minä jatkan taas tästä miehestä josta jo täällä kyllästymiseen asti jauhanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä vaan";26995892]Ei tosiaan kyllä ole :D
Mutta eipä tarvitse arvailla onko mies kiinnostunut ja kuinka paljon.
Mä vain olen omassa elämässäni havainnut että oikeasti ei ole vaikea tietää kuka mies oikeasti haluaa mun kanssani olla.
Eivät koskaan ole jättäneet asiaa arvailujen varaan. Sitten taas nämä pillua vailla olevat ovat niitä "salaperäisiä". Miehet on kuitenkin niin suoraviivaisia kuitenkin. Me naiset usein pähkäillään vaan jutut niin hankaliksi. Esim. justiinsa tämä aloittajan tapaus. On niin selvä juttu että mies ei ole kiinnostunut muusta kuin seksistä, koska siitä ne aina ovat kiinnostuneita kuitenkin.[/QUOTE]
Näin. Epätoivoisuus aiheuttaa sen, ettei totuutta tajua, vaikka se on siinä silmien edessä.

No mitä hittoa mä nyt teen?! Et saan tän homman nyt jollain tavalla päätökseen,suuntaan tai toiseen. Se on sanonut et ei hän pelaa mitään pelejä kun sanoin sille aiemmin et mä olen kiinnostunut enkä jaksa mitään pelejä missä olen jonkun pelinappula ni sano et ei hän mitään pelaa eikä kaipaa mitään pelinappuloita.

Olenko mä sitten siinä roikkuva jos kysyn siltä vielä kerran et mikä tää juttu nyt on? et jos ei ole oikeesti kiinnostunut(muutakun seksistä) niin voi unohtaa sit mut koska musta ei ole sellaseen,ei sen eikä kenenkään muunkaan kanssa.

en ihmettele jos te hermostutte muhun,niin hermostun itekin. Mä en vaan osaa lukea miehiä(näköjään) ja muista enää miten exän kanssa homma meni,ei se ainakaan tällästä sotkua ollut.

[QUOTE="vieras";26995958]Mitä se olisi auttanut, kun rautakangesta pitäisi silti vääntää. Mies olisi kuitenkin vaan ollut "salaperäinen".[/QUOTE]

Olis ollu mahdollisuus sanoa vaikka ihan suoraan et jos ei osaa olla suora asioiden suhteen niin ei tarvi soitella enää. Olis saanu homman tavalla tai toisella pakettiin ja palstakin olis saanu jo rauhan.

[QUOTE="vieras";26995958]Mitä se olisi auttanut, kun rautakangesta pitäisi silti vääntää. Mies olisi kuitenkin vaan ollut "salaperäinen".[/QUOTE]

tai hokenut sitä samaa kuin ennenkin et kun tietäs itekin...

Olis ollu mahdollisuus sanoa vaikka ihan suoraan et jos ei osaa olla suora asioiden suhteen niin ei tarvi soitella enää. Olis saanu homman tavalla tai toisella pakettiin ja palstakin olis saanu jo rauhan.

Mua vituttaa kun piinaan teitäkin tällä. vaikee olen ,tiedän!! anteeks! voisko siihen nyt vielä sit ottaa yhteyttä ja ladata asiat suoraan vielä kerran ja sit antaa olla vai unohdanko nyt sit kokonaan.

Anna asian olla ihan näin. Sä olet jo tehnyt selväksi mitä ajattelet. Mies on noita "salaperäisiä" tapauksia mun mielestä.
Keksi muuta tekemistä ettet ajattele koko ajan tätä hommaa. Etsi joku uus mies joka on myös susta kiinnostunut. Tämä ei tee muuta kuin satuttaa sua. Ja se mieskin kyllä on huomannut ettet "oikein osaa lukea miehiä" ja ajattelee pelata sulla hetken. Aivan sama vaikka vakuuttaa ettei tarvitse mitään pelinappulaa, tälläiset tarvitsee kuitenkin.
Sulla pelataan nyt koko ajan, vihellä sä se peli poikki ja jätä äijä nuolemaan näppejään :)

Alkuperäinen kirjoittaja taas minä;26996009:
Mua vituttaa kun piinaan teitäkin tällä. vaikee olen ,tiedän!! anteeks! voisko siihen nyt vielä sit ottaa yhteyttä ja ladata asiat suoraan vielä kerran ja sit antaa olla vai unohdanko nyt sit kokonaan.

Ota nyt puhelin käteen, avaa sieltä osotekirja ja tyypin kohdalla muokkaa toiminto, sit muutat sen tyypin nimen paikalla nimeks ÄLÄ VASTAA ja noudata sitä tästä eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja taas minä;26995970:
No mitä hittoa mä nyt teen?! Et saan tän homman nyt jollain tavalla päätökseen,suuntaan tai toiseen. Se on sanonut et ei hän pelaa mitään pelejä kun sanoin sille aiemmin et mä olen kiinnostunut enkä jaksa mitään pelejä missä olen jonkun pelinappula ni sano et ei hän mitään pelaa eikä kaipaa mitään pelinappuloita.

Olenko mä sitten siinä roikkuva jos kysyn siltä vielä kerran et mikä tää juttu nyt on? et jos ei ole oikeesti kiinnostunut(muutakun seksistä) niin voi unohtaa sit mut koska musta ei ole sellaseen,ei sen eikä kenenkään muunkaan kanssa.

en ihmettele jos te hermostutte muhun,niin hermostun itekin. Mä en vaan osaa lukea miehiä(näköjään) ja muista enää miten exän kanssa homma meni,ei se ainakaan tällästä sotkua ollut.

Et kai sä oikeesti kuvittelet et mies sanoisi sulle "Joo, peliä mä taas vaan kuule pelaan. Sun ja monen muunkin ämmän kanssa." Eikä se tietenkään tunnusta olevansa vaan seksiä vaille jos sä olet kerran selvästi sanonut että pelkkää seksiä ei ole tarjolla. Se on sanonut että ei ole kiinnostunut. Nyt se vaan kokeilee kepillä jäätä että kuinka epätoivoinen ja kiinnostunut sä loppujen lopuksi olet. Annat koko miehen vaan olla. Etsit äkkiä jostain jonkun muun säädön jonka sanomisia ja tekemisiä voit pohtia. Jos et muuten saa sitä aikaiseksi niin uskottele itsellesi edes että teet tämän toisen miehen mustasukkaseksi tai jotain muuta vastaavaa paskaa. Pääasia että annat vaan jo olla.

Jos sua niin paljon vaivaa se, että annoit ehkä tahtomattasi sellaisen viestin, ettet ole enää kiinnostunut, niin laita sille tekstari. Pysy samalla linjalla. Kirjoita että sori kun en vastannut, mutta koska olet oikeasti kiinnostunut, et halua sekoittaa päätäsi enempää kuuntelemalla häntä. Silloin mies tietää, että olet kiinnostunut, mutta samalla myös sen, että tajuat, ettei hän tunne samoin.

[QUOTE="Mä vaan";26995928]Siis OIKEASTI kiinnostunut mies on myös oikealla tavalla mustasukkainen naisesta. Jos miehelle on se ja sama mitä teet, kenen kanssa ja milloin ei se oikeasti ole kiinnostunut.
Mies haluaa pitää naisensa omanaan ja katsoo kyllä tarkkaan sen oikean naisen perään.
Enkä siis tarkoita että pitäisi olla mikään sairas stalkkeri vaan noin toimii ihan terve mies joka haluaa pitää naisen omanaan.
Ja siksipä mies kyllä löytää seuraasi ja pitää yhteyttä :)[/QUOTE]

Kaikki Ihmiset EI ole mustasukkaisia, vaikka ne rakastaisi ihan täysiä. Mustasukkaisuus ei ole osoitus tunteista, vaan omistushalua ja itsekkyyttä. Jos luottaa toiseen täysin, ei tarvi olla mustasukkainen.

[QUOTE="vieras";26996032]Jos sua niin paljon vaivaa se, että annoit ehkä tahtomattasi sellaisen viestin, ettet ole enää kiinnostunut, niin laita sille tekstari. Pysy samalla linjalla. Kirjoita että sori kun en vastannut, mutta koska olet oikeasti kiinnostunut, et halua sekoittaa päätäsi enempää kuuntelemalla häntä. Silloin mies tietää, että olet kiinnostunut, mutta samalla myös sen, että tajuat, ettei hän tunne samoin.[/QUOTE]

Ja näin toimimalla samalla ap antaa miehelle justiinsa sitä mitä mies toivookin. peli siis jatkukoon! Ei näin!

Mitä luulet tapahtuvan, jos tuo mies nyt sanoisi sulle, että joo, haluaa olla kanssasi? Riittäisikö se sulle? Entä kolmen viikon päästä, kun soitat miehelle huonoon aikaan, hän sanoo sen puhelimessa ja lupaa soittaa myöhemmin uudelleen? Jäätkö jälleen miettimään, miksi sille oli huono aika, oliko se jonkun toisen seurassa, etkö kiinnostakaan sitä enää tai onko se muuttanutkin mielensä? Pitäisitkö kännykän koko ajan lähettyvillä, jotta olet heti vastaamassa, kun mies soittaa? Uskaltaisitko sopia menemisiä ystäviesi kanssa vai sopisitko vain silloin, jos voisit olla aivan varma, että miehelle ei sovi tavata sinua? Analydoisitko edelleen kaikki miehen sanomiset, ilmeet, eleet ja äänensävyt? Näitä sun aloituksia luettuani nimittäin on tullut mieleeni, että saattaisit olla epävarma miehestä siinäkin tapauksessa, että hän sanoisi haluavansa jatkaa sun tapaamistasi ja alkaa seurustelemaankin kanssasi. Kokisit ehkä kaiken, mitä miehellä on omaa elämää ja mitä hän sanoo tai jättää sanomatta uhkaksi, mikäli et pysty analysoimaan niitä itsellesi positiivisiksi. Kaikesta miettisit, mitä se nyt tuolla tarkoitti.

• Tykkää
Reactions: Minerva McGarmiwa
Kaikki Ihmiset EI ole mustasukkaisia, vaikka ne rakastaisi ihan täysiä. Mustasukkaisuus ei ole osoitus tunteista, vaan omistushalua ja itsekkyyttä. Jos luottaa toiseen täysin, ei tarvi olla mustasukkainen.

Ihan aluksi ei varmasti kukaan luota toiseen niin täydellisesti etteikö pieni kiinnostus toisen tekemisistä olisi ihan normaalia. Nythän ei puhuta mistään vakiintuneesta parisuhteesta vaan siitä ns. alkuhuumasta ja seurustelun aloittamisesta. Silloin toisen kanssa haluaa olla tietää missä mennään.
Ja ilman mitään tunteita ei ole mitään mustasukkaisuuttakaan. Se on ihan normaali tunne eikä mitään sairaalloista omistushalua. Ihminen kuitenkin haluaa pitää sen mahdollisen kumppaninsa lähellään, henkisesti ja fyysisesti.
Jos mä en olisi vieläkin mustis mun miehestä (10 vuotta naimisissa) en usko että olisin kyseisestä miehestä niin kovin kiinnostunut enää muutenkaan. Ja silti kyllä luota häneen.

Jos nyt en laita sille mitään ja katson tuleeko sieltä jotain,en siis odota mut katon jos. Kun kuitenkin ollut eilen kännissä ni jos on jotain sanomista ni kai sen voi sit selvinpäinkin sanoa. Ainoa vaan et jos se sattuis nyt sit soittamaan ni vastaanko...? kai sit olis vastattava ja sanottava jotain.

Mä olen nähnyt pelimiehiä mutta ne ei ole olleet tälläsiä alkuunkaan,ne on lopettanut aika pian kun ovat tajunneet et mua ei kiinnosta olla niiden panokirjan nro 20. Tän kanssa oltiin kun vanha pari. Seksiäkään ollut ku muutama kerta(nekin olis kai pitänyt jättää väliin näin kun jälki"viisas" on).

En mä rupee enää satuttamaan itteeni,olen jo niin paljon itkenyt tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26996102:
Mitä luulet tapahtuvan, jos tuo mies nyt sanoisi sulle, että joo, haluaa olla kanssasi? Riittäisikö se sulle? Entä kolmen viikon päästä, kun soitat miehelle huonoon aikaan, hän sanoo sen puhelimessa ja lupaa soittaa myöhemmin uudelleen? Jäätkö jälleen miettimään, miksi sille oli huono aika, oliko se jonkun toisen seurassa, etkö kiinnostakaan sitä enää tai onko se muuttanutkin mielensä? Pitäisitkö kännykän koko ajan lähettyvillä, jotta olet heti vastaamassa, kun mies soittaa? Uskaltaisitko sopia menemisiä ystäviesi kanssa vai sopisitko vain silloin, jos voisit olla aivan varma, että miehelle ei sovi tavata sinua? Analydoisitko edelleen kaikki miehen sanomiset, ilmeet, eleet ja äänensävyt? Näitä sun aloituksia luettuani nimittäin on tullut mieleeni, että saattaisit olla epävarma miehestä siinäkin tapauksessa, että hän sanoisi haluavansa jatkaa sun tapaamistasi ja alkaa seurustelemaankin kanssasi. Kokisit ehkä kaiken, mitä miehellä on omaa elämää ja mitä hän sanoo tai jättää sanomatta uhkaksi, mikäli et pysty analysoimaan niitä itsellesi positiivisiksi. Kaikesta miettisit, mitä se nyt tuolla tarkoitti.

Mä myös mietin että onko tää kyseinen keissi ja mies saanut ap:n näin epävarmaksi itsestään ja syönyt hänen itsetuntonsa vai onko aloittajalla jo valmiiksi huono itseluottamus ja on sikis niin hukassa näissä asioissa ja ylianalysoi kaiken. Molempi pahempi, tämä mies ei paranna kumpaakaan tilannetta sitten yhtään.

[QUOTE="mä vaan";26996077]Ja näin toimimalla samalla ap antaa miehelle justiinsa sitä mitä mies toivookin. peli siis jatkukoon! Ei näin![/QUOTE]

No mä oon eri mieltä. Mun mielestä ap on vaan rehellinen, jo tekee niin. Enemmän pelaamista on se, että ap:kin on linjalla vastaan-en vastaa-vastaan, kuin että johdonmukaisesti sanoo, miten asiat on. Tai siis mies voi käsittää sen pelaamiseksi ap:n puolelta.

[QUOTE="mä vaan";26996140]Mä myös mietin että onko tää kyseinen keissi ja mies saanut ap:n näin epävarmaksi itsestään ja syönyt hänen itsetuntonsa vai onko aloittajalla jo valmiiksi huono itseluottamus ja on sikis niin hukassa näissä asioissa ja ylianalysoi kaiken. Molempi pahempi, tämä mies ei paranna kumpaakaan tilannetta sitten yhtään.[/QUOTE]
Aivan. Sitä mietinkin, että onko tämä mies lainkaan oikea ap:lle? Tulisiko seurustelusta mitään vai jatkuisiko ap:n epävarmuus? Vaikka mies olisikin tosissaan, niin sössisikö ap koko jutun ylianalysoinnillaan? Ikävä kyllä luottamuksen puute vaikuttaa suhteeseen, vaikka miten koittaisi ylianalysoida vain omassa päässään. Sen vuoksi ap:lle sopisi ehkä sellainen mies, jonka kanssa hänen ei tarvitse lainkaan käydä tällaista analysointia toisen sanoista ja tekemisistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26996102:

Mä en osaa vastata sun kysymyksiin,mutta mulla on aina ollut tää tapa et analysoin kaikki ,eleet ja ilmeet ja sanomiset,sen on kaikki huomannut.Jopa tää mies.

ehkä kaiken takana on se et ex petti mua ja jätti toisen takia,on varmaan siitäkin jäänyt jotain trumoja. Vaikka luulin etten uskalla aloittaa uutta juttua ni uskalsin tän kanssa kuitenkin. Eikä tälläset pelaamiset auta asiaa yhtään.

Yhteistyössä