Puhuttiin eilen(taas) lapsista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaislikossa suhisee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaislikossa suhisee

Vieras
ja kysyin mieheltä et onko valmis isiksi(vaikka tiedän et on) ni sanoi et mennään vaik heti...you know....
Nyt sit mietin et se on vissiin ihan musta kiinni millo ruvetaan yrittään mut mua jotenkin pelottaa kun se ei ihan läpihuutojuttu ole,pelottaa oman terveyden puolesta(en tarkemmi kerro).Lapsia olen aina halunnu mut nyt sit pelottaa ku vois aika olla kypsä ja aina halunnu monta lasta mut tod.näk.jää sit yhteen....mutta seki olis jo aivan ihanaa! En kyl heti vielä valmis mut....mies sano et mä muutan mieltä koko ajan asian suhteen(ja niin teenkin) ja kerroin sille taas et mua pelottaa ni siks olen ku tuuliviiri,ymmärti mua kuitenkin.

Tiiä sit jaksoiko kukaan lukea mut sainpa purettua ajatuksiani ulos pääkopasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi vee että nykyään tehdään lastenhankintakin niin saakelin vaikeeksi.

On se hyvä, että edes joku tälläkin palstalla miettii, että kannattaako se lapsi tehdä vai ei...onko parisuhde vahva, onko itse valmis vanhemmaksi jne. Päivittäinhän täällä luetaan kertomuksia siitä, et olis kannattanu vähän miettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi vee että nykyään tehdään lastenhankintakin niin saakelin vaikeeksi.

kovin oot ystävällinen.joko sulla ei oo lapsia itellä tai sit sulla on jotain muuta ongelmaa....
katos kun kaikille se ei niin itsestäänselvyys ole et meille tulee lapsi/lapsia!
Mä nyt vaan haluan miettiä tän asian tarkkaan kun mulle se raskausaika tulee olemaan ehkä hieman enemmän seurattua....en rupee tilittää et miksi.Mut siis pointti se et tarvi tulla aukoon päätään jos ei muuta osaa ku pahottaa toisten mieltä tietämättä asiasta sen enempää.Ei varmaan ois kannatanu tänne kirjottaa ollenkaan....

Tuttuja tunteita. Itseäkin mietitytti, kun päätettiin alkaa yrittämään ja niitä mietteitä jonkinlaisina riitti syntymään asti. Ei se yhdeksän kuukauden odotus henkisesti ihan turha, sinä aikana kasvaa itsekin äitiyteen (ja se jatkuu vielä syntymän jälkeen). Itse sun täytyy päättää, koska olet valmis. Minusta on hyvä, että mietit asioita valmiiksi, niin olet valmiimpi raskauteen ja äitiyteen

Yhteistyössä