Antaako musta epätoivoisen kuvan..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deittailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

deittailija

Vieras
Olen tehnyt profiilin deittisivustolle. Tullut viestejä,vastannut niihin,lähettänyt viestejä ,saanut vastauksia,käynyt treffeillä ym. No nyt sit yks tyyppi lähestyi mua viestillä johon vastasin,pisti takas viestiä ja mä sitten tietysti taaas ja nyt sit se ión ihan hiljaa...samaan aikaan ollaan linjoilla ym mut ei oo viimesen viestiin enää vastannut,nyt mietin et miksei? Kehtaanko nyt lähettää viestin et lopahtiko kiinnostus vai mikä tuli vai tekeekö se musta epätoivoisen olosen? Ite nimenomaan toivoi et vastaisin sille,odottelee vastausta. Eikä siinä mun viimesessä viestissä nyt ollut mitään mistä vois nokkiinsa ottaa mut jos ei sitten kiinnostanukkaa enäää ni miksei voi sanoa suoraan,ei mun elämä siihen kaadu. Ja en usko noihin palstoihin sen kummemmin, mutta täytyyhän toikin tapa nyt koittaa.

Kaikki sanonut mulle irl ja jopa täällä palsatalla et nyt kun olen sinkku ni miksen deittaile ja katsele mitä tarjontaa olis ja nyt olen niin tehnyt eli pilke silmäkulmassa mennään mut jos tuliskin joku todellinen ehdokas vastaan ni mikäettei sitä ihan tosissaan sit tapailis mut nyt näin.Ja kaikille olen selväks tehnyt mitä etin ja mitä en joten siitä ei nyt kii pitäs olla.

Yleensä jos hakee seuraa deittisivuston kautta antaa halvan vaikutelman. Minä pidän netistä seuraa etsijöitä niin törkeän rumina tai jotenkin vastenmielisinä ihmisinä että en osaa arvostaa niitä yhtään.

Juu,pallo on nyt sillä. ja sulle "vieras" ,eipä nää mitä mä olen tavannut ole olleet mitenkään vastenmielisiä tai rumia,kaikki nyt ei vaan sovi kaikille.
Kyllä mäkin tuolla ihan netin ulkopuolella saanut seuraa,siitä ei ole kysymys mutta testataan nyt tämäkin tapa vaikka en oikeen usko tähän mutta aina voi koittaa:)

Et aika törkeesti kyllä sanottu!

Yhteistyössä