Huh, päivä Tykkimäellä vietetty ja on kyllä jalat pökkelöt nyt! Mutta kylläpä tykkäs mein 2vee neiti kiertää laitteita, rämäpää näköjään kuten siskonsakin. Mein mukelot on ollu syntyessään molemmat 55cm pitkiä, niin tämäkin kun oli jo 2vee neuvolassa 93cm niin sai jo minirannekkeen. Eikä yhtään pelottanu meno laitteissa, päinvastoin ois halunnu sellasiinkin mihin ei todella vielä pituus riitä
Ninzi: täällä kans yks, jolla pyörähdettiin mahassa viime viikolla pt ->rt ja tällä vkolla taas rt ->pt :headwall: että näköjään mahtuupi kääntymään vielä. jännä ku meil molemmil KOKS synnärinä, niin mulle "määräsi" suoraan kontrolliajan rv 37 tarjonnan varmistamista varten. Ja mie aattelin, että sit kun joskus pääsee synnyttämään asti, että pyydän että varmistavat, että miten päin siellä ollaan tulossa, jos vähääkään epäselvää. Mul on niin pönttö kesäsijainen täl hetkel, joka ei ihan kauheest näköjää tiiä mitää, niin en kauheest luota sen tarjontatuloksiin. :stick:
Muovifroteet sängyssä. Meil on ne kovassa huudossa, käytössä vielä niin 2veellä kuin myös 5veellä. Ihan just siks, kun huomaamatta ovat lakanan alla ja estävät, ettei vahingon yllättäessä patjat kastu. Suosittelen!
Amme ja jalat. Ostettiin esikoiselle jalat ammeeseen, kertaakaan ei oo käytetty. Jotenkin minust tuntunu hurjalle laittaa toinen sellasien jalkojen varaan ammeen kanssa. Ollaa kykitty ammeen vieressä lattialle. Makuasia sekin varmasti. Siihenkin varmasti vaikuttanu se, että itse oon ollu aiempien synnytysten jälkeen hyvässä kunnossa heti, ettei oo kiristäny tai sattunu alapäähän/leikkaushaavaan, niin on voinut lattialla kykkiä. Ja toisaalta kun eihän ne vauvat kauheen useesti kylvys käy niin itse oon kokenu hyvinkin turhaksi hankinnaksi ne jalat.
Itikat. Juu ärhäköitä on kun mitkä. Myö jouduttiin jo käyttämään nuorin päivystyksessäkin viime vkl, kun oli itikka pistäny ohimoon ja vuorokautta myöhemmin olikin puol naamaa turvoksissa ja silmä muurautunu umpeen. Sillon sai nestemäistä "zyrteciä" ja tänään Tykkimäki reissun jälkeen kattelin, että onpahan taas otsa pahkuroilla.. Saas nähä minkä näkönen tyttö herää huomen aamulla..
Juhannuksena tämä family suuntaa meidän kesämökille viikon ajaksi. Edellisyönä saadaan matkalaiset Lontoosta kotiin, joten sit heti juhannusaattoaamuna startataan mökille ja rauhoitutaan sinne viikon ajaksi. =)
On kyl niin kova ikävä esikoista ja miestä että! Pari päivää meni hyvin, mutta nyt kun ovat olleet jo 4 yötä pois ja vielä on 3 edessä, niin alkaa olemaan jo vaikeeta :'( :'( Ei nyt miestä niinkään ikävä, mutta lasta, nyyyyyyyh! En enää koskaa haluu olla näin pitkää erossa. Yhhhyyy.. Eilen illal ku miehen kaa juttelin, niin samaan aikaan itkin ja nauroin puhelimessa, mieski jo hätäänty että onko tapahtunu jotain ku olin ihan sekon kuuloinen..
Vähän vaa nää hormoonitki vissii viskoo eukkoo..
Että sellasta tähän väliiin, nyt koivet kohti kattoa jos sais suurempia turvotuksia poijes