Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei sitä esimerkissä lukenut.Minua harvemmat sukulaiset pitävät hyvänä eroottisessa mielessä...
Miks siihen luuriin ei voinut vastata niin ei tarvis välttämättä arvailla?
Mitä se olisi auttanut, kun rautakangesta pitäisi silti vääntää. Mies olisi kuitenkin vaan ollut "salaperäinen".Miks siihen luuriin ei voinut vastata niin ei tarvis välttämättä arvailla?
Miks siihen luuriin ei voinut vastata niin ei tarvis välttämättä arvailla?
Alkuperäinen kirjoittaja taas minä;26995981:No en minä tiiä.Muut sano et älä vastaa vaikka olisin ehkä halunnut. ja toisaalta mitä se olis auttanut kun kännissä oli kuitenkin,olisko siitä ollut mitään apua yhtään mihinkään?
Olis ollu mahdollisuus sanoa vaikka ihan suoraan et jos ei osaa olla suora asioiden suhteen niin ei tarvi soitella enää. Olis saanu homman tavalla tai toisella pakettiin ja palstakin olis saanu jo rauhan.
Alkuperäinen kirjoittaja taas minä;26996009:Mua vituttaa kun piinaan teitäkin tällä. vaikee olen ,tiedän!! anteeks! voisko siihen nyt vielä sit ottaa yhteyttä ja ladata asiat suoraan vielä kerran ja sit antaa olla vai unohdanko nyt sit kokonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja taas minä;26995970:No mitä hittoa mä nyt teen?! Et saan tän homman nyt jollain tavalla päätökseen,suuntaan tai toiseen. Se on sanonut et ei hän pelaa mitään pelejä kun sanoin sille aiemmin et mä olen kiinnostunut enkä jaksa mitään pelejä missä olen jonkun pelinappula ni sano et ei hän mitään pelaa eikä kaipaa mitään pelinappuloita.
Olenko mä sitten siinä roikkuva jos kysyn siltä vielä kerran et mikä tää juttu nyt on? et jos ei ole oikeesti kiinnostunut(muutakun seksistä) niin voi unohtaa sit mut koska musta ei ole sellaseen,ei sen eikä kenenkään muunkaan kanssa.
en ihmettele jos te hermostutte muhun,niin hermostun itekin. Mä en vaan osaa lukea miehiä(näköjään) ja muista enää miten exän kanssa homma meni,ei se ainakaan tällästä sotkua ollut.
Kaikki Ihmiset EI ole mustasukkaisia, vaikka ne rakastaisi ihan täysiä. Mustasukkaisuus ei ole osoitus tunteista, vaan omistushalua ja itsekkyyttä. Jos luottaa toiseen täysin, ei tarvi olla mustasukkainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26996102:Mitä luulet tapahtuvan, jos tuo mies nyt sanoisi sulle, että joo, haluaa olla kanssasi? Riittäisikö se sulle? Entä kolmen viikon päästä, kun soitat miehelle huonoon aikaan, hän sanoo sen puhelimessa ja lupaa soittaa myöhemmin uudelleen? Jäätkö jälleen miettimään, miksi sille oli huono aika, oliko se jonkun toisen seurassa, etkö kiinnostakaan sitä enää tai onko se muuttanutkin mielensä? Pitäisitkö kännykän koko ajan lähettyvillä, jotta olet heti vastaamassa, kun mies soittaa? Uskaltaisitko sopia menemisiä ystäviesi kanssa vai sopisitko vain silloin, jos voisit olla aivan varma, että miehelle ei sovi tavata sinua? Analydoisitko edelleen kaikki miehen sanomiset, ilmeet, eleet ja äänensävyt? Näitä sun aloituksia luettuani nimittäin on tullut mieleeni, että saattaisit olla epävarma miehestä siinäkin tapauksessa, että hän sanoisi haluavansa jatkaa sun tapaamistasi ja alkaa seurustelemaankin kanssasi. Kokisit ehkä kaiken, mitä miehellä on omaa elämää ja mitä hän sanoo tai jättää sanomatta uhkaksi, mikäli et pysty analysoimaan niitä itsellesi positiivisiksi. Kaikesta miettisit, mitä se nyt tuolla tarkoitti.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26996102:Mitä luulet tapahtuvan, jos tuo mies nyt sanoisi sulle, että joo, haluaa olla kanssasi? Riittäisikö se sulle? Entä kolmen viikon päästä, kun soitat miehelle huonoon aikaan, hän sanoo sen puhelimessa ja lupaa soittaa myöhemmin uudelleen? Jäätkö jälleen miettimään, miksi sille oli huono aika, oliko se jonkun toisen seurassa, etkö kiinnostakaan sitä enää tai onko se muuttanutkin mielensä? Pitäisitkö kännykän koko ajan lähettyvillä, jotta olet heti vastaamassa, kun mies soittaa? Uskaltaisitko sopia menemisiä ystäviesi kanssa vai sopisitko vain silloin, jos voisit olla aivan varma, että miehelle ei sovi tavata sinua? Analydoisitko edelleen kaikki miehen sanomiset, ilmeet, eleet ja äänensävyt? Näitä sun aloituksia luettuani nimittäin on tullut mieleeni, että saattaisit olla epävarma miehestä siinäkin tapauksessa, että hän sanoisi haluavansa jatkaa sun tapaamistasi ja alkaa seurustelemaankin kanssasi. Kokisit ehkä kaiken, mitä miehellä on omaa elämää ja mitä hän sanoo tai jättää sanomatta uhkaksi, mikäli et pysty analysoimaan niitä itsellesi positiivisiksi. Kaikesta miettisit, mitä se nyt tuolla tarkoitti.