minä jatkan taas tästä miehestä josta jo täällä kyllästymiseen asti jauhanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja taas minä;26996130:
Jos nyt en laita sille mitään ja katson tuleeko sieltä jotain,en siis odota mut katon jos. Kun kuitenkin ollut eilen kännissä ni jos on jotain sanomista ni kai sen voi sit selvinpäinkin sanoa. Ainoa vaan et jos se sattuis nyt sit soittamaan ni vastaanko...? kai sit olis vastattava ja sanottava jotain.

Mä olen nähnyt pelimiehiä mutta ne ei ole olleet tälläsiä alkuunkaan,ne on lopettanut aika pian kun ovat tajunneet et mua ei kiinnosta olla niiden panokirjan nro 20. Tän kanssa oltiin kun vanha pari. Seksiäkään ollut ku muutama kerta(nekin olis kai pitänyt jättää väliin näin kun jälki"viisas" on).

En mä rupee enää satuttamaan itteeni,olen jo niin paljon itkenyt tätä.

No jos soitot tuppaavat tulemaan aina viikonloppu iltaisin ja öisin niin mä en vastaisi. Se on von vonk silloin vaan. Humalainen pildenkipeä mies ei ole parasta keskusteluseuraa.

[QUOTE="mä vaan";26996112]Ihan aluksi ei varmasti kukaan luota toiseen niin täydellisesti etteikö pieni kiinnostus toisen tekemisistä olisi ihan normaalia. Nythän ei puhuta mistään vakiintuneesta parisuhteesta vaan siitä ns. alkuhuumasta ja seurustelun aloittamisesta. Silloin toisen kanssa haluaa olla tietää missä mennään.
Ja ilman mitään tunteita ei ole mitään mustasukkaisuuttakaan. Se on ihan normaali tunne eikä mitään sairaalloista omistushalua. Ihminen kuitenkin haluaa pitää sen mahdollisen kumppaninsa lähellään, henkisesti ja fyysisesti.
Jos mä en olisi vieläkin mustis mun miehestä (10 vuotta naimisissa) en usko että olisin kyseisestä miehestä niin kovin kiinnostunut enää muutenkaan. Ja silti kyllä luota häneen.[/QUOTE]

Sä et mitenkään voi yleistää sun suhdetta koskemaan kaikkia maailman ihmisiä. Kiinnostus toisen tekemisistä on ihan eri asia kuin mustasukkaisuus. Mua kyllä kiinnostaa, miten miehen päivä on mennyt ja miltä siitä tuntuu, mutta tämä ei liity mitenkään mustasukkaisuuteen.

Luotan puolisooni sataprosenttisesti ja mulla on hyvä itsetunto. Samoin puolisoni minuun. Miksi siis pitäisi epäillä hänen tekemisiään pienimmässäkään määrin?

Mustasukkaisuuteen liittyy aina pieni epäily siitä, etteikö toinen pysyisi sovituissa säännöissä, tai joku muu häntä vähän viekottelisi. Tai jotenkin se, että toinen arvostaisi jotakuta muuta enemmän kuin sinua. Jonkinlainen luottamuspula siis. Tai huono itsetunto.Toisaaltahan tähän myös liittyy se, että ihmiset myös käsittää mustasukkaisuuden käsitteenä hyvin eri tavoin ja jne. Itse en voisi olla suhteessa mustasukkaisen ihmisen kanssa, se on koettu jo.

Oikeasti kovin mustasukkaiset ihmiset ovat rasittavia, eikä se liity edes välttämättä pettämiseen tms. Äitini uusi miesystävä oli todella mustasukkainen siitä että vietin aikaa äitini kanssa, todella turhaa ja kaikkien hermoja rasittavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26996172:
Aivan. Sitä mietinkin, että onko tämä mies lainkaan oikea ap:lle? Tulisiko seurustelusta mitään vai jatkuisiko ap:n epävarmuus? Vaikka mies olisikin tosissaan, niin sössisikö ap koko jutun ylianalysoinnillaan? Ikävä kyllä luottamuksen puute vaikuttaa suhteeseen, vaikka miten koittaisi ylianalysoida vain omassa päässään. Sen vuoksi ap:lle sopisi ehkä sellainen mies, jonka kanssa hänen ei tarvitse lainkaan käydä tällaista analysointia toisen sanoista ja tekemisistä.

Todennäköisesti sössin kaikki jutut jatkossa ihan vaikka ei olis tarkoituskaan. Sen mä tiedän et meillä oli kivaa ja tunsin et voin olla sen kanssa niin kuin olen ja ei mun tullu kertaakaan mieleen mitään et sil olis toinen tai mitään muitakaan säätöjä. Esitteli mua kavereilleen ja isänkin tapasin(ei esitelty) sen lapsetkin näin ,mutta ei sillonkaan tietysti esitelty,sen jopa minä tajusin et siinä vaiheessa esitellä vielä.
Ja tiedän edellisestä suhteesta sen mitä se sit on kun luottamus menee..

Alkuperäinen kirjoittaja taas minä;26996173:
Mä en osaa vastata sun kysymyksiin,mutta mulla on aina ollut tää tapa et analysoin kaikki ,eleet ja ilmeet ja sanomiset,sen on kaikki huomannut.Jopa tää mies.

ehkä kaiken takana on se et ex petti mua ja jätti toisen takia,on varmaan siitäkin jäänyt jotain trumoja. Vaikka luulin etten uskalla aloittaa uutta juttua ni uskalsin tän kanssa kuitenkin. Eikä tälläset pelaamiset auta asiaa yhtään.
Eli pelkäät, että tämä mies tekee sulle saman kuin exäsikin? Noh, hänhän voi tehdä sen, vaikka nyt sanoisikin, että haluaa olla sun kanssasi. Hän voisi tehdä sen, vaikka olisitte naimisissakin. Varmaan kuitenkin ymmärrät, että on aika rankkaa olla syyllinen ennenkuin on edes tehnyt mitään väärää? Kuitenkin epäilet miestä jo valmiiksi ihan vaan sen vuoksi, että hän on mies? Voi olla, että sun ei kannattaisi aloittaa suhdetta vielä yhtään kenenkään kanssa. Vasta sitten, kun pystyt taas luottamaan tai luottamaan edes sen verran, että et tee uudesta suhteesta itsellesi jo heti alussa liian vaikeaa kestettäväksi.

[QUOTE="vieras";26996168]No mä oon eri mieltä. Mun mielestä ap on vaan rehellinen, jo tekee niin. Enemmän pelaamista on se, että ap:kin on linjalla vastaan-en vastaa-vastaan, kuin että johdonmukaisesti sanoo, miten asiat on. Tai siis mies voi käsittää sen pelaamiseksi ap:n puolelta.[/QUOTE]

Mutta ap on jo tehnyt kantansa selväksi. Ja mies on kertonut ettei ole kiinnostunut. Joten mitään uutta informaatiota ei ole jaettavana näiden kesken. Mun mielestä ap:n pitää unohtaa koko juttu ja antaa asian olla. Ei soittoja, ei viestejä eikä mitään.
Yksin mies tuskin jaksaa pelailla, ilman hedelmällistä maaperää.

[QUOTE="mä vaan";26996215]Mutta ap on jo tehnyt kantansa selväksi. Ja mies on kertonut ettei ole kiinnostunut. Joten mitään uutta informaatiota ei ole jaettavana näiden kesken. Mun mielestä ap:n pitää unohtaa koko juttu ja antaa asian olla. Ei soittoja, ei viestejä eikä mitään.
Yksin mies tuskin jaksaa pelailla, ilman hedelmällistä maaperää.[/QUOTE]

Täss olen samaa mieltä kyllä,jos mä en soita tai tekstaa sille tai mitään ni tuskin se kauan jaksaa yksinkään. Ja jos sit oliskin niin et joku kaunis kerta tulis vaikka viesti et haluaa tavata niin sillon vois olla eri asia kun mies olis itekin miettinyt mitä elämällään haluaa kun ei sitä itekään tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26996212:
Eli pelkäät, että tämä mies tekee sulle saman kuin exäsikin? Noh, hänhän voi tehdä sen, vaikka nyt sanoisikin, että haluaa olla sun kanssasi. Hän voisi tehdä sen, vaikka olisitte naimisissakin. Varmaan kuitenkin ymmärrät, että on aika rankkaa olla syyllinen ennenkuin on edes tehnyt mitään väärää? Kuitenkin epäilet miestä jo valmiiksi ihan vaan sen vuoksi, että hän on mies? Voi olla, että sun ei kannattaisi aloittaa suhdetta vielä yhtään kenenkään kanssa. Vasta sitten, kun pystyt taas luottamaan tai luottamaan edes sen verran, että et tee uudesta suhteesta itsellesi jo heti alussa liian vaikeaa kestettäväksi.

TOTTAKAI MÄ PELKÄÄN! en pelkästään tän kohdalla vaan kaikkien,kun kerran on petetty ja loukattu niin tottakai mä pelkään et mulle kay niin uuudelleen. En tietenkään voi tuomita etukäteen muita yhen kusipään takia mutta se tulee kai alitajunnasta niin etten itekään tajua sitä. Voi olla etten ole valmis vielä,mä en oikeesti tiedä mut sen tiedän et tää mies sai mun sisällä lämpimän tunteen myrskyn aikaseksi ja todella toldella paljon tykkään siitä,olen siis ihan korvia myöten siihen. Ja me ollaan puhuttu tän miehen kanssa tästäkin,kerroin sille et mua onedellisessä jutussa loukattu ja et en halua sitä kokea enää ja se et mun luottamus miehiin on ehkä vähän pohjalukemissa. et olen kyllä sille kertonut rehellisesti kaiken.

[QUOTE="hmmm";26996200]Sä et mitenkään voi yleistää sun suhdetta koskemaan kaikkia maailman ihmisiä. Kiinnostus toisen tekemisistä on ihan eri asia kuin mustasukkaisuus. Mua kyllä kiinnostaa, miten miehen päivä on mennyt ja miltä siitä tuntuu, mutta tämä ei liity mitenkään mustasukkaisuuteen.

Luotan puolisooni sataprosenttisesti ja mulla on hyvä itsetunto. Samoin puolisoni minuun. Miksi siis pitäisi epäillä hänen tekemisiään pienimmässäkään määrin?

Mustasukkaisuuteen liittyy aina pieni epäily siitä, etteikö toinen pysyisi sovituissa säännöissä, tai joku muu häntä vähän viekottelisi. Tai jotenkin se, että toinen arvostaisi jotakuta muuta enemmän kuin sinua. Jonkinlainen luottamuspula siis. Tai huono itsetunto.Toisaaltahan tähän myös liittyy se, että ihmiset myös käsittää mustasukkaisuuden käsitteenä hyvin eri tavoin ja jne. Itse en voisi olla suhteessa mustasukkaisen ihmisen kanssa, se on koettu jo.

Oikeasti kovin mustasukkaiset ihmiset ovat rasittavia, eikä se liity edes välttämättä pettämiseen tms. Äitini uusi miesystävä oli todella mustasukkainen siitä että vietin aikaa äitini kanssa, todella turhaa ja kaikkien hermoja rasittavaa.[/QUOTE]

No en kyllä tietenkään voi yleistää, se on totta. Mutta en mä myöskä'än voi sanoa että luotan mieheeni 100 prosenttisesti. En luota koskaan mihinkään täysin. En edes itseeni.
Mä koen mustasukkaisuutta joskus ihan pienistäkin asioista. Jostakin ajankäytöstä, mun liian vähäisestä huomioimisesta, miehen harrastuksista...yms. Se on sellainen pieni tunne mun sisällä mikä tuntuu epämiellyttävältä.
En silti anna sen romahduttaa mun maailmaani ja en rinnasta sitä sairaalloiseen mustasuklkaisuuteen mitenkään.
Minulla ei siis ole täydellisen ihmisen täydellistä itseluottamusta ja siksi mun pää kehittää välillä sellaisia huonojakin tunteita mun miestä kohtaan.
ja ei se aina niin huono tunne sinänsä ole. Joskus kun molemmat unohdetaan arjen keskellä huomioda toisiamme ja tulee sitä mustasukkaisuutta niin taas muistetaan että sillä toisellakin on tunteet ja että yhä itsekin haluaa pitää omanaan juuri tuon ihmisen.
Se on mun käsitys sellaisesta ihan normaalista mustasukkaisuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja taas minä;26996230:
Täss olen samaa mieltä kyllä,jos mä en soita tai tekstaa sille tai mitään ni tuskin se kauan jaksaa yksinkään. Ja jos sit oliskin niin et joku kaunis kerta tulis vaikka viesti et haluaa tavata niin sillon vois olla eri asia kun mies olis itekin miettinyt mitä elämällään haluaa kun ei sitä itekään tiedä.
Siis oikeasti, lakkaa nyt roikkumasta ihmisessä, joka EI OLE sinusta kiinnostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja taas minä;26996261:
TOTTAKAI MÄ PELKÄÄN! en pelkästään tän kohdalla vaan kaikkien,kun kerran on petetty ja loukattu niin tottakai mä pelkään et mulle kay niin uuudelleen. En tietenkään voi tuomita etukäteen muita yhen kusipään takia mutta se tulee kai alitajunnasta niin etten itekään tajua sitä. Voi olla etten ole valmis vielä,mä en oikeesti tiedä mut sen tiedän et tää mies sai mun sisällä lämpimän tunteen myrskyn aikaseksi ja todella toldella paljon tykkään siitä,olen siis ihan korvia myöten siihen. Ja me ollaan puhuttu tän miehen kanssa tästäkin,kerroin sille et mua onedellisessä jutussa loukattu ja et en halua sitä kokea enää ja se et mun luottamus miehiin on ehkä vähän pohjalukemissa. et olen kyllä sille kertonut rehellisesti kaiken.
On paljon mahdollista, että tuo on se syy, miksi mies ei ole ollut yhtä innokas sitoutumaan suhun kuin sinä häneen. On ihan normaalia, että eron jälkeen luottamus on pohjalukemissa, mutta uutta suhdetta ei pitäisikään aloittaa ennenkuin on päässyt edellisestä yli. Vaikka sitten ammattiauttajan avulla. Mä olen joskus tapaillut miehiä, jotka ovat aiemmassa suhteessaan tulleet petetyiksi, ja voin sanoa, että ei todellakaan ole helppoa olla epäilty asiasta, jonka joku toinen on joskus menneisyydessä tehnyt. Se nimittäin hyvin herkästi pilaa hyvinkin alkaneen suhteen. Mä ainakaan en haluaisi sitoutua lyhyen tuntemisen jälkeen sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa pitäisi olla koko ajan varuillaan vain sen vuoksi, mitä tyypin exä on sille joskus tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja taas minä;26995802:
no kyllähän mun järki sen tajuaa mutta sydän ei...tai sitten ei järkikään enää toimi. No,en mä kuitenkaan soittoihin vastannut,kai sekin jo jotain on.

Annat kohta kuitenkin. Mies tietää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26996325:
On paljon mahdollista, että tuo on se syy, miksi mies ei ole ollut yhtä innokas sitoutumaan suhun kuin sinä häneen. On ihan normaalia, että eron jälkeen luottamus on pohjalukemissa, mutta uutta suhdetta ei pitäisikään aloittaa ennenkuin on päässyt edellisestä yli. Vaikka sitten ammattiauttajan avulla. Mä olen joskus tapaillut miehiä, jotka ovat aiemmassa suhteessaan tulleet petetyiksi, ja voin sanoa, että ei todellakaan ole helppoa olla epäilty asiasta, jonka joku toinen on joskus menneisyydessä tehnyt. Se nimittäin hyvin herkästi pilaa hyvinkin alkaneen suhteen. Mä ainakaan en haluaisi sitoutua lyhyen tuntemisen jälkeen sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa pitäisi olla koko ajan varuillaan vain sen vuoksi, mitä tyypin exä on sille joskus tehnyt.

Kyllä mä olen päässyt edellisestä yli,toi pettäminen on vaan jättänyt jäljet ja en usko et ne koskaan katoaa,hälvenee ehkä mut ei katoa kokonaan.
ja kyllä mä sen ymmärrän et jos mä lauon totuuden tosta niin sekin voi miehiä karkottaa kun luulevat et olen heti heitäkin epäilemässä vaikka en ole.

Voin ihan kyllä sanoa et mua harmittaa tää koko juttu kun meni näin,olisi siitä sit tullut jotain tai ei mutta nythän sitä ei saada tietää tai no tietäähän sen nyt et ei tullut mitään mutta tajuat nyt mitä ajan takaa.

Parempi sit vaan nyt antaa olla vaikka toisaalta ei haluis mut ei tälläsestäkään mitään tule.

kiitos ja anteeks kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja taas minä;26996367:
Kyllä mä olen päässyt edellisestä yli,toi pettäminen on vaan jättänyt jäljet ja en usko et ne koskaan katoaa,hälvenee ehkä mut ei katoa kokonaan.
ja kyllä mä sen ymmärrän et jos mä lauon totuuden tosta niin sekin voi miehiä karkottaa kun luulevat et olen heti heitäkin epäilemässä vaikka en ole.

Voin ihan kyllä sanoa et mua harmittaa tää koko juttu kun meni näin,olisi siitä sit tullut jotain tai ei mutta nythän sitä ei saada tietää tai no tietäähän sen nyt et ei tullut mitään mutta tajuat nyt mitä ajan takaa.

Parempi sit vaan nyt antaa olla vaikka toisaalta ei haluis mut ei tälläsestäkään mitään tule.

kiitos ja anteeks kaikille!

Niin, sä et ehkä tietoisesti epäile, mutta luultavasti kuitenkin tiedostamattasi etsit miehestä samoja merkkejä, jotka - jälkeenpäin ajateltuna - sun olisi pitänyt huomata exästäsikin. Olet ehkä päässyt yli exästäsi, mutta et petetyksi tulemisesta. Mä olen tosiaan joskus yrittänyt suhdetta petetyn kanssa, joka ei ollut vielä päässyt yli siitä petetyksi tulemisestaan. Valitettavasti tällaiset ihmiset usein ovat - eivät ilkeyttään eivätkä aina edes tietoisesti - varsin kontrollin haluisia. He haluavat joka ainoa päivä tietää, missä suhde tänään menee. He haluavat jatkuvia vakuutteluja, että kaikki on hyvin ja heitä rakastetaan. Pahimmassa tapauksessa mitkään vakuuttelut ei riitä ja näille ihmisille pitää tilittää suurinpiirtein joka askel, mitä on ottanut. He eivät ole mustasukkaisia omistushalusta vaan epäluuloisia petetyksi tulemisen pelosta. Kuitenkin heidän käytöksensä on hyvin samanlaista kuin mustasukkaisillakin ja pidemmän päälle se alkaa käydä rasittavaksi myös toiselle osapuolelle. Petetyksi tulemista pelkäävällehän se on rasittavaa alusta lähtien.

Mä en ymmärrä, miksi tuota pitää spekuloida, kun mies on kerta jo selväksi tehnyt, ettei häntä kiinnosta?

Ainahan sitä jotain ristiriitaisuuksia ja spekuloitavaa löytää jos oikein etsii, mutta turhaa se on.
Harva tuollaisessa tilanteessa sanoo, ettei ole kiinnostunut, vaikka oikeasti olisikin..

Ja sekin on on yksilöllistä, miten ne tunteet sit näyttää, ei kaikki miehetkään sellasia oo, että yrittävät kaikkensa saadakseen haluamansa naisen ja näyttävät sen..
Onneksi. :D

Mä en ymmärrä, miksi tuota pitää spekuloida, kun mies on kerta jo selväksi tehnyt, ettei häntä kiinnosta?

Ainahan sitä jotain ristiriitaisuuksia ja spekuloitavaa löytää jos oikein etsii, mutta turhaa se on.
Harva tuollaisessa tilanteessa sanoo, ettei ole kiinnostunut, vaikka oikeasti olisikin..

Ja sekin on on yksilöllistä, miten ne tunteet sit näyttää, ei kaikki miehetkään sellasia oo, että yrittävät kaikkensa saadakseen haluamansa naisen ja näyttävät sen..
Onneksi. :D

Niinhän se sano mut miksi se nyt sit kuitenkin laittaa viestiä ja soittelee(jos pois suljetaan se pillunhalu) varsinkin kun ite sano et ei hän sit enää ota yhteyttä kun se tekee mulle niin kurjan olon.

ja toisaalta mähän vähän pakotin sen sanomaan onko vai eikö ole kiinnostunut ni sillon sano ettei ole.miettinyt tietenkin sit jälkikäteen et olisko niin sanonut jos en olis painostanut sitä kertomaan sen kamalan vähkäämisen jälkeen.

Mutta en ole nyt soittanut enkä usko et soitankaan. Kaikin puolin harmittaa ja surullinen olo mutta minkäs sille voi. Mutta näillä nyt mennään. saa nähä miten käy kun ehkä jossain törmätään.

[QUOTE="mä vaan";26996215]Mutta ap on jo tehnyt kantansa selväksi. Ja mies on kertonut ettei ole kiinnostunut. Joten mitään uutta informaatiota ei ole jaettavana näiden kesken. Mun mielestä ap:n pitää unohtaa koko juttu ja antaa asian olla. Ei soittoja, ei viestejä eikä mitään.
Yksin mies tuskin jaksaa pelailla, ilman hedelmällistä maaperää.[/QUOTE]

Joo, ehkä paras vaihtoehto olisi, jos unohtaisi tyypin kokonaan. Mutta koska ap ei ilmeisesti niin pysty tekemään ja asiat vaivaavat, niin oman mielenrauhan takia...

Meistä kukaan ei varmasti tiedä, mitä miehen pään sisällä liikkuu. On mullakin ollut historiassa miehiä, jotka ovat sanoneet, ettei kiinnosta, mutta ei se ole tarkoittanut sitä, etteivät olisi musta tykänneet. Aika vain on ollut väärä tms. Muutama on myöhemmin halunnut alkaa suhteeseen, mutta no... se on vaan nyt sitten ollut myöhäistä.

[QUOTE="vieras";26996777]Joo, ehkä paras vaihtoehto olisi, jos unohtaisi tyypin kokonaan. Mutta koska ap ei ilmeisesti niin pysty tekemään ja asiat vaivaavat, niin oman mielenrauhan takia...

Meistä kukaan ei varmasti tiedä, mitä miehen pään sisällä liikkuu. On mullakin ollut historiassa miehiä, jotka ovat sanoneet, ettei kiinnosta, mutta ei se ole tarkoittanut sitä, etteivät olisi musta tykänneet. Aika vain on ollut väärä tms. Muutama on myöhemmin halunnut alkaa suhteeseen, mutta no... se on vaan nyt sitten ollut myöhäistä.[/QUOTE]

Juurikin se mielenrauha olis saatava. Mutta jos mä edes kuulen sen äänen ni tulee kauhee ikävä lisää ja sit taas viestit on sellasia et niistä ei voi oikeen lukea toista kun ovat vaan sanoja.
Tuskin sitten enää tänää soittelee ja huomenna se lähtee ulkomaille joten sit ei ainakaan olla yhteyksissä. Tekis mieli laittaa se viesti et miettii siellä reissussa nyt mitä elämässään haluaa,jos ei mun kanssa,niin noin yleensäkin. Mä ainakin tiedän mitä haluan.

No niin, siltä tui tossa joku aika sit viesti,ite en ollut laittanut. Pyys vaan anteeksi et kännipäissään on mua vaivannut. Pistin sille sit viestin takasin missä kerroin vaan et on aika ikävää saada viestejä/soittoja kun itse olen kiinnostunut mut hän ei omien sanojen mukaan ole niin pyysin et jos vois sitten vaan lopettaa ne yhteydenoto jos ei oikeesti ole kiinnostunut.
Toivottavasti nyt ymmärsi sen miten pahalta musta tuntuu saada noita puheluita ja tekstareita kun sille ne ei merkkaa mitään.

kiitos!

:(
tiedän et näin on parasta mutta silti on surullinen olo. Oli se millanen tahansa,pelimies tai tavallinen tassukas,pildeä vailla tai vaan muuta seuraa niin silti mulla ei ole siitä pahaa sanottavaa,ihana se silti oli ja on edelleen. ei vaan sitten ollut meijän aika:(

Tsemppiä ap, kyllä suru hälvenee ja tulevaisuus tuo varmasti paljon hyvää sinun elämääsi. Yritä keksiä muuta tekemistä ja ajateltavaa, vaikka se varmasti vaikeaa onkin.

Tsemppiä ap, kyllä suru hälvenee ja tulevaisuus tuo varmasti paljon hyvää sinun elämääsi. Yritä keksiä muuta tekemistä ja ajateltavaa, vaikka se varmasti vaikeaa onkin.

Kai se tästä,kun vaan se nyt ymmärtäis olla ottamatta yhteyttä enää. Tää on nyt jo kolmas kerta kun alotan tän toipumisen tosta miehestä ja aina se tulee sotkemaan sen viesteillään tai soitollaa mut jospa nyt sit olis tajunnut asian.
En vaan tajua miten tätä itkua voi riittää! onneks se nyt ensviikon on ainakin pois maisemista niin en ainakaan törmää siihen.

Yhteistyössä