K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä silti paheksun henkilöä, joka jonkun pienen julkkiksen suosion leviämisen alkuaikoina alkaa seurailla stalkkertointimielessä tämän kavereita ja oikein varmasti penkoo niitä, haluaa löytää myöhemmin mahdollisesti juoruntasoista tietoa antavat tilit, ja roikkuu niillä, vaikka ne menevät yksityisiksi.
Mistä ihmeestä sä nyt puhut. Sä teet nyt omia virheellisiä tulkintojasi ja johtopäätöksiä. Olet aivan hakoteillä asian suhteen ja haet draamaa taas kerran aivan turhaan.

Instagrammin pitäisi poistaa yksityisyysasetukset kokonaan. Jos et pysty elämään julkisesti niin älä mene Instagrammiin. Ehkä juuri se oli Käärijän eron syy ex, että piti koko ajan varoa ettei nainen näy missään kuvissa. Ei julkisia hyllyyn osoituksia jne. Käärijä tarvitsee rinnalle naisen joka kestää julkisuuden paineet. E olisi ollut hyvä koska on itsekin julkis. Harmi että oli liian avoin tietyistä asioista podissaan.

En tiedä. Ehkä skippasin ne viestit?

Toisaalta taas en pidä stalkkerointina jonkun tilin seuraamista syystä tai toisesta kun tilinpitäjä on sen seuraamisen kuitenkin hyväksynyt. Mikä minä olen siihen mitään sanomaan.
Stalkkerointia on se, että vuotaa sitten tietoja näistä, mutta ei esimerkiksi kerro lähteitään, jolloin lukijoiden päässä syntyy kuva joka voi olla kohteelle (Bojan) todellisuutta haitallisempi.

Instagrammin pitäisi poistaa yksityisyysasetukset kokonaan. Jos et pysty elämään julkisesti niin älä mene Instagrammiin. Ehkä juuri se oli Käärijän eron syy ex, että piti koko ajan varoa ettei nainen näy missään kuvissa. Ei julkisia hyllyyn osoituksia jne. Käärijä tarvitsee rinnalle naisen joka kestää julkisuuden paineet. E olisi ollut hyvä koska on itsekin julkis. Harmi että oli liian avoin tietyistä asioista podissaan.
Olisi ollut? Onko suhde loppunut vai mitä tarkoitat?

Yhteistyössä