ainakaan perustaisi samaan aikaan kahta yritystä, koska epäonnistumisen riski kasvaa siinä.[/QUOTE]

Lisään vielä, että olen itse yrittäjäperheestä, joten tiedän millaista yritystoiminnan aloittaminen ja pyörittäminen voi olla.

2. Verkkokauppa, missä joka päivää on uudeet ja isot alennukset ( niin kuin citydeal, paitsi vähän erilaisempi versio ), enemmän kuin verkkokauppa, mutta ei mikään tavallinen tai perus, se on mun uus keksintö, teen myös yhteistyötä kahden yrityksen kaa

Ei taida olla keksintö, tuollainen on jo olemassa kalusteille ja vielä suomeksi: https://www.dalani.fi/home.php?keep_https=yes

Joka päivä vaihtuvat jopa 70% tarjoukset.

[QUOTE="vieras";26526541]Olen samaa mieltä siitä, että kannattaisi keskittyä yhteen asiaan kerrallaan. Verkkokaupoissa on todella paljon kilpailua, ja varsinkin jos kyseessä on liike, jossa tuotteet ovat kalliita, sen pitää olla hyvin suunniteltu (enkä tarkoita vain sivujen ulkonäköä ja toimivuutta) ja siihen pitää panostaa jos haluaa, että se lähtee onnistuneesti käyntiin. Sitten kun yksi liike toimii hyvin ja vakaasti, voi miettiä muita ideoitaan. Itse en ainakaan perustaisi samaan aikaan kahta yritystä, koska epäonnistumisen riski kasvaa siinä.[/QUOTE]

Juuri näin ottaen vielä huomioon edellisen firman kohtalon (ei tuottanut edes tarpeeksi, että Venakko olisi päässyt taksilla paikalle avamaan putiikkia). Ne vaatteet on vielä Venakolla varastossa myymättä.

Sit voisit vielä keskittyä siihen pieneen vauvaasi. Hän tarvitsee sinua nyt 5 viikon poissaolon jälkeen. Mutta ei, Venakko vain perustaa taas 3 firmaa ihmeselityksillä. Mitään liiketoimintasuunnitelmaa ei tietenkään laadita. Sehän olisi ihan ajantuhlausta.

[QUOTE="nainen";26526543]Ei taida olla keksintö, tuollainen on jo olemassa kalusteille ja vielä suomeksi: https://www.dalani.fi/home.php?keep_https=yes

Joka päivä vaihtuvat jopa 70% tarjoukset.[/QUOTE]

Mä tiedän ne kaikki yritykset:). Se ei ole sama, se on aivan erilainen tulee olemaan, sekä mulla toisessa kaupassa löytyy ei pelkästään kaalusteita, myös merkkivaatteet ja sellaista mitä ihmisiä kiinnosta

[QUOTE="vieras";26526530]Olen samaa mieltä siitä, että kannattaisi keskittyä yhteen asiaan kerrallaan. Verkkokaupoissa on todella paljon kilpailua, ja varsinkin jos kyseessä on liike, jossa tuotteet ovat kalliita, sen pitää olla hyvin suunniteltu (enkä tarkoita vain sivujen ulkonäköä ja toimivuutta) ja siihen pitää panostaa jos haluaa, että se lähtee onnistuneesti käyntiin. Sitten kun yksi liike toimii hyvin ja vakaasti, voi miettiä muita ideoitaan. Itse en ainakaan perustaisi samaan aikaan kahta yritystä, koska epäonnistumisen riski kasvaa siinä.[/QUOTE]
Ei tarvikaan:) jokainen tekee niin paljon kuin jaksa, tää on mulle pientä

Toivotavasti nyt onnistuu. Ettei käy niinkuin viimeksi, työmatkakulut suuremmat kuin tulot kaupasta.
Että toivottavasti olet lakimiehen lisäksi konsultoinut jotain talousihmista, tai edes merkonomia ja kannattavuuslaskelmat tehty.
Tsemppiä :)

facepalm-01vwzv.jpg

Ei tarvikaan:) jokainen tekee niin paljon kuin jaksa, tää on mulle pientä

No sehän on kiva, että kahden yrityksen perustaminen tuosta vain on sulle pientä... Tiedän muuten erään toisenkin, jolle yrityksen perustaminen oli pientä ja kävi tuosta vain. Nyt on takana kolme konkurssia. Enää ei yrityksiä voi perustella, vaikka varmasti haluaisi, sillä on sen verran paljon velkaa edellisistä.

Mä tiedän ne kaikki yritykset:). Se ei ole sama, se on aivan erilainen tulee olemaan, sekä mulla toisessa kaupassa löytyy ei pelkästään kaalusteita, myös merkkivaatteet ja sellaista mitä ihmisiä kiinnosta

Nii! Milanna on paras ja energisin ja viisain ja sanoinko jo paras, nii ja rikas. Ettäs tiedätte. Tässä kai Milannan pohjimmainen viesti tässäkin ketjussa.